2013. szeptember 8., vasárnap

64. fejezet

Sziasztok! Bocsi hogy ilyen soká hoztam, csak ugye suli :// Sztem ratyi rész lett, de remélem azért tetszik :)) Puszii

*1 héttel később, Dorka szemszöge*
Úúú az elmúlt egy hétben Zayn és a többiek is, sőt még Márióék is és Susanék is minden nap látogattak minket és olyan aranyos a kicsi. Amikor az apja hülyül neki mosolyog vagy felnevet és olyan nagyon cukkiii^^. A hasam is lement már, szépen visszaállt az eredeti formájába. Zayn mondta, hogy Louval berendezték a kicsi szobáját. Háát kíváncsi leszek mi sült ki belőle. Most itt vagyok a folyosón, a kicsi a bébi hordóban ül és várjuk az apját. Délután 1 óra van. Olyan fura ez….Zayn apuka lett én meg anyuka. Hűű. Gondolataimból Zayni szakított ki.
-           Szia kicsim! –lépett oda hozzám, majd megcsókolt. –Szia kislány! –guggolt le hozzá, majd megpuszilta. Megfogta a bébi hordót meg a kezemet, majd lementünk a kocsihoz. Zayn bekötötte Damit a bébi hordóval, majd bepattant előre és elindultunk. Amint hazaértünk, ujjongva kipattantunk a kocsiból, majd kivettem a bébi hordóból Damit és beszaladtam vele.
-           Halihóó! –köszöntem a többieknek. Odafutottak hozzánk, majd Dan elvette tőlem a kicsit és játszani kezdett vele.
-           Gyere kincsem nézd meg a szobáját! –fogta meg a karom Zayn, majd felszaladtunk az emeletre. Benyitottunk a szobájába, majd a szavam is elállt. Nagyon szép lett a szobája és hercegnős*-*: 
       
-           Zayn ez gyönyörű lett. –ujjongtam, majd a nyakába vetettem magam.
-           Hozzuk fel Damit is, hogy hogy tetszik neki.
-           Hozzad! –nevettem, majd bentebb mentem. A szekrényben benne voltak a kis ruhácskái, a pelus a helyén, mindene el volt rendezve.
-           Na itt vagyunk! –toppant be Zayn a kicsivel. –Na hercegnőm tetszik a szobád? –nézett rá Zayn, mire nevetni kezdett. Beültettük a kiságyába, majd odaadtuk neki a kedvenc kisjátékát. Zayn átölelt hátulról, majd nyomott egy puszit az arcomra. Egy kicsit még beszélgettünk Zaynnel, majd Dami felsírt.
-           Mi a baja? –szaladt oda hozzá Zayn.
-           Éhes szerintem. –mondtam.
-           És akkor mit csináljak?
-           Menj ki, megszoptatom! –mondtam, mire Zayn nevetve kiment, én meg megszopiztattam a kislányom, majd büfiztettem is. Befektettem az ágyába, majd pár perc múlva elaludt.
-           Aludj jól kicsim. –hajoltam be hozzá, majd adtam a homlokára egy puszit. Átmentem a mi szobánkba, majd amint beléptem láttam hogy Zayn a telefonját bújja.
-           Dami? –nézett fel rám.
-           Alszik. –kuncogtam, majd bebújtam mellé.
-           Tudod hogy már nem vagy terhes, bepótolhatnánk azt a 8 hónapot. –nézett rám perverzül.
-           Zaynii. –nevettem fel. –És hogy gondoltad.
-           Most hogy elaludt a kicsi, elmehetnénk valahova. –mondta, majd megcsókolt.
-           Okés! De nem akarok kihordani még egy gyereket. –nevettem fel.
-           Okéé! –sündörgött oda hozzám, majd lementünk a lépcsőn.
-           Dani, ha a kicsi felkelt játszatok már vele légy szíves, meg a hűtőben van neki tej langyosítsátok meg és adjátok oda neki. Pusszantás majd jövünk. –mondtam, majd kirohantam a kocsihoz és bepattantam Zayn mellé.
-           Hova megyünk? –néztem Zaynre.
-           Titok! –nyújtotta ki a nyelvét.
-           Kiharapom! –kacsintottam rá, mire vigyorogva vezetett tovább. Egy aranyos faházhoz érkeztünk, mire ujjongva kipattantunk a kocsiból.
-           Kié ez a ház? –kérdeztem.
-           Nem lakik itt senki. –nézett rám, majd végignyalta az ajkait.
-           Zayni, legalább menjünk be. –kuncogtam, majd beléptem a házba. Elég kis takaros volt.
-           Naaaa. –nyafogott.
-           Jól van na! –nevettem, majd odaléptem hozzá és megcsókoltam. Felemelt én meg dereka köré kulcsoltam a lábaimat, miközben ő araszolt velem a szobába. Ledobott az ágyra, majd felém hajolt és tovább csókolt. Lerángatta rólam a ruhákat, majd végigpuszilgatta a hasamat és a melleimet. Fordultunk, így én kerültem felülre. Combjaira ültem, majd kigondoltam a gatyáját és lerángattam róla. A pólójától is megszabadítottam, majd végigpuszilgattam kockáit és a fogammal lehúztam a boxerét. Felmásztam hozzá, majd a nyakát kezdtem el puszilgatni.
-           Kicsim, nem bírom tovább. –nyöszörgött, majd nem sokkal később átadtuk magunkat egymásnak……
-           Uhh baby ez irtó jó volt! –dőlt le mellém fáradtan Zayn. Lihegve közelebb másztam hozzá, majd megcsókoltam. A nyakamba hajtotta a fejét, majd a hasamat simogatta.
-           Szeretlek! –súgtam a fülébe, mire felmordult.
-           Én is szeretlek! –harapott a nyakamba, mire felnyögtem. Még egy kicsit romantikáztunk, majd felkapkodtuk a ruháinkat és hazafelé indultunk.
-           Este megismételjük? –kérdezte.
-           Nem! –nevettem fel.
-           Hééé mért nem?
-           Mert most csináltuk, azért! –nevettem fel.
-           Na, de be kell pótolni azt a 8 hónapot.
-           Most mindig ezzel fogsz basztatni? –kérdeztem, mire vadul bólogatni kezdett.
-           Jó, oké nem bánom, de érezd magad kibaszott különlegesnek! –nevettem fel.
-           Okéé! –nevetett ő is, miközben leállította a kocsit.
-           Halihó gyerekek! –futottam be a házba.
-           Hol a gyerekem? –jött be Zayn is.
-           Ööö nálam! –mondta Lou.
-           Ha elejted megöllek! –néztem rá szúrósan, majd a konyhába mentem és megittam egy pohár tejet.
-           Dorka, anya kérdezi hogy mikor megyünk hozzájuk. –jött be hozzám Zayn.
-           Ööö holnap. –mondtam.
-           Holnap megyünk! –tartotta a füléhez a telefonját. –Igen, ebédre odaérünk. Okés, sietünk, szia anya szeretlek! –mondta, majd letette. Odajött hozzám, majd megcsókolt.
-           Hozd ide az én édi bédi kislányomaat! –nyafogtam, majd felugrottam a hátára, ő meg kirohant velem a nappaliba. Nevetve leugrottam a hátáról, majd a kezembe vettem a csöppséget.
-           Kicsikééém! –mondtam, majd leültem vele a fotelba és csikizni kezdtem, mire nevetgélni kezdtem. –De ari! –nevettem fel. Zayn odajött hozzám és kikapta a kezemből a kicsit, majd rohangálni kezdett vele, végül felszaladt vele a lépcsőn.
-           Zayn, ne rohangálj vele, most etettem nem rég, le fog okádni. –kiabált utána Danielle. Egy perc néma csend, majd Zayn megszólalt.
-           Uhh, asszem megtette! –mondta, mire mindenkiből kitört a röhögés. Nevetve felszaladtam az emeletre, majd Zaynhez sétáltam.
-           Szép volt Malik! –nevettem, majd elvettem tőle a gyereket.
-           Haha! –nyújtotta ki a nyelvét.
-           Mosd fel a hányást meg öltözz át én meg addig megfürdetem a kicsit, mert olyan lett mindenhol. –nevettem, majd bevittem a fürdőbe. A kis kádjába engedtem megfelelő hőmérsékletű vizet, majd belefektettem, mire ordítani kezdett.
-           Ajj Damita sajnálom, de muszáj fürdeni! –sóhajtottam, majd gyorsan megfürdettem.
-           Mért ordít a gyerek? –rohant be Zayn az ajtón.
-           Nem akar fürdeni. –nevettem, majd kivettem a kicsit és gyorsan megtöröltem. 
-           Gyere ide szívem, ideje megtanulni pelenkázni. –nevettem, majd letettem Damit a pelenkázóra. Röpke 10 perc alatt Zayn meg is tanulta a pelenkázás fortélyait xdddd. Már délután 3 óra volt, ezért befektettük a kicsit a kiságyba, egy-két órát had aludjon mert hisztis lesz. Kézen fogva lementünk a többiekhez, majd visongva a nappaliba futottam.
-           Csinááljuunk valamiiit! –ugráltam.
-           Nyugi hugi! –röhögött Lou.
-           Mit csináljunk? Menjünk el vásárolni. –csillant fel Eszter szeme.
-           És mi? –kérdezte Zayn.
-           Ó kicsim neked is kell venni dolgokat, mindig ugyanazokba jársz, szóval ti is jöttök. –vigyorogtam, majd felugrottam rá és megpusziltam az arcát, ő meg leült velem a kanapéra.
-           És a kicsi? –kérdezte Dan.
-           Öhm… nemtudom. Alszik. De ha a pláza közepén ordítani kezd akkor meg….. –mondtam.
-           Hívd fel Susan-ékat, hogy jöjjenek át és vigyázzanak rá egy kicsit. Csak egy két óráról van szó. –vetette fel az ötletet Dan.
-           Okéés! –vigyorogtam, majd kihalásztam a zsebemből a telefonom és tárcsázni kezdtem Susant.
-           Sziaa! –szóltam a telefonba. –Otthon vagytok? –kérdeztem.
-           Ahha. –mondta.
-           Oké. Nem tudnátok átjönni vigyázni a kicsire egy pár óráig? –kérdeztem.  
-           De, ráérünk. 10 perc és ott vagyunk.
-           Oké, hello. –mondtam, majd letettem. –Na, 10 perc és itt vannak addig elkészülünk! –mondtam, majd felrángattam a csajokat az emeletre. Mindannyian felkaptunk egy laza szerkót és egy laza sminket, majd lementünk a srácokhoz.
Danielle rucija: 


Eleanor ruhája:  



Eszter szerkója:  


Vani összeállítása:  

És végül az én szerkóm:D :  

Gyorsan lebaktattunk a fiúkhoz, majd Zaynhez léptem és hosszasan megcsókoltam.
-           Gyerekek, levegőt vegyetek. – röhögött Liam, de nem foglalkoztam vele, hanem csak bemutattam neki, majd elengedtem Zaynit. Ekkor toppantak be Susanék.
-           Halii!- ugrottak a nyakunkba.
-           Sziasztok. Köszi hogy vigyáztok Damira.
-           Jajj nincsmit, elleszünk. –vigyorgott Susan.
-           De aztán nem hangosnak lenni. –vigyorgott perverzül Hazza, én meg vállon boxoltam.
-           Haha! –nyújtotta ki a nyelvét Susan.
-           Na, a tej a hűtőben van, és az az ÉN tejem, szóval csak a babának adni belőle. –nevettem. –Langyosítsátok fel és adjátok neki oda. Ha valami van alul cseréljétek ki a pelust és játszatok vele. Köszönöm széépen! –nevettem, majd megöleltem őket.
-           Jó szórakozást, nem kell hangoskodni! –mondta Hazza, Eszter meg kupán vágta. Beültünk a kocsiba, majd elindultunk a pláza felé.
-           Zayn, le fognak támadni a rajongók. –mondtam.
-           Hát….csak nem. –húzta el a száját.
-           Szeretnék vásárolni veletek, de ha most itt órákon át autogramot osztogattok… - sóhajtott El.
-           Ha valami ilyen lesz, gyorsak leszünk. De menjünk enni, éhes vagyok. –nyavalygott Niall. A Nando’s felé vettük az irányt, majd elfoglaltunk egy 10 fős asztalt és rendeltünk. Nagyjából normálisan megkajáltunk, majd a srácok egymáson átugrálva, őrjöngve rohantak ki az étteremből.
-           Istenem Zayn én letagadlak! –mentem oda hozzá nevetve, majd felhúztam a földről.
-           Igen cica? –vigyorgott, majd adott egy rövid csókot. Összekulcsolta a kezünket, majd röhögcsélve tovább indultunk.
-           Fááj a lábam. –nyafogtam.
-           5 perce gyalogolunk. –nevetett Zayn.
-           Akkor is. –motyogtam.
-           Fel akarsz jönni a hátamra? –sóhajtott Zayn.
-           Aha! –nevettem, majd felugrottam a hátára, mire reflex szerűen a combom alá nyúlt és megtartott. Bementünk egy férfi ruha boltba. A fiúk leültek a székekre, amíg a csajokkal ruhákat kerestünk a fiúknak. Találtam egy „Cool kid’s don’t dance”-s pólót meg néhány inget és gatyát.
-           Zaynii gyere ezeket fel kell próbálnood! –rohantam oda hozzá a cuccokkal.
-           Ajj muszáj? –nyafogott.
-           Zayn Malik. Pattanjál a fülképe próbálni! –nyomtam a kezébe a cuccokat, majd betoltam egy fülkébe.
-           Na felvetted már valamelyiket? –szóltam be hozzá 2 perc múlva.
-           A póló tetszik. –szólt ki, én meg beléptem hozzá. Tényleg jól állt neki:
    (csak ilyen képet találtam xd)
-           Ez borzalmas! –hallottuk Lou hangját egy másik fülkéből.
-           Szívem, jól áll. –kuncogott Eleanor, mire mi is felnevettünk.
-           Na ezt vissza is viheted, fel nem veszem. –nyomott a kezembe egy inget.
-           Na de méért nem? –nyavalyogtam.
-           Mert gáz. –röhögött.
-           Ahh, jól van! –mondtam, majd visszavittem az inget a helyére. Nagyjából mindent felpróbált amit akartam, és meg is vettük neki.
-           Ebben a pólóban kurvajól nézek ki, legális még ilyen szexinek lenni? –fordult felém Zayn.
-           Egóóóóóós! –nevettem. –Vedd le, le kell szedni azt a szart róla, utána visszaveheted.
-           De én nem akarom levenni. –hisztizett.
-           Hát?
-           Majd odahajolok hogy leszedjék. –rántott vállat.
-           Ennyi ésszel szabadlábon te jó isten. Vedd vissza a másikat, majd utána visszaveszed. –mondtam.
-           Naa.
-           Zayni, csúnyán fogok rád nézni. –mondtam, mire bement visszaöltözni. Istenem xdd. Kifizettük a srácoknak a ruhákat, majd tovább indultunk cipőt venni.
-           De én nem akarok másik cipőt. –nyafogott Harry.
-           Kicsim, ez a barna már rád rohad. Kell egy új. –fogta a fejét Eszter. Bementünk egy cipőboltba, majd néztünk cipőt a srácoknak.
-           Úúú nekem ez kell. –rohant hozzám Zayn egy fekete-fehér Nike cipővel.
-           Próbáld fel. –mondtam, mire leült a székre, majd felvette.
-           Na? –vigyorgott.
-           Tök jó. –nevettem. –Kényelmes? –kérdeztem.
-           Ahha. –mondta, miközben előttem sétálgatott.
-           Oké, akkor vegyük meg. –mondtam, majd a pénztárhoz mentünk.
-           Niall ne rohanj már el! –hallottuk Vani hangját.
-           Hagyjál azzal a cipővel. –hallottuk Niall-t.
-           De olyan cuki lennél ebben a cipőben. –nevetett Vani. –Legalább próbáld fel, hagy fotózzalak le benne légyszíí! –nyavalygott Vani, mire Niall megadta magát. Olyan viccesen nézett ki ebben a cipőben: 

-           Éééééédes! –nevetett Vani.
-           Nagyon. –mondta Niall, majd gyorsan lekapta magáról a cipőt. Miután minden srác megvette a cipőjét, mi csajok is bementünk ruhákat nézni.
-           Úúú ez kell! – rohantam oda egy csipkeruhához, amit már régóta keresek KÉÉP . Gyorsan bevittem egy fülkébe, és felpróbáltam.
-           Zayni, szerinted milyen? –hívtam be.
-           Csinos! –kacsintott rám.
-           Megvegyem? –nézegettem magam a tükörben.
-           Aha. –mondta, majd megcsókolt. Benyúlt a ruhám szoknyarésze alá, majd megmarkolta a fenekem, én meg megharaptam alsó ajkát, mire halkan felnyögött. Kuncogva elhúzódtam tőle, majd kitoltam a fülkéből és visszavettem a ruhám. Gyorsan kifizettem a ruhámat, majd leültem a fiúk mellé amíg a többi lány nézelődött. Zayni vállára hajtottam a fejem, majd gondolkoztam.
-           Szerinted Susanék jól megvannak? –súgtam Zaynnek.
-           Aha. Minden oks. De felhívhatod őket ha akarod.
-           Oké! –vettem elő a telefonom, majd felhívtam őket. Azt mondták minden oké és most Matt játszik vele. Mire letettem a telefont, a többi lány is végzett, szóval elhagytuk az üzletet.
-           Srácok mikor jön ki a filmetek? –néztem rájuk.
-           Még a héten. Majd eljövünk megnézni. –ugrált Zayn.
-           Okééé! –nevettem, majd nyomtam egy puszit az arcára. Mivel megvettünk mindent, amit gondoltunk, hazafelé vettük az irányt. Végighülyültük az utat, majd amikor hazaértünk, Zayni gyorsan berohant a házba, hogy lássa a gyerekét xdd.
-           Kincsem, előjött belőled a gondoskodó apa? –nevettem, miközben bevittem pár cuccot a kocsiból.
-           Ahha. –nevetett, majd kezembe nyomta a kicsit és tovább hordták a cuccokat.
-           Sziasztok! –öleltem meg Susanéket.
-           Hello. Most etettem nemrég, szóval fürdesd meg és fektesd le! –mondta Susan.
-           Oké, köszönjük hogy vigyáztatok rá. –mondtam, majd elbúcsúztak és elmentek. Felmentem a kicsi szobájába, majd betettem a kádba. Megint sírni kezdett, így gyorsan megfürdettem, majd bepelusoztam és felöltöztettem.
-           Mit csináltok? –jött be Zayn a szobába.
-           Most fektetem le. –mondtam, majd adtam egy puszit a szájára. Megpusziltuk Damit, majd befektettem az ágyba, betakargattam, majd kimentünk.
-           Na Zayn én lefürdök, utána eszek és utána…..
-           Nem alszunk! –fejezte be helyettem Zayn a mondatot, majd vadul megcsókolt.
-           Jól van! De utolsó ilyen volt. –nevettem, majd bementem a fürdőbe és gyorsan lezuhanyoztam. Felkaptam a pizsim, majd kimentem a szobánkba.
-           Menj zuhanyozni, a konyhában találkozunk. Lebaktattam a konyhába, majd megláttam hogy Hazza szorgoskodik a sütőnél és készíti a tükör tojásokat.
-           Nekem is csináálj! –nyafogtam, majd nyomtam egy puszit az arcára.
-           Hányat? –kérdezte.
-           Öhm, 2-t meg 2-t Zaynnek is. –kuncogtam, majd bementem a nappaliba és lehuppantam a többiek közé.
-           Mi lesz a holnapi program? –kérdeztem.
-           Öhm Paul most üzizett hogy 3 napra megyünk Írbe. –mondta, mire Nialler vigyorogva ugrálni kezdett. –Holnap után. –mondta.
-           Oksa, akkor mi meg majd a csajokkal elleszünk holnap meg elmegyünk Zaynnel Bradfordba! –vigyorogtam. Még beszélgettünk egy kicsit, majd Zayn baktatott le a lépcsőn.
-           Holnap után 3 nap Írorszáág. –ugrált el előtte Niall.
-           Ööö….oks! –nevetett, majd felhúzott a kanapéról és bevitt a konyhába. Leültünk vacsizni, majd vacsi után felszaladtunk Zaynnel a szobánkba. Még be se léptünk, de már csókolózni kezdtünk és Zayn tapizott engem ahol csak ért. Kuncogva elhúzódtam tőle, majd az ajtóhoz dőltem. Végignyalta ajkait, majd vetkőztetni kezdtük egymást. Nem sokkal később átadtuk magunkat a dolognak…….
-           Fúú kicsim. –nevettem fel, majd megcsókoltam.
-           Hmm….mindig ilyet.

             Okéés. –nevettem, majd ledőltem mellé. Nem sokkal később Zayn karjai között nyomott el az álom.   

5 megjegyzés:

  1. úristen annyit röhögtem.xddd nagyon jó lett. siess a kövivel Zayn Ès Dorka nagyon cukik!:) *-* <3 hahaa.xd imádom.:))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem lett ratyi resz!!! Nagyon szeretem a blogodat! Minden.nap.vissza olvasom a reszeket! Csak igy tovabb!!! *-* <3 :)

    VálaszTörlés
  3. imádom kövit *-*-*-*-*-*-*-**-*

    VálaszTörlés
  4. nagyoonn jó Kövitt..:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Alisha :33

    Köszi Regii *-*

    Köszi Nikolett Dóra :D

    Köszönöm

    Szeri van ♥ :D

    VálaszTörlés