2013. július 1., hétfő

53. fejezet

Reggel beszélgetésre keltem. Zayn az ágy szélén ült és telefonált.
-           De apu, ő az igazi! Igen, tuti biztos! Most is itt alszik és olyan imádnivaló! Persze hogy szeretem! Rendben. Majd elmegyünk, de jövő héten elutazunk valahova. Szerintem Párizsba, de nem tudom, attól függ ő mit mond. Tudom. Oké apa. Puszillak titeket, szia! –mondta majd kinyomta. Letette a szekrényre a telefonját, majd megfordult. Amikor észrevette hogy ébren vagyok, mosolyogva bemászott mellém a takaró alá és megcsókolt.
-           Szóval Párizs? –kérdeztem.
-           Öhmm….ja…..én arra gondoltam de……mehetünk máshova is. –mondta, mire kuncogva megráztam a fejem.
-           Zayn, menjünk Párizsba. Ha te oda szeretnél menni akkor menjünk oda! Nekem egy szeméttelep is megfelel, csak legyél ott velem! –mosolyogtam.
-           Rendben! –mondta, majd óvatosan és lassan megcsókolt. Amikor elengedett kikeltem az ágyból és felöltöztem. Tettem egy kis spirált és szemceruzát, majd kimentem a szobába. Zayn épp a szekrényben kotorászott. Odamentem hozzá és kiválasztottam neki egy lengébb ruhát.
-           Köszi! –mosolygott, majd felöltözött. –Menjünk el reggelizni, és utána go kórház! –mosolygott.
-           Rendben! –mondtam. Beültünk a kocsiba, majd elmentünk egy pékségbe. Vettünk magunknak kaját, majd elindultunk a kórház felé.
-           Jó napot! Kivizsgálásra jöttünk! –mondtam a recepciós néninek, aki szinte aludt.
-           Negyedik emelet, ki lesz írva! –mondta.
-           Köszönjük! –mondtam, majd összekulcsoltam Zaynnel a kezünket és bementünk a liftbe. Amint bezárult az ajtó, nekem esett és vadul tépte ajkaimat. Amikor megállt a lift idegesen néztem körül.
-           Zayn! Megállt a lift! Basszus!! –mondtam.
-           Ne aggódjatok, nemsoká kijöhettek! –mondta egy férfihang kívülről.
-           Hát ez remek! –mondtam, majd leültem a földre. Zayn is leült mellém, majd az ölébe vett és meg akart csókolni, de eltoltam magamtól.
-           Zayn, most ne! –mondtam idegesen.
-           Ideges vagy? Nyugi egyszer csak kijutunk innen! –mondta, mire elnevettem magam.
-           Hát azt én is gondoltam! –mondtam. Amikor nagyjából lenyugodtam, Zayn megcsókolt. Lassan de szenvedélyesen csókolt. Imádom amikor ilyen. Kisebb –nagyobb megszakításokkal, de csak akkor engedett el teljesen amikor nyílni kezdett a lift ajtó.
-           Köszönjük! –mosolyogtam rá az emberekre, majd a terem fel kezdtem menni. Leültem a székre, majd figyeltem Zayn lassan slattyogó alakját közeledni felém. Leült mellém, majd nyomott egy puszit az arcomra. Átölelte a vállam, majd magához húzott.
Idegesen babráltam a kezemmel, tördeltem az ujjaimat, de Zayn lefogta a kezem.
-           Nyugi minden oké lesz! –mosolygott rám, majd nyomott egy puszit a homlokomra.
-           Jó de ideges vagyok. –mondtam. Kinyílt az ajtó, majd behívott az orvos, de Zayn nem jöhetett be amit egy kicsit sajnáltam. Adtam a szájára egy puszit, majd bementem. Ismét a szokásos menet. Trutyi, megvizsgál és kész.
-           Gratulálok a baba egészséges, és már 4 hónapos. Minden rendben van vele, semmi rendellenességet nem találtam. –mondta, majd elbúcsúzott és kimehettem.
-           Egészséges a baba, minden oké. –mosolyogtam Zaynre, majd egy hosszú csókkal ajándékoztam meg.
-           Hmm, örülök neki. –motyogott, majd megpuszilta a homlokom. Elhagytuk a kórházat, majd hazafelé vettük az irányt. Ez volt otthon. Larry enyelgett, Niall és Liam kergetőztek, Eleanor és Dan pedig főztek. Őőő oks :DD
-           Lilienék? –kérdeztem Danéket.
-           Hazamentek, majd estefelé jönnek.
-           Menjünk el kaja után vásárolni! –mondtam.
-           Rendben. –mosolyogtak.
-           Srácok ti eljöttök velünk vásárolni? –kérdeztem, mire mind az öt srác rámnézett.
-           Öhm, nem lehet nekünk nagyon fontos dolgunk van…. –motyogta Harry.
-           Óóó és mi? –kérdeztem.
-           Az titok. –mondta Zayn.
-           Óóó úgyis kiszedem belőled kicsim! –mondtam, majd megragadtam a kezét és húzni kezdtem az emeletre.
-           Zayn ha elárulod meghalsz! –mondta Louis.
-           Ebben ő az erősebb! –mondta, miközben rángattam fel a lépcsőn. Feltéptem az ajtót, majd betoltam rajta Zaynt. Bezártam az ajtót, majd odamentem hozzá.
-           Nem fogod kiszedni belőlem. – nézett rám érzelemmentesen.
-           Biztos? –kérdeztem, miközben kigomboltam a nadrágját. Meglepetten nézett rám, miközben tovább folytattam a tevékenységemet.
-           Mit csinálsz? –kérdezte.
-           Hmm….. –morogtam, majd megcsókoltam. Felugrottam és átkulcsoltam a derekát, ő meg a falhoz vitt és erősen nekinyomott, miközben vadul csókolóztunk. Amikor elengedtem, kiszívtam a nyakát. Letett a földre, én meg boxeren keresztül kezdtem simogatni.
-           Hmm… még most sem akarod elmondani? –kérdeztem, majd megharaptam alsó ajkát, mire felnyögött.
*Zayn*
Ajj annyira el akartam mondani neki, de nem lehetett, mert meglepi lesz. Nem lőhetem le a poént.
-           Nem lehet kicsim, de amint hazaértek megtudod. Meglepi lesz. –mondtam.
-           Oks! De én akkor is megcsinálom neked! –vigyorgott.
-           Hú de imádlak hogy nem kell sose mondanom. –mondtam, majd megcsókoltam. Belekezdett, majd eljött életem legjobb fél órája….
-           Kicsiiim! –nyögtem fel.
-           Hm. –mondta, miközben az ágyra löktem, én meg mellé feküdtem.
-           Szeretlek. –motyogtam, majd megcsókoltam.
-           Énis!
-           Ebéd van! –kiáltott fel Eleanor.
-           Mennünk kell! –mondta Dorka. Gyorsan visszaöltöztem, majd lementünk a lépcsőn és kézen fogva léptünk be a konyhába, mire Harry lerohant minket.
-           Mit tett veled? Lekötözött? Megfenyegetett? Megvert? Megerőszakolt? –kérdezte.
-           Hülye vagy Harry! Mást! –mondtam, majd rákacsintottam a mellettem álldogáló lányra.
-           Hmm…..eltudom képzelni mit! –húzogatta a szemöldökét Harry.
-           Ó Styles! Liliennel éld ki a vágyaidat, oké? –kérdezte Dorka, majd leült és nekikezdtünk az ebédnek. Ebéd utána a lányok elkészültek és elmentek vásárolni, mi meg a srácokkal nekiláttunk megszervezni az estét.
*Dorka*

Bementünk a plázába Eleanorral és Danielle-l. A srácok azt mondták hatra menjünk haza. Oké. Sok ruhát vettünk, többek között ezeket:

Eleanor:
               Én:  
               Danielle: 


A vásárlás után hazafelé vettük az irányt, mivel már háromnegyed hat volt. Amikor hazaértünk, az ajtóban találkoztunk Liliennel és Nancy-vel is. Amikor beléptünk az ajtón, az összes srác ott állt.
-           Szia kicsim! –mondtam, majd hosszasan megcsókoltam.
-           Szia szerelmem! –mondta, majd megfogta a kezem és húzott maga után, úgy ahogy az összes srác a barátnőjét. Ahogy beértünk a konyhába, a szám is tátva maradt. A srácok gyertyafényes vacsival készültek nekünk. 

-           Köszi kicsim!
-           Csapatmunka volt! –mosolygott, majd megcsókolt. Leültünk az asztalhoz, majd enni kezdtük a lasagne-t. Vacsi után a srácok behívtak minket a nappaliba, ahol szintén gyertyával volt kivilágítva minden.
-           Várjatok itt mindjárt jövünk! –mondta Zayn, majd nyomott egy puszit a fejemre.
-           Mit akarnak?? –kérdezte Eleanor, de ekkor felcsendült az Irresistible kezdete. Számhoz kaptam, ahogy Harry jött be énekelve, majd Lilienhez ment és vele szembe állva énekelte a részét. Majd Liam jött és beállt Danielle elé és énekelt. Aztán következett az én Zaynem. Amint belépett, kitört belőlem a sírás ő meg letérdelve elém énekelt, majd amikor vége lett a részének, megcsókolt. Aztán Nialler jött. Végül Louis is besétált Eleanor nagy örömére. Onnantól pedig az összes srác együtt énekelt és olyan jók voltak. Én már szétsírtam a szemem, amit mindenki észrevett. Amikor vége lett a számnak, Zayn nevetve megölelt, majd hosszasan megcsókolt. Felálltam a kanapéról majd kihúztam a konyhába és tovább csókoltam. Amikor levegőhiányban elváltunk, mosolyogva kulcsoltam össze ujjainkat.
-           Imáádlak! –mondtam.
-           Éénis! Tudd hogy ez ilyen bocsánatkérő éneklés volt.
-           Tudom. És köszönjük! –mondtam, majd még egyszer megcsókoltam. Miután elengedtem, felmentünk a szobánkba.
-           Lezuhanyozok jó kicsim? –próbáltam kibújni karjai közül miközben tovább csókolta a nyakam. Valahogy megfordultam, majd nyomtam a szájára egy puszit. –Sietek! –mosolyogtam, majd bementem a fürdőbe. Miután kapcsolt, utánam szaladt és dörömbölt az ajtón.
-           Nyisd ki most! Benn van a pótkulcs! –mondta, mire felröhögtem.
-           Ez van kicsim! –mondtam, majd tovább vetkőztem.
-           Nem, ezt nem teheted meg! –dörömbölt tovább. Miután levettem minden ruhát magamról, magamra csavartam egy törölközőt majd kinyitottam az ajtót.
-           Na gyere. –nevettem, ő meg vigyorogva bejött. Beálltunk a forró zuhany alá, majd átbeszéltük a történteket. Amint végeztünk, Zayni nagyon nem akarta hogy felöltözzek pizsibe, de végül ez is megtörtént. Bebújtunk az ágyba, majd beszélgettünk.
-           Már várom a nyaralást! Csak ketten megyünk? Többiek mért nem jönnek?
-           Ővelük majd legközelebb megyünk! –vigyorgott, majd megcsókolt.

-           Okéé. –mosolyogtam, majd visszacsókoltam. Egy kiadós csókcsata után álomra hajtottuk a fejünket, majd nem sokkal később elaludtunk.

8 megjegyzés:

  1. hali :) én most kezdtem el olvasni a blogod, és fhúú... jaaaj... gyáá... szóval, egyszerűen nem tudok rá mit mondani! eszméletlenül nagyon húúú... természetesen pozitív értelemben. wááá nagyon várom már a kövit, meg hogy megszülessen a pici Malik :) nagyon jó, egyszerűen imádom! siessssss a kövivel :)
    xxx

    VálaszTörlés
  2. örülök hogy tetszik :D igen énis várom, cuki lesz ^^ próbálok sietni a kövivel, ígérem :) :D

    VálaszTörlés
  3. Ma kezdtem olvasni a blogodat és annyira tetszett hogy az egészet elolvastam!Kövi réészt!:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!:) Nagyon jól tudsz írni, nehogy abba hagyd! ;) :D Mielőbb hozd a kövit! :*

    VálaszTörlés
  5. Úristen..ezt is.ugyanúgy imádtam, mint az eddigieket. Eazméletlen. Nem találok rá szavakat. Várom a kövit...:) *.* <3<3<3<3 imádlak. Csinálhatnál a blognak egy facebook csoportot.:-):-):-) :) ahhh.komolyan imádom:)) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <33 Imáádlak :DD Tudod milyen jól tud esni egy ilyen komi?? <33 nagyon szeretek mindenkit


      Itt a facebookom: https://www.facebook.com/dorina.peto.3 Jelöljön be aki akar, és jelezze hogy akar e csoportot :D

      Törlés