2013. július 13., szombat

55. fejezet

Másnap reggel korán felkeltem. Az izgatottság miatt aludni is alig tudtam, de nem voltam álmos, mert már vártam hogy megjöjjenek az uncsimék. Az óra 8-at mutatott, úgyhogy összeszedtem magam, felöltöztem, sminkeltem, majd elindultam a pékségbe venni valami Zaynnek. Gyalog mentem, és élveztem a kellemes őszi időt. Beléptem a pékségbe, majd mosolyogva köszöntem a pult mögött álldogáló lányoknak.
-           Jó reggelt! –mondtam mosolyogva, majd odamentem a pulthoz.
-           Szia Dorka! –köszöntek. Meglepődtem hogy tudták a nevemet, hiszen még sosem beszéltem velük.
-           Honnan tudjátok a nevem? –kérdeztem.
-           Mindenki tudja! –mosolygott a szőke hajú lány.
-           Oh, ez túlzás! –nevettem fel, majd tovább nézegettem a pék sütiket. Amint megláttam a megfelelő sütit, felcsillant a szemem. –Azt a csokis szívet kérném. –mondtam mosolyogva.
-           Zaynnek viszed? –kérdezte a barna hajú lány.
-           Igen. Még alszik, ágyba viszek neki reggelit.
-           Az aranyos!
-           Köszi! –mondtam, majd odaadtam a pénzt és eltettem a táskámba a sütit. –Délután is itt lesztek még? –kérdeztem.
-           Igen, egész héten. –mondták a lányok.
-           Oké, akkor majd benézünk egyszer Zaynnel, vagy lehet hogy a többiekkel is. –mosolyogtam.
-           Tényleg? –kérdezte a szöszi.
-           Aha! –mosolyogtam. –De most megyek, sziasztok!
-           Szia! –köszöntek mosolyogva. Nevetve hagytam el a boltot, majd láttam hogy sikítozni kezdenek a lányok. :D Amint hazaértem, készítettem Zayninek egy turmixot, kitettem a sütit egy tányérra majd felmentem a szobánkba. Halkan benyitottam az ajtón, majd az ágy felé mentem. Letérdeltem mellé, majd suttogni kezdtem a fülébe.
-           Kicsim, ébredj! Szerelmem!! Hasadra süt a nap, hoztam neked ajándékot. –mondtam. Néha nyomtam egy puszit az arcára, meg simogattam a nyakát, mire morogni kezdett. –Kelj édes! –mosolyogtam rá, amint kinyitotta a szemeit.
-           Jó reggelt kicsim! –mondta álmos hangon.
-           Szia Zayni! Hoztam neked reggelit, ülj fel! –mondtam. Felült, majd álmosan pislogott, amíg az ölébe tettem a kajáját.
-           Köszönöm szerelmem! –mosolygott, amint meglátta a szívet, majd megcsókolt.
-           Nincs mit kicsim! –mondtam, miközben bebújtam mellé az ágyba. Elkezdte enni, majd nekem is adott belőle. Megettük a kaját, majd amíg Zayn elkészült, én lementem és elmosogattam. Egyszer csak csöngettek. 100-al futottam az ajtó felé, majd izgatottan kinyitottam. Sikítva ugrottam Márió nyakába, majd megöleltem és megpusziltam. Martinnal is ugyan ezt tettem.
-           Sziasztok! De jó titeket látni. –mondtam, vigyorogva.
-           Téged is! –mondták. Nem sokkal később Harry jött le egy szál alsóban a szemét törölgetve.
-           Mit sikítasz? –mondta, majd nyomott egy puszit a fejemre.
-           Jó reggelt! –nevettem. –Ők itt Márió és Martin. Márió az unokatesóm, Martin meg a haverom. –mutattam be őket mosolyogva.
-           Sziasztok! –fogott velük kezet Harry, majd bement a konyhába és csinált magának kávét. Nem sokkal később Zayni is lebaktatott a lépcsőn.
-           Szia kicsim! –jött oda, majd megcsókolt. –Hali! –fogott kezet Márióékkal. Bementünk a nappaliba és leültünk beszélgetni.
-           Hogy szedted fel? –kérdezte Martin Zaynt.
-           Szomszéd volt! –mosolygott. –És már csak öt hónapot kell várni és bővül a család! –mondta, majd megpuszilta a fejem, mire én még jobban karjaiba burkolóztam.
-           Gratulálunk! –mondták a srácok. Miután mindenki felébredt, mindenkinek bemutattam a srácokat, majd leültünk reggelizni.
-           Arra gondoltam, hogy ma lehetnénk együtt. Olyan régen taliztunk már, elég sok mindenről beszélgethetnénk. –mondtam Márióéknak.  
-           Héé, engem egyedül hagysz? –kérdezte lebiggyesztett szájjal Zayn.
-           Jössz te is te hülye! –mondtam, majd megsimogattam a tarkóját és nyomtam az arcára egy puszit. Miután végeztünk a reggelivel, átmentem Vaniékhoz.
-           Vanessza, Eszter! Gyertek, ittvannak Márióék! –mondtam.
-           Tényleg? –mondták meglepetten.
-            Yes! –nevettem, majd átmentünk hozzánk. Miután megölelgették egymást, elindultunk.
-           Sziasztok gyerekek majd jövünk! –mondta Zayn majd becsukta az ajtót mögöttünk és elindultunk a legközelebbi parkba. Mindent kibeszéltünk, délután értünk haza.
-           Bulizni kéne gyerekek! –dobta föl az ötletet Martin, mire Zayn a hátára ugrott. Igen, eléggé össze haverkodtak ezalatt a pár óra alatt.
-           Én benne vagyok! –mondtam. Mindenkinek bejött az ötlet, szóval elmentünk piát venni. Én nem fogok inni, majd iszok narancslevet. Swag vagyok ugye? Mindegy, most nem ihatok a baba miatt. Amint hazaértünk, indulhatott a buli. Amúgy mióta Zaynnel vagyok, nem cigizik, aminek nagyon örülök.
-           Party time gyerekek! –mondtam nevetve, majd zene be. Mindenki táncolt és ivott. Eleanor elég hamar kiütötte magát, ezért felvittem az emeletre és befektettem az ágyába. De nem akart lefeküdni.
-           Eleanor maradj már ott.
-           Nem, én bulizok és Lout akarom!! –vágta magát a földhöz.
-           Szólok neki.
-           Nem, lemegyek hozzá.
-           Nem, itt maradsz! –mondtam, majd gyorsan leszaladtam Louért.
-           Lou, gyere már egy kicsit! –mondtam. Ő még nem volt annyira részeg, ezért jött velem. Benyitottunk a szobájukba.
-           Szia kicsim! –húzta le magához El Lout, majd vadul csókolózni kezdtek és vetkőzni.
-           Öö, oké, én nem zavarok! –mentem ki a szobából, majd lementem a többiekhez.
-           Szia baby! –jött oda hozzám Zayn, majd behúzott a tömegbe és táncolni kezdtünk.
-           Sokat ittál gondolom.
-           Nyugi cica, minden oké. –mondta Zayn, majd rám kacsintott és megmarkolta a fenekem.
-           Neked egy kiadós alvásra van szükséged és egy orvosra! –mondtam nevetve, majd nyomtam egy puszit az arcára.
-           Ennyi jár nekem? Szép.. –mondta, majd a fejét rázta.
-           Nem elég? –mondtam nevetve, majd megcsókoltam. Farzsebembe csúsztatta a kezét, majd közelebb rántott magához. Nem sokkal később elhúzódtam, de ő megint ajkaim után kapott.
-           Nyugi kicsim! –kuncogtam, majd csókolgatni kezdtem a nyakát.
-           Ne hagyd abba! –mondta, mire szemét módon abbahagytam. Morogni kezdett, majd leült a kanapéra, engem meg lovagló ülésben magára húzott. Megharapta alsó ajkam, miközben gyengéden meglökte a csípőjét. Halkan felnyögtem ,mire ő vigyorogva megcsókolt. Éreztem a dudorát a nadrágján keresztül, majd megismételte a mozdulatot.
-           Zayni!! –mondtam kuncogva, miközben nyakát harapdáltam. –Rosszalkodsz?
-           Aha! –mondta, majd megharapta a fülcimpám. Nem érdekelt, hogy lehet hogy mindenki minket néz, csak Zaynre koncentráltam. Átkaroltam a nyakát, miközben ő a csípőmet markolta.
-           Tetszik a pólód. –mondta. Még mindig az ’I LOVE ZAYN’-es volt rajtam.
-           Tudom, mondtad már! –mondtam, majd megpusziltam a homlokát. Leszálltam róla, majd felhúztam és táncolni kezdtünk. Megfogta a kezem, majd végig vezette felső testén, amíg ahhoz a bizonyos ponthoz nem értünk.
-           Látod mennyire akarlak?? –kérdezte. –Olyan szar hogy nem lehet…..bele fogok halni. 5 hónap érted? 5! Az rengeteg.
-           Ki fogod bírni baby! –mondtam, majd megcsókoltam.
-           Próbálkozok vele! –mondta, majd legurított még egy adag italt. Amíg ő ivott, addig táncoltam Martinnal és Márióval is. Mindketten ki voltak már készülve. Mindenki sokat ivott. Harry Liliennel csókolózott, majd karon ragadta és felmentek az emeletre. Gondolom azt fogják csinálni amit Louék xd. Niall olyan „mindenkit szeretek” állapotban volt, ezért velem is táncolt, úgy ahogy mindenkivel. Liam és Danielle táncoltak, Nancy Zaynnel, Márióval és Martinnal ivott. Vani meg Eszter meg odajöttek hozzám.
-           Holnap nem csinálunk valamit? –kérdezte Eszter.
-           Nem hiszem. Holnap mindenki másnapos lesz, kezelnem kell Zaynt. De lehet hogy délután ráérek. De majd hívlak! –mondtam. –Azt hiszem hazakísérlek titeket. –mondtam, majd a két röhögcsélő lányt karon ragadtam, majd átmentem velük a szomszéd házba. A srácok ellátták őket, így nyugodta haza mehettem. Amint kiléptem az ajtón, épp akkor lépett ki Zayn is a mi ajtónkon.
-           Szia! –intettem oda neki, mire odaszaladt hozzám.
-           Holvoltál? Mindenhol kerestelek, már azt hittem eltűntél! –nézett rám szomorúan.
-           Hazakísértem az én részeges barátnőimet kicsim, semmi gond! –mondtam, majd rákacsintottam, mire perverzül rám vigyorgott.
-           Menjünk el a parkba, vagy valahova enni! –vetette fel az ötletet.
-           Zayn, részeg vagy! –mondtam.
-           Nem érdekel, veled akarok lenni.
-           Akkor felmegyünk a szobánkba.
-           Hm… és mit csinálunk? –húzott közel magához.
-           Beszélgetünk.. –mondtam, majd megcsókoltam a nyakát. –Csókolózunk…
-           Hm, ezt majd később, de most enni akarok úgyhogy elmegyünk enni. –mondta, majd karon ragadott és húzott maga után.
-           Ki fognak hajítani minket! Részeg vagy! Nem mehetünk sehova így Zayn! Paul ki fog akadni. Menjünk haza kérlek! Csinálok neked valami finom vacsit. –mondtam, majd haza felé kezdtem rángatni.
-           Jó, de nagyon nagyon nagyon finom legyen!! –adta meg magát.
-           Az lesz! –csókoltam meg. Visszamentünk a házba, ahol már csak Márió és Martin táncoltak. Gondolom Liam-Danielle és Niall-Nancy páros is arra a sorsra jutottak, mint Hazzáék és Louék, de ki tudja. Megágyaztam nekik a kanapén, majd kinyomtam a zenét és lefektettem őket aludni, majd visszamentem Zaynhez a konyhába.
-           Mit kérsz? –kérdeztem.
-           Rántottát! –vigyorgott.
-           Oké. Itt vagy fenn? –kérdeztem.
-           Fenn!
-           Oké, akkor mindjárt megyek! –mondtam. Gyorsan megcsináltam a vacsit (magamnak is csináltam), majd felbattyogtam vele a lépcsőn.
-           Szia baby! –mondta. –Lezuhanyoztam addig! –vigyorgott.
-           Jól tetted kincsem. –mosolyogtam rá, majd bebújtam az ágyba.
-           Mit csinálsz? –néztem rá furán, amikor összeöntötte a két adagot egy tányérba.
-           Együtt eszünk! –mondta, majd adott nekem egy villát.
-           Ja ok! –mondtam nevetve, majd enni kezdtünk. Amint megettük, letettem a tányért az asztalra, majd a fürdő felé vettem az irányt. Gyorsan lezuhanyoztam, majd visszamentem a szobába.
-           Cicaaa!! –mondta Zayn, majd magára húzott. Az ágy támlájának döntötte a hátát, így lovagló ülésben ültem az ölében. Néha adott egy rövid csókot, de inkább csak pihentünk. Egyszer amikor el akart húzódni tőlem, nem engedtem el, hanem tovább csókoltam. Vagy 10 percig faltuk egymást, mire elengedtem. Lemásztam róla, majd befeküdtem mellé az ágyba.
-           Szép álmokat gyönyörűm! –mosolygott.
-           Neked is szerelmem! –mondtam, majd megcsókoltam.
*Hajnalban*
3 óra van. Zörgésre keltem. Amint kinyitottam a szemem ,láttam hogy Zayn matat.
-           Mit keresel kicsim?
-           Valamit amibe hányhatok! –válaszolt.
-           Ajj kincsem, menj a wc-be! –mondtam. Megfogadta a tanácsom. Ment a vécébe, majd kiadta magából amit kellett. Fogat mosott, majd visszajött hozzám. –Nagyon rosszul vagyok, nem tudok aludni.
-           Gyere ide! –mondtam. Bemászott az ágyba, majd odabújt hozzám. Fejét a mellkasomra hajtottam, majd hasát simogattam.
-           Csókolj meg! –mondta. Teljesítettem kérését, megajándékoztam egy csókkal. –Nagyon rosszul vagyok. –nyafogott, majd visszabújt a takaró alá. Hátára feküdt, én meg mellkasára hajtottam a fejem. Levittem a kezem a hasához, majd simogatni kezdtem, hátha jobban lesz.
-           Egy arasznyival lentebb kicsim! –mondta, majd felnevetett.
-           Hülye! –nevettem én is. –Ne perverzkedj!
-           Oké! –mondta megadóan, majd lehunyta a szemét. Lekapcsoltam a lámpát, majd vissza másztam hozzá és tovább simogattam a hasát.
-           Jobb?
-           Sokkal! –nyomott egy puszit a fejemre. –Jó éjt kicsim, aludjunk!
Egyet értek! –ásítottam, majd még adtam neki egy csókot és elaludtam.

3 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon jó rész lett :3 Nagyon jó ez a blog egyszerűen szuper.Sies a kövivel. :P

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett!!!! Imádom.:) *.* <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó!!:DD Siess a kövivel! ;) *-*

    VálaszTörlés