2014. február 9., vasárnap

75. fejezet

VISSZATÉRTEM!!! Ami új részt is jelent egyben! Jót tett ez a fél hónap szünet:) De most újult erővel vagyok itt megint! Jó olvasást drágáim!!:)




-Életem szerelme! Ideje felkelni! -simította meg Zayn kedvesen az arcomat, mire óvatosan kinyitottam a szemem.
-Mit akarsz? Álmos vagyok! -nyafogtam, majd megfordultam.
-Hoztam neked kaját. -mászott át rajtam, majd befeküdt mellém és nyomott egy puszit az arcomra.
-Féltékeny bunkó vagy! -mondtam neki.
-Tudom! -sóhajtott fel. -És sajnálom. Tudod hogy bármit megtennék érted. -mondta.
-Szeretsz? -bújtam a nyakába.
- Nagyon. Imádlak. -súgta, majd megcsókolt.
-Utállak!- vigyorogtam, majd még egyszer megcsókoltam.
-Vicces vagy. -nyújtotta ki a nyelvét. -Hoztam neked reggelit.
-Juj de cuki vagy! Imádlak. -mondtam. Visszarántottam magam mellé, amin halkan felnevetett és együtt megettük a szív alakú gofrikat, amiket a saját kezével faragott ki Zayni. *-*
Miután megettük a kaját, én átmentem fogat mosni, felöltözni, sminkelni, és hajamat kivasalni, amíg Zayni elmosta a cuccokat.
-Be jöhetek szerelmem? -kopogott az ajtón. Gyorsan áthúztam a fejem felett a pólót. A gatyámat nem volt időm felvenni, mert már bejött Zayni. Kínosan húzogattam lefelé a pólómat, de nevetve elhúzta onnan a kezemet.
-De jókor jöttem be! -vigyorodott el, majd a fenekembe markolt. Ő is fogat mosott, majd amikor végzett, kimentünk a többiekhez.
-Good Morning Everybody! -üvöltöttem, majd leültem a többiek közé a kanapéra.
-Ez igen nőies volt! -mondta Hazz, mire mindenki felröhögött.
-Tudom. -nevettem én is.
-Mi a mai terv? -mosolygott El.
-Semmi. -rántott vállat Liam.
-Eljössz este velem valahova? -súgta Zayn.
-Hova? -fordultam felé izgatottan.
- Nem tudom. Majd kitalálom.
-Oké, mikor?
-7-kor az aulában.
-Rendben!-csókoltam meg.
-Na a gerlepárnak van programja. -vigyorgott Louis.
-Legyetek ti is olyan kreatívak mint én. -vigyorgott Zayn.
-Laza ruha kell? -kérdeztem.
-Igen.
-Oké!
-Kitaláltam! Menjünk le a partra! -vigyorgott Niall.
-Oké! Akkor öltözzünk át és 10 perc múlva itt tali. -pattantam fel és befutottam érte a szobánkba. Mielőtt bezártam volna a fürdő ajtót, Zayn jelent meg és ajkait az enyémre tapasztotta. Mosolyogva csókoltam vissza, és hagytam hogy a fenekemet markolja. Amikor elengedett, gyorsan átöltöztünk, és kézen fogva mentünk ki a többiekhez, akik már csak ránk vártak.
Lementünk az aulába, majd kimentünk az épület elé. Gyorsan elgyalogoltunk a vízhez, majd belevetettük magunkat. Kellemesen meleg volt az idő.
-Fotózz leee! -nyomtam Zayni kezébe a gépet, majd kézen álltam.

Megnéztem a képet, majd kakasviadalt játszottunk, meg minden hülyeséget, majd a lányokkal kifeküdtünk napozni.
-Olyan jó itt nem nagyon vannak paparazzik. -mondta Danielle.
-Ja. Nyugi van. -tette fel a napszemcsijét Eszter. Amíg Vanival pletykáltunk, Harry lekapott minket hátulról.

-Béreljünk csónakokat! -vetette fel az ötletet Niall. 2 csónakot béreltünk. Az egyikbe volt Eleanor, Louis, Vanessza, Én és Zayn, a másikban Niall, Eszter, Harry, Liam és Danielle. Nálunk a két srác evezett, és egészen bementünk.
-Hey, El! -szóltam Eleanorhoz, hogy lekapjam, de lehajtotta a fejét.

-Hülye! -nevetett.
-Srácok! -ordított Niall. -Verseny hogy ki ér ki hamarabb! -mondta.
-Oké! -ordított vissza Lou. -3,2,1....RAAAAAJT! -mondta. A srácok őrült tempóban kezdtek el evezni, dolgoztak az izmok rendesen, ami nekünk csajoknak elég jó látványt nyújtott.:$ Végül mi nyertünk. Hah...ki más. Kifizettük a bérlést, majd visszamentünk a partra. Egészen 3ig fürödtünk, majd 3kor elmentünk kajálni. Volt itt sushibár, úgyhogy oda tértünk be. Elég fura alak volt a pult mögött, egyfolytában kínaiul ordítozott az egyik dolgozóval, majd mosolyogva fordult felénk. Oké...Mindannyian Nori tekercseket kértünk. Addig a 15 percig beszélgettünk, amíg kihozták a kajánkat, meg beszélgettünk.

Nagyon finomak voltak, én imádom a sushit, főleg a lazacos avokádósat. *-* Az a best. Kézzel próbáltuk megenni, de ránk szólt a férfi, és próbált minket pálcikával etetni.
-Ajj szétjött. -siránkozott Vani, majd próbálta összerakni a sajátját. Nehéz azzal enni, én is elejtettem egy csomószor.
-Leszarom! -mondta Niall, majd megfogta a kezével és bekapta. -Éhen halok. -motyogta teli szájjal. A csávó tátott szájjal nézte, majd elment. Végre ehettük kézzel a kajánkat. Amikor végeztünk, kifizettük, majd leléptünk és visszasétáltunk a hotelhez. Volt egy 10 perces megállás, amikor rajongók lepték el a srácokat. Amikor visszaértünk a szállásunkra, lehuppantunk a kanapéra és beszélgettünk. már fél öt volt ezért a csajokkal bevonultunk a szobánkba, majd a tanácsukat kértem.
-Na! Zuhanyozz le, moss hajat, addig mi eldöntünk mindent! -dirigált Eszter, majd betolt a fürdőbe. Kösz, kösz. Fél óra alatt lezuhanyoztam és hajat mostam majd egy szál törcsiben kimentem a csajokhoz.
-Na? -vigyorogtam, majd lehuppantam az ágyra.
Ezt a ruhát választották ki nekem:

-Thank you girls! -vigyorogtam. Amíg felkaptam a ruhát, a csajok bedugták a göndörítőt. Fél óra alatt lettünk kész a hajammal, laza hullámokat tettek bele a csajok, majd egy cuki fonást is csináltak bele. 
(így képzeljétek el Dorka haját)

Miután elkészült a hajam, a csajok kisminkeltek. Cicás, csajos sminket kaptam. Már 6:50 volt, ezért gyorsan bepakoltam a táskámba pár dolgot (telefon, smink, pénz, stb.).
-Köszi mindent csajok, majd jövünk! -mondtam, majd lementem az aulába.
-Szia szerelmem! -mentem oda Zaynhez, majd egy hosszú csókot adtam neki. 
-Gyönyörű vagy poci! -vigyorgott, majd a hasamra tette a kezét, ami a póló alól kilátszott.
-Köszönöm! -nevettem. -Te is jól nézel ki! -nyomtam az arcára egy puszit. Összekulcsolta az ujjainkat, majd kiléptünk az épületből.
-Hova megyünk? -kérdeztem mosolyogva.
-Bowlingozni. 
-Úúúú de jó! Életemben egyszer voltam bowlingozni. Segítesz majd?
-Ahha! -nevetett. Egy 10 perces séta után megérkeztünk a helyre. Béreltünk cipőt, majd berobbantunk a pályára. Rögtön 10 perc elment a rajongókkal, addig én oldalt állva mosolyogva néztem a szerelmemet. Amikor végzett, egy apró csókot kaptam tőle, majd a golyókhoz léptem. Én egy lilát, Zayn pedig egy kéket vett magához. 
-Na gyere! -hívott maga elé. Beálltam elé, ő pedig átkarolta a derekamat és megfogta a karomat. -Lendít és elenged. -mondta. Elengedtem a golyót, az pedig végig gurult a pályán. 2 bábú nem dölt csak le, ami elég jó kezdés. 
-Ügyes vagy kincsem! -vigyorgott, majd megcsókolt. Amikor ő dobott, gyorsan lekaptam. 
(csak ilyen régebbi képet találtam)


Fél órán keresztül bowlingoztunk, és az állás 4-10 lett Zaynie javára. 
-Mehetünk? -állt elém.
-Mindjárt! -nyöszörögtem, miközben a cipőmet erőltettem magamra. Összekulcsoltuk a kezeinket, majd visszaindultunk a szállodába. Már indultam volna a lifthez, amikor Zayn visszahúzott és a szálloda étterméhez kezdett tolni.
-Kajálunk is?-vigyorogtam.
-Ahha. -mondta, majd elfoglaltuk a helyünket.
-Azt mondtad ne öltözzek ki. -durciztam.
-Héé, csak kajálunk! -szorította meg mosolyogva a kezemet. Én is elmosolyodtam, majd rendeltünk. A szokásos spagetti mellett döntöttünk, azt csinálják itt a legjobban. Zaynie pezsgőt is rendelt.
-Piálunk is? -vigyorogtam perverzül.
-Kell az estére. -kacsintott rám. Elpirultam a gondolattól, hogy mire gondolhat most. Amikor a szemei elsötétültek, az asztal alatt megrúgtam a lábát.
-Majd fenn perverzkedj! -nevettem. Amint kihozták a kajánkat, rögtön nekiestem, mert már kopogtak a szemeim az éhségtől. Sokat hülyültünk a tészta evése közben, hülyének is néztek minket a vendégek. Az egész üveg pezsgőt megittuk, így egy kicsikét spiccesek lettünk mind a ketten. Fizettünk, majd a lift felé vettük az irányt. Zayn rögtön nekem esett, ahogy bezárult a liftajtó. Pár másodpercen belül már az emeleten voltunk. Szerencsére már mindenki a szobájában volt, így mi is oda vettük az irányt. Zayn már nagyon hisztis volt, de a sminkemet muszáj volt leszednem. Gyorsan megszabadultam tőle és a hajamat is szétszedtem, majd fehérneműre vetkőzve mentem ki Zaynhez. Kajánul elmosolyodott, majd maga alá húzott az ágyon. Felültem, majd levettem róla a ruháit, és ő is rólam a felesleges darabokat. Még egy utolsó csókot váltottunk, mielőtt belekezdtünk volna a dologba.....

*****

-Hiányoztál szerelmem! -dőlt le mellém fáradtan Zayn.
-Te is nekem kincsem! -csókoltam meg, majd a karjaiban álomba szenderültem. 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése