2013. július 18., csütörtök

56. fejezet

 - Éééééébredjetek! –tört be a szobánkba Martin és Márió.
- Menjetek máááár! –húztam nyafogva a fejemre a párnát, de ők tovább ugráltak, Zaynt le is lökték az ágyról.
- Hagyjátok máááár!! Szegény! –mondtam, majd összekapartam a félig alvó Zaynt.
- Mi történt? –pislogott nagyokat.
- Ránk törtek. –nevettem fel.
- Értem. És hogy kerültem a földre?
- Ajj Zayn rakd már össze!! –mondtam, majd leültettem az ágyra. –Lelöktek.
- Jaaa! Oké.- röhögött, majd kihúzta Martin alól a lábát, aki így nagyot tanyált. Mindenki röhögött a szobában :D.
- Na mi nem zavarunk, szerelmes gerléim, de halkak legyetek! –mondta Márió, majd elhagyták a szobát. Leültem Zayn mellé, majd adtam neki egy csókot. Bementem a fürdőbe majd elkészültem. Ezt kaptam ma magamra:  

Amint kiléptem az ajtón Zayn is pont akkor végzett. Összekulcsoltam ujjainkat, majd lementünk a többiekhez reggelizni.
-           Jó reggelt gyerekek! –vigyorogtam, majd levágtam magam az asztalhoz és enni kezdtünk. Reggeli után Márióval és Martinnal megbeszéltük, hogy egész nap együtt leszünk.
-           Zayni, ma nem leszek itthon! –mondtam.
-           Jó, mert énse. – nevetett.
-           Te hova mész? –kérdeztem.
-           Egyik régi haverommal találkozok. Te? –kérdezte, majd nyomott egy puszit a fejemre.
-           Martinékkal megyünk valahova.
-           Jól van. Jók legyetek, vigyázzatok magatokra! –mondta, majd megcsókolt.
-           Te is, szia kicsim! –mondtam, majd elindultunk a park felé, Zayn pedig kocsival ment. A parkban ugráltunk a szökőkútban, meg minden baromság. Néhányan kértek autogrammot, meg közös képet. Az egyik csaj azt is megkérdezte, hogy minden oké velem és Zaynnel, merthogy ugye 2 fiúval voltam :D
-           Sztár vagy! –röhögtek a srácok.
-           Celeb vagyok bitch please! Elhittem… - nevettem, majd tovább indultunk a vidámpark felé. Nem sok dologra ültem fel, mivel nem nagyon akartam hányni és a kicsit se akartam összerázni, de ami nem volt olyan vészes arra felültünk. :D Ettünk vattacukrot is, majd utána az állatkert felé vettük az irányt. Épp a zsiráfokat nézegettem, amikor egy ismerős alakot véltem felfedezni a tömegben.
-           Te, az ott nem Zayn? –kérdeztem Máriót.
-           De. És ki az a csaj?
-           Perrie…. –mondtam ki.
-           Ne menj oda. –fogta le a karomat Márió, de kirántottam a kezem a szorításából. Odamentem, majd megkocogtattam a vállát Zaynnek. Mosolyogva megfordult, de amint meglátta, hogy ki vagyok, lefagyott a mosoly az arcáról.
-           Öhm….szia kicsim! –motyogott. A düh ami bennem volt, tombolt.
-           Sziasztok szerelmes gerléim, mizujs? –mosolyogtam erőltetetten.
-           Nem kicsim, félre érted! –mentegetőzött Zayn.
-           Ugyan már Zayn. Hogy mertél a képembe hazudni, állítólag szeretsz! Erre ezzel a cafkával enyelegsz az állatkertben. Szép! Csak így tovább. Nem is zavarok, élvezzétek tovább egymás társaságát. Amúgy Zayn, nagyot csalódtam benned, erre azért egyáltalán nem számítottam. Szánalmas. –mondtam, majd megragadtam a két srác karját és a kijárat felé vonszoltam őket. Gyorsan hazamentünk, majd a srácok nyakába borultam. Tárcsáztam kedves barátnőim számát (Eszter, Vani).
-           Gyertek át kincseim, beszélnünk kell! –mondtam.
-           Ok, 5 perc! –mondta Eszter. Felbattyogtam a szobánkba Eleanorral és Daniellel, majd vártam Eszteréket. Amint beléptek a szobámba, a nyakukba vetettem magam, majd leültünk.
-           Na mesélj csajszi! –mondták.
-           Na hát az volt, hogy voltunk Márióékkal az állatkertben, és egyszer csak felfedeztem egy ismerős alakot, mondom neki te ez nem Zayn? és akkor mondja de. Erre odamegyek, és akkor jól lealáztam szegényt. De mi az hogy hazudott? Azzal a Perrikével enyelgett.  Azt mondta egyik haverjával talizik ma. Nem tudom. Mit tegyek?
-           Bocsáss meg neki! Szeret téged! Kegyes hazugság volt, szerintem semmi nem volt köztük! –mondta El.
-           Igen, ne veszekedjetek, ne haragudj rá ok nélkül. Te is hazudtál neki, ő is megbocsájtott. Most rajtad a sor. –mondta Vani.
-           Oké, rendben! –mondtam vigyorogva.
-           Amúgy nem vagy szomorú vagy valami?
-           Dehogyis. Oda vagyok Zaynért, nem fogom megutálni, meg ismerem, úgyis visszakuncsorogja magát hozzám, nem fogok tudni ellenállni neki, szóval minek játsszam a szomorút? Úgyis bocsánatot kér és mindent megtesz, hogy visszafogadjam. –mosolyogtam.
-           Jólvan csajszi, minden oké legyen az a lényeg. –ölelt meg az összes lány. Amint elengedtem őket, kopogtak, majd Zayn nyitott be.
-           Ügyes legyél. –súgta a fülembe Dan, majd kimentek.
-           Mond! –mondtam érzelem mentesen, majd az ágy másik végébe csúsztam.
-           Figyelj kicsim, sajnálom amiért hazudtam, nem akartam, csak tudtam hogy ellenezted volna az ötletet ezért nem mondtam el.
-           Zayn! Leszarom! Ne gyere ide nekem sajnálkozni, meg bocsánatot kérni. Rezzenéstelen arccal a szemembe hazudtál. Ha nem futok össze veled, el se mondtad volna. Hogy bízzak meg ezek után benned? Ki tudja, lehet hogy azóta 20 csajjal is megcsaltál, sőt, lehet hogy 40-nel is! Nem érdekel a tiltakozásod Zayn! A szemembe hazudtál. Én pedig megbíztam benned! Szerettelek! Te meg így átbasztál! Köszönöm. –kiabáltam.
-           Tudom hogy nem kellett volna hazudnom. De, elmondtam volna, csak azután miután hazajöttem. Nem csaltalak meg. Sok hülyeséget követtem el a kapcsolatunk során, de ezt a hibát nem követném el soha. Nem akarom elveszíteni a legfontosabb dolgot az életemben. Kérlek.
-           Zayn… - mondtam, de abban a pillanatban odajött hozzám. Még mielőtt megcsókolt volna, eltoltam magamtól. –Ne. Menj a Perrie-kédhez. Őt csókolgasd. Zayn. Tudom hogy még mindig szereted, ne is tagadd. Látszik rajtad.
-           Baba, ekkora baromságot se mondtál még. –nevetett fel.
-           Már nem azért, de én soha semmilyen körülmények között nem találkoznék az exemmel. Főleg egy olyannal aki meg csalt, majd az új csajomat elrabolta. Ráadásul baráti kapcsolatot sem ápolnék vele.
-           Igazából ma azért találkoztam vele hogy végleg lezárjam kettőnk között az ügyet, és ne keressük többé egymást. Semmi másért. –fogta kezei közé az arcom, de elhúzódtam tőle.
-           Nem is az a legnagyobb baj, hogy vele találkoztál, hanem hogy hazudsz. A szemembe. Lelkiismeret-furdalás nélkül. És ez elszomorít. Nem akarlak elveszíteni, de szerintem szüneteltetni kéne a kapcsolatunkat. Úgy érzem elhidegültünk egy kicsit egymástól.
-           Ez nem igaz! Ez a kapcsolat soha nem fog kihűlni, én mindig szeretni foglak. Értsd meg! És ne húzódj el tőlem. Szeretlek. –fogta meg a kezeimet, majd megcsókolt. Elhúzódtam tőle, majd kezeimet visszahúztam az ölembe.
-           Sajnálom. Kell egy kis idő, amíg feldolgozom ezt az egészet.
-           Kicsim. Szeretlek!
-           Én… nem tudom mit tegyek. –sütöttem le a szemem. –Majd még beszélünk róla. –mondtam, majd felkaptam a cuccom és átmentem a másik szobába. Soha nem gondoltam volna, hogy ezt teszem, de mégis megtettem. Felhívtam Zayn anyukáját. Muszáj volt beszélnem valakivel, tanácsot kérni valakitől. 3.dik csöngésre felvette.
-           Szia! Bocsi hogy ilyen későn zavarok, csak muszáj beszélnem valakivel.
-           Semmi baj kicsim. Mesélj! –mondta megnyugtató hangon. Kiöntöttem neki a lelkem, és kikértem a véleményét és tanácsot kértem tőle.
-           Szerintem ti vagytok a legaranyosabb pár a világon. Minél hamarabb békülj ki vele. Tudod hogy szeret téged, mindennél jobban. Amikor nem vagy vele, és beszélünk telefonon mindig rólad áradozik. Zayn imád téged. Minden porcikádat. Ne hagyd el. Ahogy egymásra néztek. Már az is azt mutatja, mennyire oda vagytok egymásért. Ne engedd el Zaynt, soha nem volt még ilyen jó barátnője mint most. Úgy örülök hogy együtt vagytok és Zayn boldog. Annyira jó hogy ő is megtalálta a neki való, igazi lányt.
-           Köszönöm Tricia, ez most sokat segített. Köszönök mindent.
-           Nincs mit kicsim. Tudod, hogyha bármi baj van segítek. De most megyek ha nem baj. Jó éjt, aludjatok jól.
-           Köszönöm. Rendben, jó éjt, ti is. Szia. –mondtam, majd letettem a telefont. Még egy percig gondolkoztam hogy mi legyen, majd elmentem lezuhanyozni. Amint kiléptem a szobába láttam hogy Zayn ül az ágyon.
-           Hát te? –kérdeztem.
-           Anyum felhívott. Mindent elmondott. –nézett rám nevetve.
-           Öhm. Csak tanácsot kértem tőle. –mormogtam az orrom alatt. 
-           Tudom. –állt fel, majd odajött hozzám. Amint odaért ajkát beharapva mért végig.
-           Dögös vagy kincsem. –mosolygott.
-           Fogd be! –ütöttem vállba, mire felnevetett. Megfordított, így háttal álltam neki, majd magához húzott.
-           Tudod hogy szeretlek. –mondta, majd nyakamat kezdte csókolgatni. –És azt is hogy te szeretsz engem. És azt is tudom, hogy meg fogsz törni. –mondta, majd fenekemet ágyékához nyomta, ami egy szaggatott nyögést váltott ki mindkettőnkből.
-           Kicsim, ne! –mondtam, de megismételte a mozdulatot, így nem tudtam mit tenni. Fejemet hátraszegtem a vállára, majd oldalra fordítottam a fejem. Ő is ezt tette, így összeforrtunk egy rövid csók erejéig. Ujjait végigfuttatta oldalamon, majd megmarkolta egyik mellemet. Kuncogva elhúzódtam tőle, majd megfordultam.
-           Nem akarok megbocsájtani neked. Nem akarok könnyűvérűnek tűnni.
-           Nem vagy könnyűvérű. Igenis meg kell harcolnom érted mindig. –mondta, majd összekulcsolta ujjainkat. Leült az ágyra, majd ölébe húzott. Kényelmetlenkedtem egy ideig, így sikerült rátenyerelnem a „lényegre”. Halkan felnyögött, mire elnevettem magam. Végighúztam dudorán az ujjam, majd simogatni kezdtem.
-           Kicsim, ne hagyd abba! –mondta, majd nekitámasztotta hátát az ágytámlának. Fejét hátraszegte, majd a falnak támasztotta. Loptam tőle egy gyors csókot, majd ráültem merevedésére.
-           Szeretlek! –motyogtam, majd megcsókoltam a nyakát. Kigomboltam a nadrágját, majd lehúztam róla, így boxeren keresztül   kényeztettem tovább. Egyre nagyobb nyögések hagyták el a száját, majd ajkába harapott, és hangosan felnyögött. Halkan lihegett, amíg én nyakát puszilgattam.
-           Azt hiszem át kell vennem a boxerem! –mondta, mire hangosan felnevettem.
-           Szerintem inkább zuhanyozz le! –mondtam, majd nyomtam egy puszit az arcára.
-           Oké. És….köszönöm! –mosolyodott el.
-           Nincs mit. –kuncogtam. Leszálltam róla, majd mosolyogva figyeltem, amint eltűnik a fürdőben. Amíg lezuhanyozott, visszavittem a cuccaimat a közös szobánkba. Visszamentem Zaynhez, majd bementem a fürdőbe. Amíg fogat mostam, addig ő is végzett. Gyorsan fogat mosott, majd visszamentünk a szobánkba.
-           Holnap kimosom a boxered! –mondtam nevetve.
-           Oké! –nevetett ő is, majd bevágtuk magunkat az ágyba.
-           Jóéjt! Szeretlek. –mondtam.

-           Neked is kincsem, énis! –mosolygott, majd megcsókolt. Kifli alakban ölelt, majd nem sokkal később elaludtunk.   

4 megjegyzés:

  1. Hahaa.imádom.Zayn olyan kis édes.:) *-* <3

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett.Nagyon-nagyon csúcs.Sies a kövivel :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Alisha és tudom ^^ <3 Szejejmem <33
    Köszi Niki, sietek

    VálaszTörlés
  4. Jaj ! Ugyszeretem a bolgod ! 3 napja kezdtem el olvasni , s nem tudok felallni a gep elol - vagy nagyon nehezen..... Elkepesztoen jol irsz ! Nagyon-nagyon siess a kovivel !!!

    VálaszTörlés