2013. június 12., szerda

52. fejezet


*2 hét múlva*

Mióta utoljára írtam, 2 hét telt el. Zayn le se szar, felkel, lemegy és játszik, este meg lefekszik. Az utóbbi 2 hétben ha 2x megcsókolt, lehet hogy sokat mondok……Elegem van belőle, nagyon helyre kell rakni ezt a gyereket. Amikor felébredtem, felöltöztem és lebaktattam a lépcsőn. Szokás szerint MEGINT játszottak, de nem érdekelt. Bementem a konyhába és megreggeliztem, és felbaktattam az emeletre. Nem csináltam még ilyet, de most előkerestem Zayn régi holmijai között, és amikor végre megtaláltam amit kerestem, könnyezve bólintottam, majd a teraszra mentem. Igen. Tudom hogy egy idióta vagyok és nem normális, de ezt már nem bírom. Rágyújtottam. Hallottam, hogy nyitódik az ajtó, majd valaki a terasz felé veszi az irányt. Nem érdekelt semmi se, csak le akartam nyugodni.
-           Ugye nem azt csinálod amit gondolok? –hallottam Zayn mérges hangját a hátam mögül. Lassan megfordultam, majd gúnyosan röhögve a szemébe néztem.
-           Mióta érdekel hogy mit csinálok? 2 hete konkrétan le se szarsz! –vágtam a képébe.
-           Ez nem igaz! És dobd el azt a szart! Nem vagy normális, esküszöm hogy egy idióta vagy! Hogy vagy képes egyáltalán rágyújtani, amikor ott van a gyerek a hasadban. Amúgy se engedném, nem hogy így! Hogy lehetsz ilyen felelőtlen? Azt hittem ennél több eszed van! –kiabált velem, majd felpofozott és kiment a szobából. Persze több se kellett, Vani és Eszert rögtön ott termettek, amint meghallották a kiabálást. Elnyomtam a csikket, majd sírva rogytam a földre.
-           Dorka mi van? Mi történt? – mondta Vani, majd leguggoltak hozzám. Amikor már kicsit lenyugodtam, kinyögtem azt az egy szót, amit bírtam.
-           Megütött…. –mondtam halkan, majd kifújtam az orromat.
-           Mi? Mit képzel ez? Mégis miért? Csak jöjjön haza…. –mondta Eszter.
-           Rágyújtottam….elegem van hogy 2 hete le se szar!! –kiabáltam, majd bevágtattam a fürdőszobába, majd magamra zártam az ajtót. Lerogytam a földre és gondolkozni kezdtem. Hol lehet Zayn? Mit csinálhat? Biztos haragszik rám. Felhívjam? Mikor jön haza egyáltalán? Kb. 2 óra gondolkozás után bekopogtak a szobámba.
-           Nem vagyok itt! –mondtam halkan.
-           Vani vagyok, hoztam neked kaját! –mondta, én meg villámgyorsan kinyitottam az ajtót. Eléggé éhes voltam már.
-           Köszi! –vettem el tőle, majd enni kezdtem. Némán ettünk mind a ketten. Vani megértette, hogy most nincs kedvem beszélgetni, ezért nem is nyaggatott. Amikor végeztem a kajával, elkészültem, és Zayn után indultam. Egy ideig bolyongtam a kocsival, nem tudtam merre menjek, de végül az első randi helyünkre mentem. És talált. Zayn ott ült a tó partján és egy bottal piszkálta a tó vizét. Jellemző….nem is ő lenne.
-           Zayn…! –mondtam halkan, de nem reagált. Leültem mellé én is, és csak akkor láttam meg hogy könnyes a szeme. –Figyelj én sajnálom amit tettem, de tudod milyen rossz volt hogy 2 hétig le se szartál? –mondtam, majd megfogtam a kezét. Ő a szemembe nézett, majd sóhajtva beszélni kezdett.
-           Tudom, hogy köcsög voltam és hogy állandóan csak játszottam meg minden, de ezt akkor se szabadott volna megtenned! –mondta, majd letörölte az arcomról a könnycseppeket és gyengéden megcsókolt.
-           Ne haragudj rám Zayn! –motyogtam.
-           Te se rám! Kvittek vagyunk! –mondta, mire elmosolyodtam. Még egy kicsit ültünk a tóparton, majd beszélgetni kezdtünk.
-           És ma elviszel?
-           De el ám és  nem csak egy helyre! –mondta. –Lazán, de csinosan öltözz fel, magyarul ne magas sarkúba. –mosolygott, majd nyomott egy puszit a homlokomra.
-           Rendben! –kuncogtam, majd lefeküdt a fűre én meg rá.
-           Kényelmes?
-           Az! –nevettem. Orrommal arcát cirógattam, miközben ő a hajammal játszadozott.
-           Kicsim, szerintem menjünk haza! –nevetett, majd lelökött magáról.
-           Héé! –mondtam, majd felálltam, mire ő azonnal ajkaim után kapott és vadul megcsókolt.
-           Otthon találkozunk! –mondtam, majd rákacsintottam és beültem a kocsiba. Hazafelé menet megálltam a Starbucks-ba, majd kértem 14 (!!!) kávét. Nem kicsit nézhettek hülyének, de hát ennyien vagyunk na :D Nagy család… Zayn persze hamarabb hazaért mint én. Betódultam a Starbuck-os szatyrokkal az ajtón, majd szétosztottam a kávékat.
-           Úúú köszi!! –ugrott a nyakamba Vani.
-           Szívesen! –nevettem, majd megittam a sajátomat is. Amint végeztem, elmostam mind a 14 poharat és eltettem őket, mert gyűjtöm. Jó, tudom hogy akármikor vehetek, de imádom ezeket a poharakat. Zayn kiabált mindenkinek, hogy jöjjenek be a nappaliba, mert mondani akar valamit. Mindannyian becsődültünk a nappaliba, és vártuk a nagy hírt.
-           Srácok, szerintem ki kéne dobnunk a játékot! –mondta.
-           Mi? Miért?? –kérdezte Niall.
-           Mert elhanyagoljuk a csajokat, a bandát, a családunkat. Nem jó ez így….. –ingatta a fejét, mire egyetértően bólintottam. –Na! Ki van benne? –kérdezte. Az összes srác feltette a kezét, majd mind az öten elindultak a játékkal a kuka felé.
-           Imádtalak! –ölelte meg a dobozt Louis, majd kidobták a játékot. Végre.
-           Büszkék vagyunk rátok!! –mondtam, majd minden lány odament a barátjához és megcsókolta.
-           Köszi! –súgtam Zayn fülébe.
-           Nincs mit. Gyere csak! –húzott maga után a szobánkba. –Arra gondoltam……. –mondta, miközben a nyakamat csókolgatta. –Hogy elutazhatnánk valahova….. –motyogta.
-           És hova? –kérdeztem.
-           Hmm….nem tudom. De nem most. Majd csak egy hét múlva. Nem baj? –kérdezte boci szemekkel.
-           Dehogyis! –nevettem, majd összeborzoltam a haját és nyomtam egy puszit a homlokára. 
-           De ma is elmegyünk valahova. 1 óra múlva indulunk.
-           De még csak 3 óra van!
-           Tudom. De sok helyre megyünk! –mondta, majd elkezdett tolni a fürdőbe. Amint beértünk berúgta magunk mögött az ajtót, majd megfordított és csókolgatni kezdett. Levettük egymásról a ruhákat, majd beálltunk a zuhany alá. Amint végeztünk a zuhanyzással, kimentünk a szobánkba, és kiválasztottuk a ruháinkat.
Ez mellett a szett mellett döntöttem:  
 Amikor végeztem, Zayn vigyorogva nézett végig rajtam.

-           Hú de szeretsz minket! –mosolygott, majd megcsókolt. –Nagyon csinos vagy! –súgta a fülembe, majd elhúzódott.
-           Köszi! Zayn, én most bemegyek készülni, mire kijövök legyél kész!! –mondtam, majd bementem a fürdőbe és sminkeltem+megcsináltam a hajam. Fél óra alatt készen lettem mindennel.
-           Na mehetünk! –léptem ki a szobába, mire Zayn felkapta a fejét, és vigyorogva rám nézett.
-           Hmm…na kinek van a világon a legcsinosabb barátnője? –kérdezte, miközben szorosan megölelt.
-           Öhm…nem tudom.
-           Nekem!! –vigyorgott, majd megcsókolt. Lebaktattunk a lépcsőn, majd elindultunk az első helyszínre. A London Eye-hoz.
-           Úúú!!- ugrottam ki a kocsiból, majd bevártam Zayn-t. Összekulcsoltam az ujjainkat, majd megcsókoltam. Istenem de imádom ezt a gyereket.
-           Ugye szeretsz? –álltam elé. Igaz hogy majdnem felbukott bennem, de nem érdekelt.
-           Persze kicsim! –nevetett. –És te szeretsz? húzott közelebb magához, majd egy apró puszit nyomott a számra.
-           Igen. De most még jobban. Ami lehetetlen…. –magyaráztam, ő meg kinevetett. Átkarolta a derekam, majd tovább indultunk. Kifizettük a belépőt, majd beszálltunk és elindultunk. Zayn mellkasára hajtottam a fejem, majd néztem a tájat.
Zayn szemszöge
Dorka most valamiért különösen ragaszkodó. Állandóan bújik és puszilgat. De nem zavar, sőt örülök is neki.
-           Kicsim, most nagyon bújós vagy!! –kuncogtam, majd megpusziltam a kezét.
-           Baj? –motyogta a pulcsimba.
-           Nem! Örülök neki! –mondtam, majd nyomtam egy puszit a fejére. –Ugye tudod hogy nagyon szeretlek! Mindennél és mindenkinél jobban.
-           Hát, tudom. –mondta. –De én is. Csak van egy kis bökkenő. Nem mentünk el a vizsgálatra. –mondta.
-           Uhh basszus tényleg! Holnap az lesz az első!! –mondtam.
-           Okés. –mosolygott, majd közeledni kezdett felém NAGYON LASSAN. Szemem ajkai és szeme között cikáztak, miközben egyre közelebb hajolt hozzám. Már épp megcsókoltam volna, amikor leértünk.
-           Isteneeem! –mondtam bosszúsan, majd kiszálltunk. Alig ültünk be a kocsiba, rávetettem magam és vadul csókoltam. Amikor elengedtem, vigyorogva rákacsintottam, majd elindultunk a következő helyszínre. Ezen a helyen még én sem voltam, de remélem belejövünk majd.
-           Úúú golfozni fogunk? Még sose golfoztam.
-           Énse! De csak belejövünk! –nyomtam egy puszit a homlokára. Persze hogy én nyertem. Szegénykém egy kicsit el volt keseredve.
-           Ki foglak engesztelni, nincs még vége a napnak! –mondtam, mire ő megcsókolt. Örömmel csókoltam vissza, majd mikor elengedett, indultunk a következő helyre. Beültünk egy joghurtbárba majd egy étterembe. Már este kilenc lehetett amikor végeztünk.
-           Szeretnél még menni valahova? Mert én mára már nem terveztem semmit, csak otthon megnézünk egy filmet.
-           Abból úgyse filmezés lesz téged ismerve, de vállalom a kockázatot! –mondta, mire felnevettem.
-           Hmm…a kis gondolat olvasó! –mondtam, miközben a nyakát kezdtem el csókolgatni.
-           Zayn, ne az utca közepén. –tolt el magától, de nem bírtam magammal, kinyitottam az ajtót, és bemászott rajta, majd én utána. Nem érdekel hányan látnak vagy fotóznak.
-           Akarlak, most!! –mondtam, majd tovább csókolgattam.
-           Kicsim, otthon, eskü! –kuncogott, miközben begombolta a gatyámat.
-           Tuti? –kérdeztem, mire megcsókolt. –Jó, ezt igennek veszem. –motyogtam, majd elindultunk. Amint hazaértünk, nyomott egy puszit az arcomra, majd nevetve beszaladt a lakásba. Utána mentem, de mire felértem már nem volt a szobában.
-           Hol vagy? –kérdeztem.
-           Zuhanyozook! –mondta.
-           Jövök! –csillant fel a szemem. Tudtam, hogy bezárta az ajtót, ezért megkerestem a pótkulcsot és bementem hozzám.
-           Szia! –mosolygott, majd megcsókolt.
-           Hmm…..csak legyen vége a zuhanyzásnak…..meghalsz….. –morogtam a nyakába, majd megharaptam alsó ajkát.
-           Nem fogok….TE fogsz meghalni! –mondta, majd megmarkolta férfiasságomat, mire felnyögtem.
-           Ne kínozz!! –mondtam, de folytatta. –Legalább várd meg amíg kimegyünk! –mondtam. Kuncogva elzárta a csapot, majd megcsókolt. Kiléptünk a zuhanyzóból, majd megtörölköztünk és kimentünk a szobába. Gyorsan betettem egy filmet, majd felé hajoltam és csókolgatni kezdtem. Végigsimított apró kezével a mellkasomon, majd megint belekezdett előző tevékenységébe. Hátra vágódtam, ő meg fölém hajolt, és miközben a nyakamat csókolgatta, tovább kényeztetett.
-           Kicsim…. –nyögtem, de nem bírtam abbahagyni, mert a szájával kényeztetett tovább. Nem sokkal később elélveztem. Elengedte férfiasságomat, majd felmászott hozzám és apró puszikkal borította be a nyakam.
-           Hmm…ez jó volt nagyon! –motyogtam puha hajába, miközben ő összekulcsolta ujjainkat.
-           Reméltem is! –nevetett fel, majd felállt és felvett egy bugyit és topot. –Hozok valami kaját, éhen halok! –mondta.
-           Ne! Ne hagyj itt!! –pattantam fel, majd felvettem egy boxert, és utána mentem.
-           Gyere te kis hülye! –nevetett, majd még az ajtóban megcsókolt. Csókja puha volt és édes, mint mindig. Ezért is szeretem annyira. Megfogtam a kezét, majd slattyogva utána mentem. Amint beértünk a konyhába én a pultnak támaszkodtam, ő meg a szekrényben kotorászott.
-           Nem igaz! Csak répás croasson van? Ki eszik Lou-n kívül répás croasson-t? –mérgelődőtt. –Áá van egy csokis is! –csillant fel a szeme, majd odajött hozzám. Kibontotta, majd kettétörte, és a felét a kezembe nyomta. Mellkasomra hajtotta a fejét, miközben ettük a kaját. Ő már rég megette, de én még mindig majszoltam a kajámat. Hallottam hogy szuszog. Nem igaz hogy állva is el tud aludni!
-           Kicsim kelj fel! –mondtam.
-           Hmm….nem akarok! Olyan puha vagy! –mondta, mire kuncogva felemeltem és felvittem az emeletre. Letettem az ágyra, és amíg ő elhelyezkedett becsuktam az ajtót, majd bebújtam mellé az ágyba.
-           Szeretlek kicsim!

-           Énis! –motyogta, majd adott egy csókot, és közelebb húzott magához. Körbeöleltem minkét karommal, majd még nyomtam egy puszit a fejére, és nem sokkal később elaludtunk. 

5 megjegyzés:

  1. jujjj..ez nagyon szuper várom a következőt!!:) Imádom a blogod!!!!!:) <3 *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett, várom a következőt! *-*
    Gyerünk emberek, már csak egy komi kell! Kíváncsi vagyok a következő részre! ( http://ineedahero69.blogspot.hu/ ) :D <33

    VálaszTörlés
  3. Aww..cuki h kidobta a játékot.
    Siess a kövivel!
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Ahhhhw!!! *-* de cuki volt a Zayn!! Hamar a kovi reszt!!!!!! *-* <3

    VálaszTörlés
  5. Köszi csajok, sokat jelent h komiztok és olvassátok is ^^

    VálaszTörlés