2013. július 11., csütörtök

54. fejezet

Reggel egy nagy puffanásra ébredtem. Felültem, majd amikor megláttam hogy Zayn a padlón fekszik és jajjgat, hangosan felnevettem.
-           Felkeltél?
-           Fel. –morgott, majd visszamászott az ágyra és a beborult a párnák zuhatagába.
-           Na ha most már engem is felkeltettél vissza ne merj aludni! –mondtam, majd hajába túrtam és nyomtam egy puszit a fejére. Morogva megfordult, majd vigyorogva magához húzott és adott egy hosszú csókot.
-           Most már tényleg kelj fel! –mondtam, miközben nyakába temettem a fejem, és néha megharaptam az ott lévő bőrt.
-           Ne indíts be, baj lesz! –mondta apró nyögések közepette.
Oké! –kuncogtam, majd megcsókoltam. Felkeltem nagy nehezen az ágyról, majd felöltöztem a fürdőben:  
-           Amint kiléptem a fürdőből Zayn nevetve közeledett hozzám.

-           Ó szóval szeretsz? –kérdezte kaján vigyorral a képén.
-           Mindennél jobban. –súgtam a fülébe, mire kirázta a hideg. Kezeimet végigvezettem a hátán, majd simogatni kezdtem a nyakát. Elmosolyodott, majd adott egy édes csókot.
-           Mindig ezt a pólót akarom rajtad látni! –mondta, majd megmarkolta a pólóm alját. Farzsebébe csúsztattam a kezem, majd vigyorogva a szemébe néztem. Ő is elmosolyodott, majd összeérintette a homlokunkat.
-           Ó ha tudnád mire gondolok most! – mondta, majd megcsókolt.
-           Tudni akarom vagy perverz?
-           Perverz… –mondta, majd morogva belecsókolt a nyakamba.
-           Még mielőtt megerőszakolsz, állj le kicsim. –mondtam, majd megmarkoltam a tarkóját. Feje a vállamra bukott, és közelebb húzott magához. Leheletét éreztem a nyakamon, ami egy kicsit csikis volt, de nem nagyon törődtem vele. Tovább simogattam a hátát, majd eltoltam magamtól hogy a szemébe tudjak nézni. Huncutul rám vigyorgott, majd hosszasan megcsókolt. Már 10 perce faltuk egymást, amikor kopogtak.
-           Zayn, interjú és dalfelvétel és fotózás. –hallottuk Lou hangját.
-           Fenébe…. –mondta. –Jó, 10 perc. –mondta, majd az ágyra lökött és tovább csókolt.
-           Kicsim menned kell! –mondtam, miközben szívta a nyakamat.
-           Nem akarok! –motyogta.
-           Miért fotóznak?
-           A parfüm miatt.
-           Úúú ugye kapok majd?? –kérdeztem csillogó szemekkel.
-           Az összes a tiéd lehet. –mosolygott. –Szerintem csak este jövünk haza, úgyhogy egész nap nem látom a pofidat! –mondta, mire felnevettem.
-           Én se a tiédet. –kuncogtam, mire ő megcsókolt, így belém fojtva a nevetést.
-           Kicsim, készülj! –mondtam, majd kimásztam alóla és felhúztam. Amint felállt a falhoz tolt majd vigyorogva birtokba vette ajkaimat.
-           Kicsim, ne most! –toltam el magamtól, majd kikészítettem a ruháját, amíg ő durcizva belőtte a haját. Szinte össze estem amikor elkészült olyan szexi volt.
-           Hm….siess haza cica! –mondtam, majd rákacsintottam.
-           Ne kínozz! –mondta, majd megmarkolta a fenekem és megcsókolt.
-           Zayn, 1 perced van! –mondta Liam, majd leviharzott a lépcsőn.
-           Menned kell! –próbáltam eltolni de nem tudtam.
-           Az sok idő! - mondta, majd megcsókolt. Nem sokkal később lementünk, majd amíg sétáltunk a kocsiig addig csókolóztunk.
-           Gyerekek össze ne ragadjatok! –mondta Liam.
-           Siess haza!
-           Sietek baby! –mondta, majd rám kacsintott. Intettem neki majd bementem a házba.
*Zayn*

Már most hiányzott Dorka, pedig most hajtottunk el a háztól.
-           Látom minden jól megy köztetek! –mondta Hazza.
-           Ja, minden oké! Már alig várom hogy hazaérjünk! –vigyorogtam.
-           Haver, most indultunk el! –mondta Lou.
-           Jó akkor is. –mondtam, majd durcizva az ablak felé fordultam. Amint odaértünk, kipattantunk a kocsiból. Persze hogy orra estem és mindenki rám vetődött. Miért ne? Röhögve felálltam, majd leporoltam magam és bementünk a stúdióba. Felvettünk egy új dalt, majd majd elmentünk a Nando’s-ba ebédelni. Mire Niall tudott kaját választani mi kész voltunk, szóval még várni kellett rá fél órát.
-           Niall siess már! –nyafogott Lou, aki már az étterem padlóján fetrengett.
-           Lou kelj már fel. –mondtam, majd felhúztam a földről. 10 perc múlva Nialler is végzett a kajálással, majd visszamentünk a stúdióba ahol fotóztak minket.
*Dorka*

Egy kicsit rosszul voltam, ezért gondoltam elmegyek sétálni, Zayniék stúdiója felé. Épp elsétáltam és felnéztem az ablakba. Zayn ott állt és épp Harryvel röhögtek valamin. Írtam neki egy üzit, hogy nézzen ki az ablakon. Vigyorogva figyeltem, ahogy előveszi a telefont a zsebében, majd amint elolvassa, megfordul. Odaintettem neki, mire rátapadt az ablakra, és Harry ráncigálta el onnan. GIF Vicces volt, nagyon nevettem rajta. Aztán éreztem hogy rezeg a telefonom, majd Zayn cuki képe jelent meg a képernyőn. Fogadtam a hívást.
-           Olyan hülye vagy! –szóltam bele nevetve.
-           Szeretleeeeeek! –mondta.
-           Én is! Megyek Zayn, nem zavarok.
-           Nenenene ne menj el! Nem zavarsz, én már kész vagyok a többieket csinálják kiszökök hozzád! –mondta.
-           Ne Zayn ez nem jó ötlet! –mondtam, de lecsapta a telefont. Vártam 2 percig de mivel utána sem jött ezért elindultam. Épp mikor már majdnem kimentem a kapun akkor csapódott ki az ajtó. Zayn amikor meglátott, vigyorogva futott oda hozzám.
-           Szia kicsim! –mondtam, majd megcsókoltam.
-           Szia cica! Hogyhogy eljöttél? –kérdezte miközben összekulcsolta ujjainkat és összeérintette a homlokunkat.
-           Csak errefelé sétáltam. –mosolyogtam, majd nyomtam egy puszit az arcára. –Kicsim vissza kéne menned! Keresni fognak. –mondtam.
-           Majd ha akarnak valamit kijönnek. –mosolygott, majd megcsókolt. Kb. 2 perc múlva kicsapódott az ajtó, majd Paul indult el felénk.
-           Kicsim, félned kéne! –mondtam, de inkább gyorsan megcsókolt. Addig csókolt amíg Paul oda nem ért hozzánk és föl nem kapta a vállára.
-           Otthon talizunk kicsim!! –mondta Zayn, lefelé lógva Paul válláról.
-           Oké, szia! Köszi Paul! –mondtam röhögve majd elmentem a park felé sétálni. Egyszer csak megcsörrent a telefonom. Rejtett. De azért felvettem.
-           Szia Dorkaaaa! –mondták bele.
-           Szia. Ki vagy? –kérdeztem.
-           Nem ismersz fel? Márió vagyok!! A te szeretett unoka tesóód! – mondta. –Szia Dorka! –szólt bele egy másik ember.
-           Úúú Márió szia júj de rég beszéltünk! Mizu? Ki van ott veled? –kérdeztem.
-           Martin vagyok! –mondta.
-           Óó szia Martin! Mizu?
-           Megyünk hozzád Londonba, remélem el tudsz szállásolni. –mondta Márió.
-           El….de honnan tudsz te ilyen sokat? –kérdeztem.
-           Megvannak a forrásaim…. –mondta mire elnevettem magam.
-           Oké. Mikor jöttök és meddig maradtok? –kérdeztem.
-           Addig amíg nem találunk magunknak lakást! –mondta Martin.
-           Az király! Ideköltöztök! De jó lesz! –mondtam visongva.
-           Amúgy holnap megyünk. –mondta Márió.
-           Na akkor várlak titeket szeretettel! –mondtam. –Tudod hol lakom? –kérdeztem.
-           Mondtam már megvannak a forrásaim.
-           Jó akkor megvannak. Na holnap várlak titeket puszi, sziasztok! –mondtam.
-           Sziaa!! –mondták, majd letettem a telefont. Amilyen gyorsan csak tudtam hazamentem.
-           Csajoook! Gyűlés! –mondtam, mire megjelent Danielle és Eleanor is. –Holnap jön az uncsitesóm és az egyik haverja, segítsetek kipucolni a lakást!! –mondtam, majd nekikezdtem kitakarítani a lakást. Felporszívóztam, felmostam, kitakarítottam az alsó szintet, a lányok meg a felsőt. Este 6-ra végeztem is.
-           Lányok, menjünk el a boltba. –mondtam, majd nem sokkal később lejöttek és indultunk is. Danielle vezetett a boltig. Amint kiszálltunk, éreztem hogy megcsörren a telefonom.
-           Szia kicsim! –mondta Zayn, amint felvettem.
-           Szia Zayni! Mizu?
-           Hát tudod az van hogy nincs kulcsunk és most itt ülünk az ajtó előtt, mert nem vagytok itthon!
-           Úúú bocsi kincsem, akkor Danielle hazaviszi nektek a kulcsot utána visszajön.
-           Oké, de hol vagytok? Mert akkor elmegyünk oda.
-           A plázában és vásárolunk, mert holnap vendégek jönnek én nincs otthon semmi.
-           Kik?
-           Unokatesóm és egyik haverja, mindegy, majd elmondom, várunk titeket, kimegyek a pláza elé. Siessetek! –mondtam, majd letettem a telefont.
-           Mindjárt jövök, csak lemegyek a fiúk elé. –mondtam a lányoknak, majd elindultam a pláza felé. Épp az egyik kirakatot néztem, amikor valaki körbefonta a derekamat a karjaival.
-           Szia cica! –mondta Zayn, majd belecsókolt a nyakamba.
-           Szia kicsim! Menjünk! –mondtam, majd megfogtam a kezét és összekulcsoltam az ujjainkat. Öt idiótával mentem keresztül a plázán. Egyfolytában hülyéskedtek és röhögtek, nem csoda hogy mindenki minket lesett. Néhányan odajöttek autogramot kérni, meg közös képet. Addig tárcsáztam Eleanort.
-           Szia! Hol vagytok most? – kérdeztem.
-           A zöldségpultnál. –mondta Danielle.
-           Oké, akkor maradjatok ott mindjárt megyünk! –mondtam majd letettem a telefont.
-           Mehetünk? –fogta meg Zayn a kezem.
-           Aha! –mondtam, majd elindultunk a zöldségpulthoz. Végigröhögtük az egész utat, addig amíg oda nem értünk a lányokhoz. Lou és Liam egy gyors csókkal köszöntötték a barátnőiket, majd tovább indultunk. Hát a végén annyi mindent vettünk, hogy nem fért egy kosárba.
-           Na jó, hozunk még egyet! –mondtam, majd karon ragadtam Zaynt.
-           Aztán nem hangosnak lenni! –kiabált Hazza A PLÁZA KELLŐS KÖZEPÉN. Válaszul csak bemutattam neki, mire mindenki felröhögött. Még Zayn is. Összekulcsolt ujjakkal és szerelmesen mentünk a kosarak felé. Beletettem egy százast a kosárba, majd visszamentünk és kerestük a srácokat, de sehol se találtuk őket. Zaynnek már hisztirohama volt, hogy ’elvesztünk’.
-           Ne hisztizz már, ettől nem lesz jobb. Add vissza a telefonom. –mondtam, mert ez a hülye elvette, merthogy ’ne hívjuk fel őket, keresgélni izgalmasabb’. Hát oké.
-           Nem adom vissza. –mondta, majd kinyújtotta a nyelvét.
-           Kiharapom, de majd csak otthon. –mondtam, majd rákacsintottam. Perverzül rám vigyorgott, majd tovább indultunk.
-           Várj! –mondtam, majd hallgatóztam, és elindultam a kiabálás és az őrjöngés után. És igazam lett, megtaláltam a mi kis csapatunkat.
-           Végre hogy meg vagytok gyerekek! –mondtam.
-           Mért nem hívtatok? –nézett furán Eleanor, mire Zayn felmutatta a telefonom, majd a farzsebembe csúsztatta. Nyomott egy puszit a számra, majd ráugrott Loura.
-           Mit szívott? –kérdezte El, mire csak röhögve vállat vontam. Mi elindultunk a lányokkal a pénztár felé, majd nem sokkal később csörögni kezdett a telefonom.
-           Holvagytok??? –szólt bele Harry.
-           A pénztárnál. - mondtam, majd letettem a telefont. Nem sokkal később az öt barom is megjelent, majd kértünk 15 (!!!!!) szatyrot, mert csak annyiba fért bele a 2 bevásárló kocsinyi cucc. Nagy nehezen bepakoltunk a kocsiba, majd hazafelé vettük az irányt.
-           Veletek se jövök többé vásárolni az biztos! –mondtam.
-           Mért nem? Olyan jófiúk voltunk! –mondta Zayn, mire felnevettem.
-           Ez még viccnek is rossz. –mondtam. Zayn nyomott a számra egy puszit, majd odahajolt a fülemhez.
-           Alig várunk hogy ketten legyünk a szobába, ott végre lehetek rosszkisfiú! –súgta, mire felnevettem.
-           Nem, én ígértem valamit amit még nem tartottam be. – súgtam vissza, majd megcsókoltam. Amint hazaértünk, kipattantunk a kocsiból, majd betódultunk a házba. A csajokkal bementünk a konyhába, Harry és Niall elmentek a csajaikért, Liam, Lou és Zayn pedig bejöttek a konyhába nézni minket. Gyorsan összeütöttünk egy kis vacsit, és mire Niallerék megérkeztek, mi már az asztalnál ülve ettünk.
-           Nekünk nem kell szólni? –akadt ki Niall.
-           Niall, most jöttünk a Nando’s-ból. –mondta Nancy.
-           Nem baj, éhes vagyok. –vágta le magát a szöszi, majd enni kezdett.
-           Csináltunk úri kaját, ti meg a Nando’s-ban zabáltatok? –akadtam ki.
-           Csak Niall! –mondta Harry, majd leültek Liliennel, majd Nancy is helyet foglalt és vacsorázni kezdtünk. Persze Lou most sem bírta ki hogy ne basztassa Harryt, ezért nem sokkal később kialakult a kajacsata. Amint vége lett, idegesen néztem végig a konyhán.
-           Oké, én most lezuhanyozok, és mire lejövök ez el legyen tüntetve! Értve vagyok? –mondtam, majd felviharzottam a lépcsőn. Jogosan akadtam ki, mivel hogy egész nap takarítottam, mivel holnap jönnek a srácok, erre ezek a hülyék szétcseszik az egész munkámat. Levettem magamról a ruhákat, majd beálltam a forró zuhany alá. 15 perc múlva felfrissülve léptem ki a kabinból. Felvettem a pizsimet, majd lebattyogtam a lépcsőn. Szerencséjükre minden rendben volt, és mint a kisangyal ültek a nappaliban.
-           Ügyesek voltatok! –mosolyogtam mindenkire, majd átkaroltam Zayn vállát és belepusziltam a nyakába.
-           Gyere aludni! –mondtam, majd felhúztam a kanapéról.
-           Ahha, aludni. –mondta Harry.
-           Lilien!!!- mondtam, mire szerencsére barátosném tarkón csapta a srácot.
-           Naaa! Ne bánts! –nyafogott Harryke, mire Lilien megpuszilta a srácot.
-           Megérdemelted! –mondtam. –Srácok ti is menjetek ALUDNI!! –hangsúlyoztam ki az aludni szót Hazz miatt. Zaynnel felmentünk a szobánkba, majd amint beléptünk az ajtón, vadul csókolózni kezdtünk. Megtettem az ígéretem, többször is megharaptam a nyelvét, amit egy nyögéssel díjazott.
-           Menj fürdeni kicsim! –mondtam, majd betoltam a fürdőbe én meg befeküdtem az ágyba. Szinte már majdnem elaludtam, amikor Zayn kijött egy szál alsóban.
-           Jajj el ne aludj!! –mondta, majd gyorsan befeküdt mellém az ágyba. Még csókolóztunk egy kicsit, majd közel másztam hozzá, mellkasába temettem a fejem.
-           Jó éjt kicsim! –mondtam.
-           Jó éjt szerelmem! –mondta Zayn, majd nyomott egy puszit a fejemre. Nem sokkal később éreztem, hogy szemem elnehezedik, majd végleg lecsukódik…..



6 megjegyzés: