2012. október 16., kedd

1. fejezet

Ezt a részt Laurának ajánlom, aki megcsinálta nekem ezt a gyönyörű fejlécet! Köszönöm szépen még egyszer! *-*


Ma reggel Vanival és Eszterrel indultam el a suliba. Végre! Uccsó nap! Ohhje! Már vártuk a vakációt! Ja és vége a giminek! Azért hiányozni fog ez a jó öreg épület.
Vani mellettem megint One Directiont dúdolt, Eszter meg a tegnapi lovaglásáról dumált. Amikor beértünk a terembe, levágtam magam a padomra, és elaludtam. A csengő ébresztett fel. Kábán kinyitottam a szemem, mire nagy röhögés lett. A kicsöngőre ébredtem fel. Átaludtam az irodalmat. Mivel a tanárunk csak ledarálja az anyagot (ami 15 perc) a többi időben pedig mindig azt csinálunk amit akarunk.
-Uppsz! –mondtam kábán. –Nem szúrta ki? –kérdeztem Vanit.
-Szerencsédre nem! De másold le! –adta oda a füzetét, én meg komótosan másolni kezdtem. A nap unalmasan telt, szinte nem csináltunk semmikor semmit se. Azért nagyon izgatott voltam. Jövő héten költözünk Eszterrel és Vanival Angliába. Várom máár!! Amikor vége lett a sulinak komótosan hazamentem (alig aludtam az éjjel) majd pakolni kezdtem. Az egész délutánom a pakolással ment el, kikészítettem a holnapi ünnepi ruhát az évzáróra meg a búcsúztatónkra, majd aludni mentem. Igaz hogy még csak 7 óra volt, de mint említettem aludtam vagy 2 órát…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése