2012. október 16., kedd

2. fejezet


Másnap reggel 10kor keltem, mivel csak délután 5kor lesz az évzáró, 7kor az ünnepség. Végre kipihentem magam. Felnéztem Facebookra, majd lementem megreggelizni. Anya terített, apa meg újságot olvasott.
-          Jó reggelt!- ásítottam, majd leültem a helyemre. Egy sonkás kenyeret ettem, majd felmentem a szobámba TV-zni. A Viván egy One Direction szám kezdődött.
-          Ajj ne már! –fúrtam a párnába a fejem, mert már vagy egymilliószor hallottam ezt a számot. Halkra vettem a TV-t és sikeresen bealudtam. Arra keltem, hogy kettőkor kopogtatnak az ajtómon. A lányok voltak azok. Áthívtam őket készülődni.
-          Ú de jó hogy itt vagytok! –pattantam ki az ágyból, majd megöleltem őket. Készülődni kezdtünk, és fél ötre készen is lettünk. Úgy készültünk, hogy az évzáró után már csak a ruhát kelljen átvennünk. Rögtön el is indultunk, és 10 perccel 5 előtt oda is értünk. Még pletykáltunk egy kicsit, de elindult az évzáró. Himnusz, igazgató beszéde, tanárok beszéde, szózat és vége. Gyorsan hazamentünk, és felvettük az ünnepségi ruhát, és rohantunk vissza a suliba. Az ünnepség gyorsan lement, megkaptuk a kitűzőket, meg táncoltunk egy számra és mehettünk haza. Amint hazaértem, 9 órakor, még néztem a TV-t One Directiont hallgattam (fura oO) és rájöttem hogy ez a Zayn gyerek vagy ki tökre helyes. 11 órakor hullafáradtan dőltem be az ágyba.

1 megjegyzés: