2012. október 16., kedd

6. fejezet


Reggel 9kor keltem. Kábán meredtem magam elé, majd amikor beugrott az élet, és felkeltem,        beugrott a tegnapi nap. Nem sokkal később Vani és Eszter ugrált be a szobámba.
-          Júúj! –sikítozott Vani.
-          Mi júúj? –kezdtem el én is ugrálni.
-          Kéépzeld! –kezdett el beszélni Eszter. –Louis elhívott randiraa! –mosolygott.
-          Engem meg Niall! Hát nem csúcs? –mondta Vani.
-          De az! Nagyon is! –mosolyogtam.
-          Amúgy Liam meg Harry elmennek valahova úgyhogy szabad a pálya kislány! –kacsintott rám Vani.
-          Köszi, de sztem kihagyom! Nem fogok utána szaladni. –mosolyogtam. –Ha velem akar lenni, jöjjön át. –mondtam, majd Eszterék készülődni, én meg felöltözni mentem. Amikor elmentek, egy tál müzlivel ültem be a nappaliba a TV elé. Nem sokkal később csöngettek. Lemásztam a kanapéról, majd az ajtóhoz szaladtam. Amikor kinyitottam az ajtót, Zayn állt mögötte.
-          Júúj szia! – öleltem meg. Szerintem egy kicsit megleptem, de már hiányzott.
-          Szia! - mosolygott rám.
-          Gyere be! –invitáltam be. Szétnézett a házban, majd bekísértem a nappaliba.
-          Szép ház! –huppant le mellém a kanapéra. Tovább ettem a müzlimet, majd megint megszólalt.
-          Átmegyünk hozzánk? Megnézhetnénk valami filmet. –ajánlotta fel. Mivel tele volt a szám müzlivel, csak bólogattam, majd mutattam hogy 1 perc, és felszaladtam a lépcsőn. Megcsináltam a hajam, egy kis sminket tettem fel, befújtam magam meg fogat mostam. Amikor lenyargaltam a lépcsőn, még elpakoltam a müzlit meg ilyesmiket, majd végre elindulhattunk. Gondosan bezártam az ajtót, majd átmentünk a szomszédba. Amíg csináltam popcornt, ő addig kiválasztotta a filmet.
***
Zayn szemszöge
Egy jó kis horrort választottam ki, hogy legyen miért megölelnem.
-Gyere már! Kezdődik! –huppantam le a kanapéra. Nem sokkal később a tündérke is megérkezett. Lehuppant mellém, átkaroltam a vállát, ő meg mellkasomra tette fejét. Együtt ettük a popcorn, majd éreztem, hogy egyre jobban szorít magához. Amikor fejét teljesen mellkasomba temette, megsimítottam a haját.
- Ne félj! Nézd! –próbáltam nyugtatni.
- De olyan ijesztő! –motyogta.
- Betegyünk másikat? –beszéltem magam ellen.
- Jó lenne! –mondta ki a számomra szomorú választ. Sóhajtva felkeltem a kanapéról, és kicseréltem a filmet. Egy jó kis vígjátékra, a Ted-re. Akkora mázlim volt, hogy amikor visszaültem, megint hozzám bújt. Nagy kő esett le a szívemről. Na gondoltam magamban: Bátorság haver bátorság! Ha nem kérdezed meg lehet hogy elveszíted!  
Vettem egy nagy levegőt, majd belekezdtem.
-          Figyelj csak! –kezdtem bele nagy nehezen. Nagy barna szemeit rám szegezte és kíváncsian figyelt. –Én gondolkodtam……..kettőnkről. –fejeztem be a mondatomat, de ő rám mosolygott, majd közelebb hajolt, és megcsókolt. Azt hittem ott helyben elájulok, egyáltalán nem számítottam erre. Amikor elengedtem, megszólalt.
-          Figyelj! Én is! És hibáztam tegnap! Ne haragudj! –hajtotta le a fejét.
-          Nem haragszom! Szeretlek! –mosolyogtam rá. Jó volt ezt kimondani.
-          Én is! Nagyon! –mosolygott. Madarat lehetett volna fogatni velem. –Ömm….akkor mi most…együtt vagyunk? –kérdezte félve.
-          Ha nem bánod, akkor igen! –mosolyogtam, majd megcsókoltam. Most több érzelem volt benne, mint tegnap. Beletúrt barna hajamba, amitől melegség öntött el. Amikor elengedtem, rákacsintottam. Erre ő elpirult, majd megölelt. Megsimítottam a hátát, majd hallottam hogy szipog. Óvatosan eltoltam magamtól, majd furcsán néztem rá.
-          Mi a baj? –kérdeztem halkan.
-          Semmi! –mosolygott. –Olyan boldog vagyok most. –mosolygott rám kisírt szemével.
-          Ezért ne sírj! –mosolyodtam el. Egy igazi szeretetbombával van dolgom. Fejét mellkasomra hajtottam, majd megvártam amíg lenyugszik. Nem sokkal később, már nagyokat nevettünk a filmen. Az tetszett, amikor Dorka ilyen lányos röhögő görcsöt kapott, és 5 percig egy valamin röhögött. Amikor lenyugodott, még sokáig eszébe jutott és akkor megint elnevette magát. Aranyos volt. Egyszer csak beugrott neki valami.
-          Jujj jut eszembe. Amikor Vani mutogatta a videó naplótokat.
-          Igen?
-          Akkor a „Vas Happenin?” az tök ari volt. –mosolygott. Elmosolyodtam én is, majd kimondtam a Vas Happenin?-t. Elnevette magát, majd amikor abbahagyta, megszólalt.
-          Na ez ari! –mosolygott, majd megcsókolt. Ettől még mindig lázba jövök. Nyelvemmel utat törtem szájában, majd amikor csöngettek, kelletlenül elengedtem.
-          Egy pillanat. –mondtam, majd mentem kinyitni az ajtót. A postás meglepetten figyelt, majd odaadta a leveleket meg az újságot. A leveleket ledobtam az asztalra, de az újságon megakadt a szemem. Nagy betűkkel rá volt írva a nevem. Ahogy kinyitottam, megláttam azt a képet, ahol tegnap este megölelem Dorkát a házuk előtt amikor hazavittem. A cikkben ez állt.
Tegnap este egy fotósunk egy pikáns képet készített Zayn Malikról, amint egy lányt ölel át, megpuszilja, majd elhagyja a házat. A lány kilétét eddig nem sikerült kiderítenünk, de nyomozunk. Ebből lehet még valami? Perrie után talán Zayn is megtalálja az igazit? Lehet hogy csak egy egyéjszakás kaland, egy fellángolás volt? Vagy lehet hogy már rég együtt vannak? További hírekkel majd szolgálunk, ha megtudtunk valamit.”
Na szép. Még nem tudnak semmit, de már kalkulálnak. Oda adtam Dorkának az újságot, hogy olvassa el.
-          Ajj ne már! Egyéjszakás kaland?
-          Tudom! De ne aggódj minden rendben lesz! –öleltem magamhoz.
-          Remélem!
-          Nyugi! Hidd el, ezen rágódni fognak egy kicsit. De egyszer úgy is eljön az ideje hogy elmondjuk. –mosolyogtam.
-          Felvállalnál? –kérdezte.
-          Mi van? Miért ne vállalnálak fel? A barátnőm vagy! –ahogy ezt kimondtam, elmosolyodtam, de vissza kellett kanyarodnom a témához.
-          De te egy szupersztár vagy!
-          És? –értetlenkedtem.
-          Én meg egy senki! –hajtotta le a fejét.
-          Ne hülyülj már! Nem ez a lényeg! Engem ez annyira hidegen hagy!
-          Komolyan? –jelent meg egy apró mosoly az arcán.
-          Persze! –mosolyodtam el.
-          És a korkülönbség? –kérdezte. Ő 21 lesz én meg 25.
-          Az sem érdekel! Nem is olyan sok!
-          Akkor rendben van! És mi lesz a rajongókkal?
-          Mi lenne?
-          Hát nem fogja rosszul érinteni a Zayn-fanatikusokat?
-          Hát először lehet! Lehet hogy utálni fognak téged és meg akarnak ölni. – poénkodtam. Arcáról lefagyott a mosoly, és ledermedt.
-          Jajj ne hülyülj csak vicceltem! Perrie-nél se volt semmi! Páran biztos bosszúsak lesznek, de az igazi fanoknak az a lényeg hogy boldog legyek! –mosolyogtam rá. Ő bólintott egy aprót, majd megölelt.
***
Dorka szemszöge
Olyan boldog voltam. Elengedtem, majd két kezem közé fogtam az arcát, és megcsókoltam. Felpattantam a kanapéról, és megkerestem a konyhát. Kivettem pár répát a hűtőből (gondoltam Loui csak nem haragszik meg), megpucoltam őket, majd visszamentem Zaynhez.
-          Ezt eszed? –kérdezte meglepetten.
-          Inkább mint azt! –bökdöstem a lábammal a popcornos tálat.
-          Loui ki fog nyírni!
-          Nem mondjuk el neki! –szögeztem le, majd tovább rágcsáltam a répát. A film után Zayn megmutatta a házukat, mert eddig csak a konyhát meg a nappalit láttam. Tökre jó, mindenkinek külön szobája és fürdője van.
-          Hú! Tök jó házatok van!
-          Igen, elég jó! –mosolygott, majd kiment a fürdőbe ellenőrizni magát. Jellemző…Vani is mondta, hogy közte és a tükre között különleges viszony van.
-          Ne vizsgáld magad, így is jól nézel ki nagyon! –lopóztam a háta mögé.
-          Így még jobban! –fogta meg a kezem, megfordult, a csapnak dőlt, és megcsókolt. Amikor elengedett, megint nézni kezdte magát, de elráncigáltam onnan.
-          Úúú csinálunk fotókat? –mosolyogtam rá.
-          Aha! –mosolygott, majd mellém állt. Hülye gyerekes képeket csináltunk: ki van nyújtva a nyelvünk (Zaynnek a saját stílusában), ilyen menő beállásosat (xd) meg ilyeneket. Olyat is ahol megcsókol. Megnéztük a tegnapi képeket is. Amikor vég lett a filmnek, elmentünk a boltba valami normális kaját venni nekik, meg répát Louinak. Direkt nem volt semmi kontakt közöttünk, nehogy valami lesifotós lekapjon minket. Amikor visszamentünk az 1D házba, elénekeltük az Up All Night albumot. Vicces volt. Én rémes voltam, ő meg perfect. De nem érdekelte. Aranyos volt. Nem sokkal később, Harry meg Liam megjöttek.
-          Úú sziasztok! –öleltem meg őket.
-          Szia! –veregetett vállon Harry. –Mizujs?
-          Nemsok… - feleltem szűkszavúan. Ekkor Zayn felugrott a hátam mögül és egy nagy „Vas Happenin?”-t üvöltött. Elröhögtem magam, majd megöleltem Zayn-t.
-          Hol voltatok? –kíváncsiskodott tovább.
-          Egy vásáron. Vettünk néhány cuccost. –mosolygott Liam.
-          Úúú főzzek valamit? –kérdeztem.
-          Aha! Éhesek vagyunk. Niall is biztos örülni fog.
-          Oké! –mondtam, majd besündörögtem a konyhába. Összeütöttem egy milánóit, majd épp nekifogtunk az evésnek, amikor Niallék meg Louisék beléptek. Felálltam, majd köszöntöttem őket.
-          Úúúú mit esztek? –nézett rám ragyogó szemekkel Niall.
-          Milánóit. Gyertek ti is. –hívtam őket, majd elővettem 4 tányért meg 4 villát. Poénból egy kanalat is, amit eldugtam a farzsebembe. Amikor kiosztottam mindenkinek a tányérokat, Liamhez mentem, előkaptam a kanalat, majd ilyen vérszomjas hangon mondtam hogy „KANÁÁL”. Liam ijedtében eldobta a villáját. Mindenki dőlt a röhögéstől.
-          Vidd innen! –mondta ijedten.
-          Jó elviszem. –vittem vissza a helyére. –Ne haragudj! –mentem vissza hozzá, és megöleltem.
-          Nem haragszok ha többé nem csinálsz ilyet! –szögezte le, majd visszatért a milánómhoz. Mindenki megdicsérte, mondjuk a lányok már tudták hogy szeretek és tudok főzni. Vacsi után elmosogattam, majd bementem a nappaliba a többiekhez TV-t nézni. Nem sokkal később, amikor a film közepénél jártunk, valaki elüvöltötte magát.
-          CARROOOOOOOOOTS! –üvöltött Louis. Mindenkiből kitört a röhögés.
-          Répát kérsz? –kérdeztem nevetve. Ő vadul bólogatott, majd felvettem a többiek rendelését is.  Kimentem, készítettem répát, ropit, gumicukrot, chipset, popcorn-t meg minden ilyesmit. Kiosztottam mindenkinek amit kért, majd amikor már csak a ropim maradt a tálon lehuppantam Zayn mellé.
-          Ropit nem kért senki! –értetlenkedett Niall.
-          Tehát én egy senki vagyok? Tudom, de nem kéne az orrom alá dörgölni.
-          Ó! Bocsi! –mondta, majd megölelt.
-          Amúgy lenne valami mondani valóm! –pattant fel Loui. –Ő itt Eszter, és szeretem! És ő a barátnőm! –gesztikulált, majd Eszter felállt és megcsókolta Louist. Nagyon összeillenek.
-          Dettó! –mondta Niall, majd megcsókolta Vanit. Olyan aranyosak. Vani mindig erről álmodott.
-          Na és ti? –kérdezte Harry.
-          Mi is! –emelte föl összekulcsolt kezünket Zayn. Rámosolyogtam, majd megcsókoltam.
-          Na! Hahaha! Liam és Harry szinglik! –röhögött fennhangon Louis.
-          Haha! Nincs nő, nincs gond! –mondta Harry. Haha nagyon vicces.
-          Hé! –háborodtam fel.
-          Bocsi, csak az igazságot mondtam.
-          Tartom! –emelte fel a kezét Liam.
-          Ha! Ilyet csak a szinglik mondanak. –flegmáskodott Niall.
-          Jajj de nagy arcod lett mióta nős lettél! –vigyorgott Harry. Liam egyetértően bólogatott, majd bekapott egy marék popcornt.
-          Fuj! –fintorogtam. Én nem vagyok nagy édesség fan. Fejemet Zayn mellkasába temettem, és megöleltem. Éreztem hogy megsimítja a hátamat.
-          Játszunk már valamit! Unatkozom! –nyafogott Niall.
-          Oké, de mit? –kérdeztem.
-          Just Dance 4? –kérdezte Loui.
-          Tőlem lehet az is! –mondtam, majd elengedtem Zaynt amíg betette a lemezt.
-          Na, ki kezd? –kérdezte.
-          Ú mi! –ugrált Vani és Niallre mutogatott.
-          Oké, nyugi! –ölelte meg Zayn, majd beállította a játékot. Mindketten bénáztak egy kicsit, de kezdtek belejönni. Végigröhögtük az egészet. Utána Louisék jöttek, majd Harryék, majd rajtunk volt a sor.
-          Na, cica gyere már! –fogta meg a kezem Zayn.
-          De én nem akarok! Béna vagyok. –mondtam szomorúan.
-          Niallnél nem hiszem, hogy bénább! –mondta, majd mindenki röhögni kezdett.
-          Hé! –háborodott fel Niall.
-          Bocs haver! Na gyere! Ne akard hogy kényszerítselek! –fenyegetett meg. Mivel egy kicsit féltem tőle, kénytelen voltam beállni. Szerencsére Zayn egy olyat választott amit már ismertem, mert még otthon játszottam vele Vaniékkal. Huhh, megúsztam a beégést. Amúgy Taio Cruz – Dynamite volt az. Amikor végeztünk, fáradtan huppantam le a kanapéra.
-          Nem is vagy béna! –mondta Harry.
-          Áh, ezt ismertem. –legyintettem, majd kiszaladtam a konyhába inni valamit. Nem sokkal később, miközben ittam, valaki meg csikizett, és ilyen béka hangot adott ki magából. Ijedtemben eldobtam a poharat, ami lerepült a földre és eltört.
-          Most ezt muszáj volt? –néztem komolyan Zayn-re.
-          Igen muszáj volt! –mosolygott rám, majd a konyhapultnak támasztott és megcsókolt.
-          Bocs, ezt muszáj feltakarítanom! –mondtam, amikor elengedett. Összesöpörtem az összetört darabokat, majd felmostam a kilöttyent üdítőt. Zayn ezt végig nézte, megvárt. Amikor végeztem, mindent visszatettem a helyére, majd nagyot sóhajtva Zaynre néztem. Ő mosolyogva odajött hozzám, és megölelt. Kb. egy fejjel magasabb volt nálam.
-          Olyan ügyes vagy! –súgta a fülembe. 
-          Ha! Na ja! Most törtem el egy poharat. Mondjuk az is a te hibád volt. –böktem meg a mellkasát.
-          Nem abban! Finom volt a vacsi, igazi kis konyhatündér vagy! Kedves volt tőled, amikor kiszolgáltál minket, amikor elmosogattál, pedig senki nem kért meg rá.  
-          Ez alap vető dolog! –mondtam komolyan.
-          Nálunk nem! Egy héten egyszer rendet teszünk. Látnod kéne ezt a lakást, amikor tiszta kosz.
-          Kösz, kihagyom! –mondtam, mire elnevette magát. Szorosan magamhoz húztam, majd megcsókoltam. Amikor elengedtem, visszamentünk a nappaliba, a többiekhez.
-          Jó, sokat ihattál! –nézett rám huncutul Harry. –Ó, értem én! –mondta, amikor meglátta Zaynt is. –Gondolom nem csak ittál! –vigyorgott Harry.
-          Hülye! Nem. Eltörtem egy poharat emiatt a lökött miatt! –löktem meg Zayn vállát, aki csak kedvesen rám mosolygott.
-          Amúgy te nem a klotyóba akartál menni? –méregette furán Louis Zaynt.
-          Ööö…ja de! –vakarta meg a fejét zavartan.
-          Áh…gondoltam. –mosolygott Liam, majd végre leszálltak rólunk. Mosolyogva Zaynre néztem, aki csak legyintett olyan *hagydrájuk* stílusban. Amúgy amíg mi távol voltunk, ők betettek egy filmet. Nem tudom pontosan a címét, nem akartam zavarni őket. Amúgy a film felénél mindketten bealudtunk Zaynnel. Furcsán festhettünk. Így is a többiek röhögésére keltünk fel.
-          Mi az? –néztem kábán a többiekkel.
-          Tiszta Zayn vagy! –mosolyogtak a többiek.
-          Mi? Mért? –kérdeztem félálomban.
-          Amikor teheti, ő is alszik.
-          Ja! Igaz. Törin is mindig ez volt! –legyintettem, majd megpusziltam Zaynt, aki szintén kábán pislogott.
-          Lemaradtam? –kérdezte.
-          Nagyon összeilletek! –mosolygott Eszter.
-          Tudom, de mért? –mosolygott Zayn.
-          Mindketten amikor tudtok, alszotok. Olyan jellemző. –vigyorgott. Zayn mosolyogva rám nézett, én meg vállának dőltem, hogy lenyomjam ásításomat. Megtöröltem a szemem, majd Zayn az ölembe fektette fejét. Mosolyogva megcsókoltam, majd megfogtam a kezét, és tovább bámultam az unalmas filmet. Zayn megint elszundított ölemben, és én is bealudtam. Ismét. Talán igazuk van a többieknek. Arra keltem, hogy Louis bökdösi a vállamat.
-          Mi az? –kérdeztem kábán.  
-          Beszélhetnénk? –kérdezte, mire bólintottam, és óvatosan leemeltem lábamról Zayn fejét. Louival kimentünk a konyhába, majd bele is kezdett.
-          Tudod, amikor Perrie dobta Zaynt, hetekig össze volt törve, és vígasztaltam, mert én vagyok a legnagyobb bizalmasa.
-          Igen, tudom.
-          Na szóval. Magába volt roskadva, szomorú volt meg minden. Nem szeretném, ha megint ilyen lenne. Ne bántsd meg oké?
-          Hogy gondolhatsz rólam ilyen aljas dolgokat? Sose bántanám meg Zaynt!
-          Oké, köszönöm. Ne haragudj, csak rossz tapasztalataim vannak.
-          Ne hasonlíts össze vele, kérlek. –utaltam Zayn exére.
-          Nem, dehogyis! –mondta, majd megölelt.
-          De biztosíthatlak, hogy a drága jó haverodnak nem lesz semmi baja. És te se bántsd Esztert. Az exe, amikor megcsalta, ugye szakítottak, és hetekig ült a szobájában, sírt, és néha vagdosta magát! –súgtam neki, mert nem akartam hogy a többiek is meghallják.
-          Uhh, oké.
-          De ne szólj neki hogy elmondtam.
-          Oké rendben! –mosolygott, majd megölelt. Amikor visszamentünk Zayn is felkelt, majd egy laza hajrázással beállította haját.
-          Mizu? –mosolygott rám amikor leültem mellé.
-          Ja, semmi! Csak valamit megbeszéltünk Louival. –mondtam, majd Louira néztem, aki csak mosolyogva biccentett.
-          Aha, értem. –mosolygott, majd megint az ölembe hajtotta a fejét. Én a haját kezdtem igazgatni, ő meg csak mosolyogva, nézett engem. Amikor befejeztem, végre belenézhettem nagy, barna szemébe.
-          Hallod? –kezdett el suttogni. Lehajoltam hozzá, hogy halljam mit mond.
-          Igen? – kérdeztem.
-          Nem megyünk fel? –kérdezte kajánul mosolyogva. Reméltem hogy nem arra gondol amire én.
-          Miért? –kérdeztem furán.
-          Mutatni akarok valamit.
-          Oké, gyerünk. –mondtam, majd felült, és elindultunk.
-          Egy perc! –mondta a többieknek, mert szerintem ők is rosszat sejtettek. Megfogta a kezem, majd maga után húzott. Bementünk a szobájába, majd leültem az ágyra, amíg ő becsukta az ajtót. Ő is leült mellém, majd óvatosan közeledett felém. Megsimította az arcomat, majd megcsókolt.
-          Na, mit akartál mutatni? –kérdeztem.
-          Majd meglátod! –mosolygott ,majd megint megcsókolt. Kezdtem rosszat sejteni. Szerencsére nem volt rá okom. De mindent sorjában.

Zayn szemszöge

Lelöktem Dorkát az ágyamra, majd vadul megcsókoltam. Egy forró csókcsata után, felültem, az ölembe vettem, átkaroltam a derekát, ő a nyakamat, majd megcsókoltam. Amikor elengedtem, mosolyogva összeérintettem a homlokunkat, majd a számmal cirógattam az övét. Ő nem bírt magával, és vadul megcsókolt, és nyelvét számba tuszkolta. Amikor elengedett, kiszállt az ölemből, engem is felhúzott, majd visszamentünk a többiekhez. A lépcső tetején még elkaptam a karját, visszahúztam, majd megcsókoltam.
-          Ez jó sok egy perc volt! –vigyorgott Harry.
-          Harold……jobb ha futni kezdesz! –mondta mérgesen Dorka, és szikrázó szemét látva én is jobbnak láttam ha futásnak ered. Nem esett le neki. Dorka agyonverte egy díszpárnával. Mi csak röhögtünk rajta, ő meg nyarvogott.
-          Ne! Hagyd abba. Fejezd be! –nyafogott Harry. Dorka visszatette a párnát a helyére, majd lefeküdt a kanapéra.
-          Mindjárt elalszom! –mondta dörmögve.
-          Én is! –ültettem fel, ő meg hozzám bújt, majd néhány perc múlva hallottam, ahogy szuszog. Mosolyogva megnéztem, hogy alszik-e. Aludt a kis tündér. Nem sokkal később én is bealudtam. Arra keltem, hogy az, aki eddig melegített, elhúzódott mellőlem. Nem kelt fel, csak átfordult másik oldalára. Ránéztem a faliórára, hajnali kettőt mutatott. Óvatosan felemeltem Dorkát, majd felvittem a szobámba. Ne gondoljatok rosszra. Nem volt szívem felkelteni. Betakartam, majd én is befeküdtem mellé. Átkaroltam, majd ő morogva megfordult, és ő is átölelt. Így aludtunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése