2013. február 2., szombat

40. fejezet



ITT A VÁRVA VÁRT RÉSZ <33 ;) OLVASSÁTOK SZERETETTEL.
 *Dorka szemszöge*
- Ébredj már fel!!!!!!!!!!!! –ugrált Zayn az ágyon. Esküszöm meg ölöm.
- Zayn ha nem fejezed be lelöklek! –mondtam, mivel tovább ugrált, fogtam magam és lelöktem. Nagy csattanással földet ért, én meg csak röhögtem.
- Ajj most felkeltettél! –nyafogtam.
- Te meg lelöktél!! –nyafogott.
- Bocsánat szerelmem. –keltem fel. Gyorsan felvettem a pizsimet, majd hozzábújtam Zaynihez.
- Semmi baj kincsem! –mosolygott.
- El sem hiszem, hogy néhány hónap múlva megszületik a kisbabánk. –mosolyogtam.
- Én se! Én leszek a legboldogabb ember. –mondta. Mosolyogva nyomtam egy puszit a szájára, majd pakolni kezdett Zayn a bőröndjébe.
- Hova pakolsz? –kérdeztem.
- Megyünk Bradfordba!! –mosolygott.
- Ja tényleg baba!! –mondtam, majd adtam egy puszit a pofijára ^^.  –De előbb öltözzünk fel. –mosolyogtam.
- Együtt? –kérdezte.
- Mért ne? –nevettem fel.
- Biztos? Jól meg gondoltad? –mosolygott kaján vigyorral a képén.
- Igen! –mondtam, majd kerestem egy megfelelő ruhát:   Öltözködni kezdtem, majd Zayn odajött hozzám és hosszasan megcsókolt és az ágy felé kezdett vonszolni.
- Zayn, öltözni akarok! –mondtam.
- Majd felöltözöl! –mondta, majd lelökött az ágyra és puszilgatta a nyakamat.
- Zayn engedj el!! –nevettem. Benyúlt a pólóm alá, majd bontogatni kezdte a melltartóm csatját.
- Zayn!! –nyafogtam. – Mennünk kell Bradfordba!
- Bradford ráér kincsem! –mondta, majd megcsókolt. Kezét levezette a hasamhoz, majd le akarta venni a pólómat, de ekkor én kibújtam alóla valahogy és beszaladtam a fürdőbe.
- Ez így nem fer! Gyere ki! –mondta.
- Oké! –mondtam, majd kimentem, de már fel voltam öltözve.
- Héé!!! –kezdett el nyafogni.
- Bocsi baba! –álltam be a tükör elé megigazítani a hajamat.
- Semmi baj! –morgott és bement a fürdőbe öltözni. Majd lehiggad. Minden esetre megvártam hogy kijöjjön.
- Lemegyünk? –kérdeztem.
- Le! –hisztizett, majd elindult.
- Most megsértődtél? Ne már!! –nevettem.
- Hagyj békén! –mondta, majd leszaladt a lépcsőn. Utána mentem, majd gondoltam én is besértődök és a konyhába mentem reggelit csinálni magamnak, Zayn meg a nappaliba a többiekhez. Nem sokkal később bejött Eszter és Vani.
- Mi van Zaynnel? –kérdezték.
- Hisztis. –mondtam.
- Mert?
- Mert nem engedtem hogy megfektessen most reggel. –nevettem. A lányok is felröhögtek.
- Értjük!
- Kitaláltam, hogy én is hisztis leszek vele most! –mondtam.
- Oké! Sok sikert! –mondták, majd kimentünk a nappaliba. Leültem a kanapéra, majd enni kezdtem a szendvicsemet.
- Nekem mért nem hoztál kaját? –kérdezte Zayn.
- Minek hozzak? Utálsz nem? –flegmáztam.
- Nem utállak! –mondta, majd kiment a konyhába kaját csinálni magának. Amint kilépett az ajtón, hangosan felröhögtünk a csajokkal.
- Jó úton haladsz. –mondták.
- Célom volt. –nevettem. Amikor megettem a kajámat kivittem a tányéromat a konyhába, majd betettem a mosogatóba. Visszamentem a nappaliba majd leültem a kanapéra és beszélgettem a srácokkal.
- Jössz? –jött be Zayn.
- Hova? –kérdeztem.
- Bradfordba! –mondta.
- Jövök!
- Nem muszáj ha nem akarsz…
- Marasztalni szeretnél?
- Nem, csak mondtam. –mondta, majd felslattyogott az emeletre. Lehozta a bőröndöket, majd búcsúzni kezdtünk a többiektől.
- Sziasztok gyerekek! 2 nap múlva találkozunk! –öleltünk meg mindenkit, majd elindultunk. Betettük a cuccokat a csomagtartóba, majd épp nyitottam volna ki az ajtót, amikor Zayn visszacsukta, majd megfordított, neki támasztott, majd hosszasan megcsókolt.
- Zayn, meglátnak!! –nevettem amikor a nyakamat puszilgatta.
- És? –kérdezte.
- Semmi! –csókoltam meg, majd beültünk és elindultunk. Az út kb. 2 óra volt, annyira nem is volt hosszú mint amennyire számítottam. Amikor megérkeztünk, egy kedves kis háznál találtam magunkat.
- Húha!! –mosolyogtam.
- Tetszik? –kérdezte Zayn.
- Nagyon. Olyan kis barátságosnak tűnik. –mosolyogtam, majd kiszálltunk a kocsiból. Zayn kivette a bőröndöket a kocsiból, majd a ház felé indultunk.
- Sziasztok, megjöttünk! –ordított Zayn.
- Ne legyél már ilyen! –nevettem.
- Milyen? –kérdezte.
- Mindegy. –mondtam. Mosolyogva jött oda hozzánk Zayn anyukája, majd jó szorosan megölelgette a fiát, ami nagyon aranyos volt.

Zayn és az anyukája:     ^^.
-          Csókolom! –köszöntem, ő meg megölelt.
-          Szia! Patricia vagyok, de tegezz nyugodtan.
-          Köszönöm! –mosolyogtam. Nem sokkal később az emeletről lépteket hallottam, majd három gyönyörű lány jelent meg a lépcsőn.
-          Szia Dorka! –öleltek meg. –Zayn már nagyon sokat mesélt rólad! –mosolyogtak.
Safaa: 

Waliyha: 


Doniya: 

-          Sziasztok lányok, örülök hogy megismertelek titeket. –mosolyogtam.
-          Hol van apu? –kérdezte Zayn.
-          Nem soká haza ér! –mondta Patricia, majd hívott maga után a konyhába.
-          Mit főzöl? –kérdeztem. Mivel mondta hogy tegezzem, ezért tegezem :D.
-          Az titok, mert ez Zayn kedvence, de ízleni fog. –mosolygott. 
-          Ohh…. oké. Segíthetek? –kérdeztem.
-          Nem, köszönöm nem kell, menj nyugodtan ismerkedj a lányokkal. Visszamentem a lányokhoz, ők körbevezettek a házukban. Ahogy első látásra ítéltem, tényleg barátságos volt.
-          Tetszik? –kérdezte fülig érő mosollyal Zayn.
-          Persze! Gyönyörű és barátságos, mint a tesóid és anyukád. –mondtam, majd megöleltem.
-          Olyan jó itthon lenni! –ölelte meg a lányokat, majd mindegyiket megpuszilta. Édesek nagyon J
-          Szeretünk bátyus! –mondta Safaa.
-          Én is titeket csajok! Minden oké veletek? Jól vagytok? –kérdezte tőlük.
-          Igen, minden jó és végre nyári szünet van nem kell tanulni. –mondta Waliyha. Még egy kicsit kérdezősködött Zayn a lányoktól, majd megjött Zayn apukája.
-          Szia apuu!! –ölelte meg.
-          Szervusz fiam! Minden oké? –kérdezte.
-          Teljesen.
Zayn apuja:   Annyira hasonlítanak szerintem J.
-          Kicsim gyere már! –mondta nekem Zayn, mire odamentem hozzájuk.
-          Jó napot! –köszöntem.
-          Szia! Örülök hogy megismertelek. Jól bírod Zaynt? –kérdezte.
-          Igen, jól. Nagyon szeretem. –mosolyogtam.
-          Örülök hogy végre Zayn is megtalálta a neki való lányt! –mosolygott rám, majd megcsókolta Patriciát, Zayn meg engem.
-          Fel megyünk kipakolni? –kérdezte.
-          Nem és nem! Nem aludhattok együtt. –mondta Patricia.
-          Mi? Anya ne már! Mért nem? –kérdezte nyafogva Zayn, miközben egyre közelebb húzott magához.
-          Szerintem mindketten tudjuk hogy miért nem! –mondta Patricia, mire belőlem kitört a röhögés.
-          De kéééérlek léccccccccci!!! –nyafogott.
-          Nem, és lezártam a témát! –mondta. Zayn amilyen hülye úgyis átjön hozzám éjszaka :D. Felvittük külön szobába a cuccainkat, amin Zayn nagyon el volt szontyolodva.
-          Kincsem, ne szomorkodj már! –adtam neki egy puszit.
-          De hogy választhat el minket egymástól? Ez annyira igazságtalan. Én most már nem tudok nélküled aludni.
-          Kicsim, muszáj lesz! –csókoltam meg.
-          Úgyis átmegyek hozzád az éjjel! –súgta a fülembe, majd megpuszilta a nyakamat.
-          Zayn ezt nem a folyosó közepén kéne. –nevettem, mert lépteket hallottam a lépcsőn.
-          Bocsánat gerléim, nem akarok zavarni! –mondta Waliyha, majd bement a szobájába.
-          Vicces vagy! –ordított neki Zayn.
-          Tudok róla!! –nevetett a csaj :D.
-          Na szóval…..hol is tartottunk? –közeledett felém ismét Zayn.
-          Nem tudom! –mondtam. Mire észbe kaptam, már Zayn tolt be a szobájába, miközben csókolgatott.
-          Zayn megvesztél? –kérdeztem nevetve.
-          Mert?
-          Mert nem lehet te hülye! –mondtam.
-          Mért nem?
-          Mert itthon vannak a szüleid!! A szomszédban pedig a tesód.
-          Nem baj! –mondta.
-          Zayn!! –hallottam Patricia hangját.
-          Ajj!! –mondta….. –Igen anyu? –mentünk le. 
-           Délután négy körül elmegyünk, és csak este jövünk haza. –mondta Patricia.
-          Ki?
-          Mind! A lányok meg mi apáddal. –mondta, mire Zaynnek felcsillant a szeme.
-          Rendben anyu. –mondta Zayni. –Ennyi? –kérdezte.
-          Igen ennyi.
-          Okés. –bólogattunk, majd megfogta a kezem és visszamentünk az emeletre.
-          Már csak estig kell várnunk! –súgta, majd megpuszilt.
-          Mihez? –kérdeztem ártatlan mosollyal a fejemen.
-          Ne játszd a hülyét, tudod te! –mosolygott.
-          Azt hiszem sejtem. –vigyorogtam.
-          Látod okos vagy te! –csókolt meg.
-          Meglehet! –nevettem, majd bementem a fürdőbe és megfésülködtem, mert Zayn összekócolta a hajamat!! ><’
-          Gyere már ki el akarok menni valahova.
-          Hova akarsz menni? –nevettem.
-          Nem tudom. Úúú tudom már!! –nyafogott mint egy kisgyerek xd.
-          Na mondd te nagyokos! –jöttem ki a fürdőből.
-          Menjünk el szaunázni. –mosolygott.
-          Hmmm……nem is olyan rossz ötlet. –mosolyogtam. –Menjünk. -kerestem a bőröndömből egy fürdőruhát, amit fel tudok venni a cuccom alá:  Bementem a fürdőbe, és Zayn is jönni akart utánam, de orrára csuktam az ajtót.
-          Au! –ordított fel.
-          Úúú bocsi kincsem nem akartam. –nevettem, majd felkaptam a fürdőruhám és kimentem. Zayn nyafogva az orrát fájlalta miközben felvette a fürdőalsóját.
-          Jól vagy? –kérdeztem röhögve.
-          Nem! –nyafizott, majd megölelt. Összekészítettük a cuccainkat, majd elindultunk.
-          Most már jobban vagyok. –mondta, amikor elindultunk.
-          Örülök! –mosolyogtam. Elindultunk egy strand felé, ahol volt szauna is. Kiváltottuk a jegyeket, majd bementünk. Zayn egy olyan felé húzott, ahol nem volt senki.
-          Mért ebbe jöttünk? –kérdeztem.
-          Nem tudom, nem akarok másokkal szaunázni, csak veled. –mosolygott, majd megpuszilt. Beszálltunk a szaunába, majd leültünk a fapadokra. Jó meleg volt, és hogy Zayn átölelt, még melegebb lett.
-          Fú de melegem van! –nevettem.
-          Nekem is baba de ennek ez a lényege. –mosolygott, majd hosszasan megcsókolt. Lefektetett a padra, mire felszisszentem, mert az is átmelegedett.
-          Baj van? –puszilta meg a nyakam.
-          Nem, csak meleg volt a pad de most már jó. –mosolyogtam.
-          Rendben kincsem! –csókolt meg ismét. Egyre vadabbul csókolt, és már kezdte kicsatolni a fürdőruhám csattját, amikor lefogtam a kezét.
-          Zayni nem lehet bolond vagy? –kérdeztem nevetve.
-          Mindketten tudjuk hogy igen. –mosolygott, majd tovább puszilgatott, és megint bontogatni kezdte a melltartómat.
-          Zayn! –mondtam nevetve, majd próbáltam eltolni magamtól. –Nem lehet kincsem.
-          Ajj de nem igaz mért nem? –kérdezte hisztisen.
-          Mert szaunában vagyunk és bárki bármikor bejöhet. –mondtam.
-          Ahh…..igaz. –szomorkodott.
-          Ne szomorkodj. –pusziltam meg. Még két órán keresztül szaunáztunk, de a végén már annyira melegünk volt, hogy hazafelé vettük az irányt. Néhány rajongó kért autogrammot Zayntől meg képet is, de utána hazamentünk.
EKÖZBEN OTTHON, LONDONBAN
*Vani szemszöge*
Szakítottam Niallel. Már nem gondolok rá úgy mint pasim, csak mint barát. Na de elmondom a szitut.
-          Niall beszélhetnénk? –kérdeztem.
-          Aha. –mondta. Felmentünk a szobájába, majd leültünk az ágyra és belekezdtem.
-          Niall…..szakítanunk kéne. –mondtam.
-          Mi? Miért? –kérdezte.
-          Nem tudom…már nem érzem hogy szerelmes vagyok beléd!
-          Ohh….. –mondta szomorúan.
-          Sajnálom. –mondtam szomorúan.
-          Semmi baj. –mosolygott keserűen… -Azért hiányozni fog az együtt töltött idő. –mosolygott, majd magához húzott és megölelt. Elengedtem, majd mosolyogva megpusziltam, és lementem a többiekhez.
-          Eszter! –húztam be a konyhába.
-          Mondjad! –mosolygott.
-          Szakítottam Niallel. –mondtam.
-          Tényleg? –kérdezte tágra nyílt szemekkel.
-          Aha. – mondtam. –Szingli vagyok. –mosolyogtam.
-          Jó hogy így fogod fel. –vigyorgott Eszter is, majd visszamentünk a többiekhez.
*BRADFORDBAN, ZAYN SZEMSZÖGE*

Amikor kiszaunáztuk magunkat, hazafelé vettem az irányt. Én hülye szaladtam, majd megcsúsztam és egy nagy ordítással a vízbe estem.
-          Uramisten! –nevetett Dorka amikor feljöttem a víz alól. –Ez szép volt. –mondta, majd elindult a kocsihoz. Kikászálódtam én is röhögve a medencéből, majd Dorka után mentem.
-          Vezethetek én? –kérdezte.
-          Nem! –mondtam.
-          Héé! Mért nem?
-          Mert te lány vagy!
-          Ezt sértésnek kéne vennem? Én jól vezetek!! –háborodott fel teljesen.
-          Biztos vagy benne? Mert haza akarok menni és nem a kórházba. –hülyéskedtem.
-          Akkor menjél haza. –mondta, majd kipattant a kocsiból és elindult a buszmegálló felé. Én is utána indultam a kocsimmal, majd követtem.
-          Hazavihetem? –húztam le sármosan az ablakot.
-          Nem kell! –nézett levegőnek.
-          Ne hisztizz már! Vezethetsz! –pattantam ki a kocsiból.
-          Most már mindegy! Állj arrébb jön a busz! –mondta.
-          Minek az neked? –léptem elé.
-          Haza megyek vele! –nézett át rajtam.
-          Biztos hogy nem! –mondtam, majd beültettem a kocsiba, és elhajtottam vele.
-          Most mért nem mehettem busszal.
-          Mert nem! –mondtam röviden.
-          Ez nem válasz! –nyaggatott tovább.
-          Nem mindegy? Az a lényeg hogy nem. –mondtam.
-          Nem mindegy. –mondta. –Halljam.
-          Mert itt Bradfordban nem éppen kíméletesek a srácok. –fogalmaztam enyhén.
-          Oké. –mondta. Amikor hazaértünk, Dorka kipattant a kocsiból, majd beszaladt a házba.
-          Heló. –mondtuk.
-          Sziasztok gyerekek, pont jókor jöttetek, most indulunk. Vigyázzatok magatokra, semmi rosszalkodás és legyen egybe a ház mire hazaérünk. –mondta anya, majd elindultak.
-          Hm.. –mondtam. –Egyedül maradtunk. –léptem Dorkához közelebb, de ő csak faképnél hagyott és a konyha felé ment.
-          Ne kövess már, hagyj békén. –mondta, majd kaját csinált magának.
-          Bocsi baba hogy azt mondtam, nem hittem hogy komolyan veszed. –mondtam.
-          Pedig komolyan vettem. –durcizott tovább.
-          Pedig nem kellett volna. –mosolyogtam rá, majd szemébe néztem és megcsókoltam. Felemeltem, majd elkezdtem felfelé vinni a szobám felé. Amikor bevittem, letettem és csókolgattam, majd kezem lejjebb csúszott és levettem a bikinijét.
-          Zayn… -sóhajtott egyet, miközben nyakát csókolgattam.
-          Szeretlek! –súgtam neki, majd én is levettem a fürdőalsómat.
-          Én is! –rántott magára, majd megint megcsókolt. Nem sokkal később elmerültünk egymásban….ha érted hogy értem xdd.
-          Mindig ilyet. –súgtam a fülébe amikor végeztünk.
-          Hahaha nem mindig. –nevetett, majd megpuszilt, és bement a fürdőbe lezuhanyozni.
-          Ha most bemennék kiküldene? –gondolkoztam hangosan.
-          Igen! –ordította ki a fürdőből.
-          Nem hozzád beszéltem. –ordítottam vissza neki.
-          Gondolkozz akkor halkabban. –mondta, majd megengedte a vizet. Amikor végzett, kijött egy szál törölközőben, hosszú haját fésülve és lobogtatva. Jobbnak láttam ha bemegyek és én is lezuhanyozok. De mielőtt bementem azért adtam neki egy gyors csókot. Gyorsan vettem egy hideg zuhanyt, majd amikor végeztem a törölközőt a derekamra tekerve mentem ki a szobából.
-          Heló kincsem! –köszöntem, de már nem volt fent. Lerobogtam a lépcsőn, majd a konyha felé mentem, de nem volt ott sem.
-          Hol vagy szerelmem? –kérdeztem hangosan.
-          A nappaliban. –mondta. Ott ült a kanapén, épp szendvicset evett és a vivát bámulta, amin Rita Ora –Radioactive klippje ment.
-          Adj nekem is! –kaptam ki a kezéből a szendvicset, majd haraptam és visszaadtam.
-          Ajj alig maradt nekem. –mondta szomorúan.
-          Hozzak másikat? –kérdeztem.
-          Nem kell. –mosolygott.
-          Oké. –mondtam, majd adtam egy puszit az arcára. Mivel már estefelé járt az idő, eléggé unatkoztam.
-          Mit csináljunk? Nekem nincs ötletem. –mondtam, majd ölébe hajtottam a fejem.
-          Nem tudom. Rajzolsz nekem valamit? –kérdezte mosolyogva.
-          Mit kincsem? Mit szeretnél? –kérdeztem.
-          Mindegy! Amit szeretnél. –mondta, majd megcsókolt. Bele is kezdtem a rajzolásba, ő meg addig elmosogatott és beszélgetett az családjával.
-          Készen vaaaaaaaaaaaan! –üvöltöttem el magam.
-          Jövök! –mondta mosolyogva, majd bejött és megnézte. Amint meglátta könnybe lábadt szemekkel a nyakamba ugrott.
-          Ez fantasztikus lett Zayn. –mosolygott, majd megint megnézte a képet. A képen mi voltunk csókolózás közben.
-          Köszi! –mosolyogtam, majd megcsókoltam.  
-          Ha hazaértünk kitesszük!! –mosolygott.
-          Ohhje!! –nevettem.
-          Ájmosz vadok apuci! – nézett rám kis kutya szemekkel.
-          Jól van kincsem. –mosolyogtam, majd meg akartam csókolni, de el lökött magától.
-          Apuci, a kiszjánokat nem szabad megcókolni! –mondta még mindig kislányosan.
-          Szerintem tehetünk kivételt. –kacsintottam rá.
-          Nee apuci neee!! –hisztizett, de én erősebb vagyok nála, így egy hosszú csókkal ajándékoztam meg.
-          Jossz vad apuci! –nevetett.
-          Te is kincsem! –mosolyogtam.
-          Na de Zayn tényleg álmos vagyok! –beszélt most már normálisan.
-          Én is! –ásítottam egy nagyot, majd felfelé vettük az irányt.
-          Lezuhanyozok, rendben? –mondta két csók között.
-          Nem jöhetek? –kérdeztem.
-          Nem hiszem. –mondta, majd bement és magára zárta az ajtót. Megnéztem a twitterem majd kiírtam ezt: „Végre megint Bradfordban J xx"
Amikor végzett, kijött egy szál törcsiben, én meg felkeltem és felé közeledtem.
-          Zuhanyozz le! –állított meg.
-          Előbb más tervem van. –morogtam mint egy vadállat, majd megcsókoltam. Amikor éreztem hogy csókjaimtól megremeg a lába, elengedtem, majd a fürdő felé vettem az irányt, ő meg összecsuklott.
-          Te rohadék! –hallottam szitkozódását, de csak felröhögtem. –Na várj csak ha kijössz mit kapsz tőlem. –mondta. Gyorsan lezuhanyoztam, majd felvettem egy alsónadrágot és kimentem hozzá. Amint kiléptem felugrott rám, lábait átkulcsolta derekamon és vadul megcsókolt. Egyre vadabbul csókolt, mire én elindultam az ágy felé, majd lefeküdtünk oda. Amikor végeztünk a csókolózással, bebújtunk a takaró alá.
-          Jóéjt szerelmem! Szeretlek! –mondta.
Én is kincsem és neked is! –csókoltam meg még utoljára, majd átkaroltam hátulról és így hajtottuk álomra a fejünket. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon jó lett.Megérte várni erre a részre!!Siess a következővel!!:)<3

    VálaszTörlés
  2. Tényleg? Köszii :D Rendben, sietek amennyire csak tudok ^^

    VálaszTörlés
  3. Sziaa:) Nagyon jó lett:) Siess a kövivel.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó rész lett!Várom a következőt.❤

    VálaszTörlés
  5. Köszii mindenkinek :) Ma fenn lesz a rééész :))

    VálaszTörlés