2014. február 23., vasárnap

76. fejezet

Fucking rövid lett, ihlet és kedv hiány miatt:/ Életem szerelmének tegnap lett új barátnője, egész nap sírtam, úgyhogy semmi jót ne várjatok:( Sorry girls

*Az indulás napja*

Másnap reggel hangos vijjogásra keltem.
-Keljetek szerelmes gerlék! -ordította túl Hazz a dudát.
-Állítsd le! -ordítottam én is.
-Hülye vagy Harry. -motyogott Zayn a párnába.
-Tudom. -vigyorgott a göndör, majd kiviharzott.
-Szerelmem! -húzott vissza Zayn majd megcsókolt. -Jó reggelt.
-Neked is. -nyomtam még egy csókot a szájára. -Szeretlek.
-Én is! -mondta. Felkeltem az ágyról, és a tegnapi fűtött éjjelünk után rögtön a fürdőbe mentem. Gyorsan lezuhanyoztam, majd felöltöztem és kimentem Zayhez. Gyorsan mindent összepakoltunk, és kimentünk a konyhába. Eleanor egy szék tetején nyújtózkodott, a többiek körül állták.
-Mi folyik itt? -nevettem.
-Felragadt a plafonra a palacsinta! -mondták a többiek. Eleanor egy fakanállal piszkálta le, de megcsúszott és egy halk sikítással zuhanni kezdett.
-Louiis! -kiabált. A srác gyorsan odaugrott és elkapta a repülő barátnőjét. Mindenkibe beleszorult egy picit a levegő, de amikor El sikeresen földet ért, mindenki felsóhajtott. A palacsinta is leesett a földre, amit aztán kidobtunk a kukába.
-Jól vagy El? -öleltük meg sorba. Szegény lány elég komoly baj történhetett volna. (Most lett vége a Titanic-nak és még a hatása alatt vagyok sorry:D) A dráma után megreggeliztünk, gyorsan elmosogattunk, majd elindultunk a reptérre. Gyorsan felszálltunk, nehogy itt hagyjon minket a pilóta, majd bekötöttük magunkat.
-Ugye van kaja? -ordított Niall, a szőke csaj meg már röpítette neki a kaját. Kicsit nyalt és flörtölt vele, de amikor Vani eléggé csúnyán nézett rá akkor elhúzott. Végigröhögtük az utat, majd amikor leszálltunk, Zaynnel rögtön bepattantunk a kocsiba és Bradfordba mentünk.
-KFC? -nyomott egy puszit az arcomra.
-Oki! -visítottam, ahogy leparkoltunk. Kiszálltunk, majd adtam egy rövid csókot Zayninek és kézenfogva bementünk az étterembe. Én a szokásos tzatziki-s tortillát kértem, mellé plusz 3 csirkemellel, krumplival és mojito-val. Zayni is hasonlót kért. Leültünk egy 2-es asztalhoz. Egy rajongó sem zaklatott minket. :o Furi volt. Mindegy, nem is voltak sokan. Gyorsan megzabáltunk mindent, majd kocsiba ültünk és goo Bradford. Végig énekeltük az utat, majd amikor megérkeztünk, rögtön berontottunk.
-Sziasztok gyerekek! Itt a baba! -nyomta a kezembe Damit Patricia.
-Kicsiiim! -szorítottam óvatosan magamhoz a babát és megpuszilgattam. Zayn is megpuszilgatta és megölelgette, majd mindenkit üdvözöltünk. Nem maradtunk sokáig, 6-ra haza is értünk.
-sziasztok gyerekek! -törtünk be az ajtón, mire mindenki "shhhhhhh" hangot adott ki!
-Oké..-suttogtam, majd felszaladtam, megetettem a kicsit, kicseréltem a pelusát és visszamentem a többiekhez.
-Itt a baba! -vigyorogtam, mire Vani elvette tőlem és rögtön játszani kezdett vele. A horror miatt sokat sikítottunk, ezért Dami sírni kezdett, így inkább kicseréltük a filmet.
-Vacsizzunk! -pattantam fel a film végén. Gyorsan csináltam milánóit, majd megvacsiztunk, El és Dani pedig elmosogattak.
-Zaynie, megfürdeted és elaltatod a babát? -nyomtam egy rövid csókot a szájára.
-Ahha!
-Köszönöm! Jó éjt kicsim! -pusziltam meg a babát, majd a fürdőbe mentem. Lemostam a sminkem, majd beálltam a zuhanyzó alá. Fél óra alatt végeztem, majd átmentem Damihoz. Az ajtóban kitört belőlem a nevetés. Zayn a pelussal szórakozott, szegény baba.
-Na, figyelj, így kell! -mondtam. Megmutattam neki, majd ő is megcsinálta. Jól!! :D
-Ügyes vagy! -nevettem. -Na, gyorsan altasd el, majd fürődj le, én addig beszélek anyáékkal.
-Szia anya! Holnap tali remélem!
-Szia kicsim! -mondta álmos hangon.
-Alszotok?
-Igen, tegnap este sokáig fenn voltunk, vendégeink voltak, úgyhogy korán lefeküdtünk.
-Ohh bocsi, aludjatok csak holnap tali! Jó éjt!
-Semmi baj! Nektek is! Szia! -mondta, majd letette. Még 20 percet unatkoztam, amíg megjött Zaynie. Felém mászott és hosszú percekig csókolt.
-Hiányoztál ma! -súgta, miközben megszabadult az alsójától.
-Te is nekem baby! -motyogtam, majd megcsókoltam, és hagytam, hogy kényeztessen.

******

-Jó éjt gyönyörű! -lihegett fáradtan.
-Neked is baba! -morogtam, majd utoljára megcsókoltam, hozzá bújtam és elaludtam...










1 megjegyzés: