2013. október 22., kedd

:DD

Ezek után természetesen marad Dorka, mint Raina Hein :D Így is úgy is maradt volna, de így kaptam egy kis megerősítést :D Ez nem ellenetek van, dehogyis, csak be akartam bizonyítani hogy nem csak szerintem szép :) Ez a csaj 10/11es

Raina Hein a Topmodell leszek 14. évadában szerepelt a "Farkasszemű lány" jelzővel, és a döntőig eljutott, de sajnos csak 2. lett, pedig neki kellett volna nyernie ilyen képekkel:















És nem csak én gondolom 10/11-esnek: 



Most ezzel nem lehordani, megbántani, veszekedni akarok veletek/titeket, csak be akartam bizonyítani hogy ez a lány gyönyörű, és kiállok a példaképem mellett, szóval ne utáljatok, mert én szeretlek titeket. Puszi xx ♥






4 megjegyzés:

  1. Szia! Én néztem a műsört és ő volt a kedvenc modellem. :D

    VálaszTörlés
  2. Szia:) Én is néztem és ahhw ő perfect:3333333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. A blogod szuper.
      Raina a példaképem. Bőgtem mikor a fekete csaj ellen vesztett. Bocs a jelzőért.
      Következő részre mikor számíthatok?
      Bevallom vagy 10blohot olvastam de mind ami jo volt az is befejezte a suli miatt de te nem . Le a kalappal.
      Bocs a hosszú komiért.
      Barbi

      Törlés
  3. Szis Barbi:D Köszönöm:3 Nekemiiis*-*. Köszi, nem hagyom abba :)) Semmi baj:) :D

    VálaszTörlés