2013. január 3., csütörtök

34. fejezet


Másnap reggel Zayni baba karjában ébredtem, aki a hajamat piszkálta.
-          Szia kincsem! –nyitottam ki a szemem.
-          Szia szerelmem! Még mindig nagy a vihar. –nyafogott, majd nyakamba hajtotta a fejét.
-          És? –kérdeztem.
-          Félek….. –motyogott.
-          Nem kell baba! –mondtam, majd haját birizgáltam.
-          Figyelj csak…. –emelte fel fejét a nyakamból.
-          Sose unom meg a cuki dörmögős hangod. –mosolyogtam. –Mondd.
-          Arra gondoltam….. –mosolygott, majd megcsókolt. –Hogy elmehetnénk szülinapod alkalmából Hawaii-ra.
-          Úristen! Komolyan? –kérdeztem meglepődve. Erre nem számítottam. 3 nap múlva lesz a szülinapom.
-          Aha. –mosolygott.
-          De…..az olyan drága lesz! –mondtam.
-          A legjobbat érdemled, nem baj! –mosolygott.
-          Biztos? –kérdeztem.
-          Biztos kincsem! –mosolygott. –Ne kéresd magad!
-          Én is adok bele! Még szerencse hogy elhoztam az otthoni pénzem! –mondtam, majd épp fel akartam kelni hogy odaadjam a pénzt neki, de visszahúzott.
-          Nem kincsem, ez az én ajándékom! –mondta.
-          De…. –kezdtem bele, de megcsókolt így nem bírtam befejezni.
-          Nyugi baba! –mondta.
-          Biztos hogy ne adjam oda a pénzt? –kérdeztem.
-          Ha még egyszer meg mered kérdezni, bünti lesz.
      Oké! -mondtam. Ölembe vettem a laptopomat, majd rá is kerestem, hogy hova megyünk. Hawaii gyönyörű hely, ezt a szép képet találtuk róla:
-          

-         OMG!- ennyit tudtam kinyögni, olyan szép ez a hely. –Gyönyörű ez a hely.
-          Olyan gyönyörű mint te! –mosolygott.
-          Ne hazudj nekem! Nem vagyok gyönyörű.
-          De az vagy! –mosolygott.
-          De nem! –mondtam.
-          De igen. Gyönyörű vagy ha tetszik ha nem.
-          De az a gyönyörű akiben van valami különleges. Bennem nincs semmi különleges.
-          Dehogynem! –mondta, majd adott egy szájra puszit. –Nekem az vagy! –mondta.
-          Ch..oké. –mondtam. Nem akartam veszekedni. Bementem a fürdőbe, majd összefogtam a hajamat. Így hogy színes a vége, tök jól néz ki.  
Ezt a ruhát vettem fel:                                                                                Igeen, spongyabobos-ra vettem a figurát xd.
-          Cuki a ruhád kincsem! –kacsintott rám Zayn.
-          Öhmm….köszönöm. –mondtam, majd megöleltem. Lementünk a többiekhez, majd nekiláttunk a reggelinek. Kaja után gyorsan elmosogattam meg elpakoltam, majd bementem a többiekhez, akik éppen azon veszekedtek hogy mit csináljunk ma.
-          Nem tudom hogy ti mit csináltok, de mi elmegyünk valahová oké? –kérdezte Zayn.
-          Oké, menjünk baba! –mondtam. Zayn azt mondta jó az a ruha ami rajtam van úgyhogy beültünk a kocsiba és elindultunk, méghozzá a pláza felé.
-          Minek jöttünk a plázába? –kérdeztem miközben kiszálltam a kocsiból.
-          Ajándékot veszünk neked! –mosolygott majd megcsókolt. 
-          Mit? –kérdeztem kíváncsian.
-          Az titok de vedd ezt fel! –adta oda a szemtakarót.
-          Már megint? –kérdeztem de azért felvettem. –Ha neki vezetsz valaminek megverlek! –mondtam.
-          Nyugi baba! –puszilt meg, majd megfogta a kezem és elindultunk. –Vedd le! –mondta, mire lekaptam a szemtakarómat. Egy telefonos üzletben voltunk.
-          Miért jöttünk ide? –kérdeztem meglepetten.
-          Veszünk neked ajándékot. –mosolygott.
-          Egy telefont?
-          Aham. –mosolygott majd megcsókolt. –Nézzünk szét oké? –kérdezte.
-          Persze! –mosolyogtam. Szétnéztünk, és ezt a telefont választottam.Tök jó, mert van ilyen alja, ami világít és lehet változtatni a színét. Na jó ezt jól megmagyaráztam.
-          Kincsem, nem baj hogy….- kezdtem bele.
-          Baba, semmi baj! Ha neked ez kell akkor ezt vesszük meg oké? –mosolygott.
-          Jó, de nem akarom hogy egy pénzéhes kurvának nézz aki csak a pénz miatt van veled! –mondtam.
-          Ajj baba hogy mondhatsz ilyen butaságot? Érzem hogy szeretsz!
-          Kincsem, egód az megmaradt! –nevettem fel. Kifizettük a telefont, majd hazafelé mentünk. Végre lesz egy normális telefonom a béna kinyitható helyett. Útközben beüzemeltem, meg a memóriakártyát is átraktam, és rögtön beállítottam egy közös képet Zaynnel, meg csengőhangnak a Tell me a lie-t. A telefonszámok is megvoltak, meg minden megvolt, úgyhogy el is tettem a telómat a zsebembe. Amint leparkoltunk a ház elé, kipattantam, majd beszaladtam a házba.
-          Hali srácok! –toppantam be a házba.
-          Kösz hogy megvársz! –hisztizett Zayn.
-          Bocsi baba! –nevettem, majd a konyhába mentem. Egy tepsibe tettem húst, meg különféle fűszerekkel megszórtam, azt megsütöttem, meg csináltam krumlipürét, meg ubisalit.
-          Srácok kajaaaaaaaa! –üvöltöttem el magam. Egymáson átugrálva rohantak az étkezőbe, majd leültünk szép, nyugodtan ebédelni. Áh…kit akarok átverni? Louis hisztizett hogy Harry mért nem ült mellé, Niall majdnem kiszedte az összes kaját, Zayn a fürdőbe rohangált lesni magát, Danielle, Eszter, Vani, Susan, Matthew, Liam meg én normálisak voltunk. Belluskámnak is adtam tápot meg vizet.
-          Zayn, utoljára mondom hogy kaja van! –léptem be a fürdőbe.
-          Jövök baba! –puszilt meg, majd lementünk a többiekhez. Már mindenki szépen ült a fenekén és evett.
-          Köszönöm! –sóhajtottam, majd végre ehettem. Ebéd után megkértem Susant hogy segítsen elmosogatni.
-          Na és neked hogy kérte meg a kezed Matt? –kérdeztem.
-          Hááát nagyon cuki volt elmentünk kajálni egy menő étterembe, és ott. Neked?
-          Nekem a koncerten énekelt egy MAGYAR számot, csak lefordították angolra, majd elmentünk kajálni, aztán megfürödtünk, tudod hogy rózsaszirmok, gyertyák meg ilyenek, majd utána megkérdezte. –áradoztam.
-          Na az tök jó!
-          Ugye? –mondtam. Amint végeztünk, Zaynnel felmentünk, és lefoglaltuk a szállást Hawaiira, majd pakolni kezdtünk. 3napra megyünk. 5 órára végeztünk is. Fáradtan ledőltem az ágyra, majd becsuktam a szemem hogy egy kicsit tudjak relaxálni. Nem sokkal később nekifutásból mellém ugrott Zayn az ágyra, én meg leestem.
-          Áucs! –néztem rá mérgesen.
-          Bocsi baba! –húzott vissza, majd fejét hasamra tette.
-          Figyi…. –kezdett bele. –Öhm..
-          Nyögd már ki! –nevettem.
-          Áhh….mindegy! –pattant fel majd sietve kiment a fürdőszobába. Eléggé idegesnek látszott.
-          Mi a baj baba? –kérdeztem.
-          Semmi! –ölelt át.
-          Biztos? –kérdeztem.
-          Aha! –mosolygott, majd hosszasan megcsókolt. –Baba, elmegyek valahová, nem soká jövök ígérem oké? –kérdezte.
-          Ühüm! –bólogattam, majd megpusziltam. Én lementem a többiekhez, ő meg elment.
-          Üvegezünk? –kérdezte Louis.
-          Ahha!! –körbegyűltünk, majd én pörgettem Louist.
-          Na Louiskám! –tettem karba a kezem. –Engedd hogy kisminkeljelek! –nevettem.
-          Öhm…hát jó! –mondta. Kisminkeltem, tökre jó lett, röhögtünk a többiekkel.
-          Na jó mindegy, haladjunk! –mondta Louis majd pörgettünk. Sok hülyeséget csináltunk, Vaninak le kellett nyalnia Niall hasáról a tejszínhabot meg ilyenek. Nem sokkal később megérkezett Zayn is.
-          Halihó gyerekek. –mosolygott.
-          Szia! –köszöntem, mert éppen pakoltam el a játék után. Fáradtan lehuppantam a kanapéra, majd néztem magam elé. Amúgy este nyolc van, úgyhogy kezdhetek készülődni a vacsorához.
-          Gyerekek, kaja van! –mondtam. Nagyjából mindenki leült kajálni nyugiban. Vacsora után Susanék elmentek én meg elmosogattam. Zaynnel felmentünk az emeletre.
-          Baba, amúgy azért kellett elmennem, mert hoztam neked ajándékokat. –mosolygott.
-          Komolyan? –csillant fel a szemem. –Nem kellett volna.
-          Ne hülyülj! –mondta, majd a szekrényből kihozott egy nagy dobozt és odaadta. Izgatottan kibontottam és volt benne egy „I love Zayn” –es pulcsi, egy ugyanilyen karkötő meg egy baseball jacket, olyan mint Zayni-é.
-          Jaaaajj de ari vaaagy! –borultam a nyakába.
-          Látod, olyat vettem amilyen nekem is van! –mutatott a baseball jacket-ra.
-          Aham! –mosolyogtam, majd megcsókoltam. –Szeretlek! –suttogtam a fülébe.
-          Én is! –mondta.
-          Lezuhanyozok ok? –léptem a szekrényhez hogy valami hálóruhát keressek.
-          Jöhetek? –méregetett perverzül.
-          Nem hiszem! –vontam vállat, majd bementem a fürdőbe és kulcsra zártam az ajtót. Gyorsan lezuhanyoztam, majd kimentem Zaynihez.
-          Mért utálsz? –kérdezte.
-          Mi? Nem utállak! –mondtam.
-          De utálsz mert nem engeded hogy veled zuhanyozzak.
-          Mert nem érdemled meg! –nyújtottam ki a nyelvem.
-          Leharapom. –mosolygott.
-          Úgyse tudod. –nevettem fel. Errre ő csak kajánul elmosolyodott, majd felém hajolt és megcsókolt. Elkezdte nyelvemet is harapdálni, majd nyakamat is, de már nem fájt, megszoktam, csak nagyokat sóhajtottam, mire egyszer csak elengedett és bement lezuhanyozni.
-          Ez nem volt szép! –mondtam.
-          Háháhá! –nevetett fel. Miután lezuhanyozott, kijött és bebújt mellém az ágyba. Szorosan megöleltem, majd megcsókoltam.
-          Szeretlek baba! –mondtam.
-          Én is! – mosolygott, majd ölébe vett és úgy puszilgatta nyakamat. Meg persze harapdálta. Meg a hajamba is beletúrt. Én teljesen legyengültem, csak hagytam hogy kényeztessen. Amikor csókjaitól a lábam is remegni kezdett, teljesen elhagytam magam. Ezt ő is észrevette, amit nagy mosollyal díjazott.
-          Látod, bármikor le tudlak venni a lábadról. –suttogott, majd tovább csókolgatott.
-          Zayn légy szíves ne kínozz! –szenvedtem. Persze élveztem, de nem akartam hogy ennyire gyengének lásson. Mintha meg sem hallotta volna amit mondtam, ledöntött a hátamra, majd tovább folytatta amit eddig. Olyan 5 perc múlva elég erőm volt ahhoz hogy eltoljam magamtól. Így is tettem, de még mindig sóhajtoztam, ő meg csak elégedetten mosolygott.
-          Hogy lehetek ennyire gyenge? –préseltem ki magamból ezt a mondatot.
-          Nem te vagy gyenge, én vagyok erős! –mosolygott.
-          Könnyen meglehet! –mosolyogtam. –Gyere ide baba! –mondtam, mire ő hozzám bújt, fejét nyakamba hajtottam, majd átölelt.
-          Jó éjszakát kincsem! –mondtam, majd megpusziltam.
-          Neked is baba! –motyogott a nyakamba, majd megpuszilta, de szerintem már ő is félálomban volt. Én is próbáltam elaludni, ami sikerült is. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése