2013. január 17., csütörtök

37. fejezet


Dorka szemszöge

Másnap reggel arra keltem, hogy szédülök és hogy fáj a fejem.
-          Baba, mi történt? –keltegettem Zaynit.
-          Hm? –mondta kómásan.
-          Mi történt tegnap este? –kérdeztem.
-          Érdekes dolgok! –nevetett.
-          Ajj mondd már el! –nyaggattam.
-          Majd ha felkeltem. –nyafogott, majd a párnába fúrta a fejét. Visszabújtam mellé a takaró alá, és átöleltem, majd megpusziltam az arcát. Ő is átölelt, majd hosszasan megcsókolt.
-          Szeretlek! –mosolyogtam.
-          Én jobban! –nevetett.
-          Na, elmondod végre mi volt tegnap? –kérdeztem.
-          Ööö….hát ugye a randin nem kicsit rúgtál be, aztán bele rángattál a tengerbe, majd el akartál menni a Marsra! –nevetett. –Aztán feljöttünk én meg eléggé ideges lettem, mert ott simogattál, aztán elmentünk lezuhanyozni a többit meg gondolom tudod! –kacsintott.
-          Uram isten! –röhögtem szégyenemben. Komolyan? A Marsra? Én sem vagyok normális. –Hogy lehetek ilyen hülye? –röhögtem a párnába.
-          Nem tudom! –mosolygott rajtam, majd magához húzott és megölelt. –Megyünk haza! –szomorkodott.
-          Ajj én se akarok de délutánig még van időnk. –mosolyogtam. –Mit csináljunk? –piszkáltam a hajamat.
-          Nem tudom!- motyogott a párnába, majd felült. Felszisszentem, majd alsó ajkamat beharapva méregettem. Ő csak mosolyogva figyelt engem, majd mosolyogva megcsókolt.
-          Szeretlek! –motyogtam bele a csókunkba, mire ő csak mosolyogva megharapta az alsó ajkam.
-          Áucs! –sziszegtem.
-          Ajj szeretlek te ki bolond! –nevetett, majd megölelt. Mosolyogva végighúztam a kezem a kockáin, mire felszisszent.
-          Óvatosan kincsem! –kacsintott.
-          Okéé! –nevettem, majd felöltöztem.
Ruhám: 

Amint kiléptem a fürdőből, Zayn egy szál alsóban állt a tükör előtt és a haját igazgatta. Gyorsan visszafordultam, majd becsuktam az ajtót és lerogytam a földre.  
-          Hű! –nyögtem ki, mire hallottam hogy Zayn felnevet az ajtó mögül.
-          Ne nevess! –szóltam rá.
-          Engedj be! –mondta. Felpattantam, majd kinyitottam az ajtót. Ajj még mindig nem tudom fel fogni, hogy hogy lehet pont ő a barátom. Jobbat érdemel nálam. És olyan tökéletes teste van *.*.
-          Hali! –mosolygott.
-          Szia! –mosolyogtam, majd megöleltem.
-          Minden oké? –tolt el magától.
-          Öhmm….persze. –motyogtam.
-          Akkor jó! –mosolygott, majd behúzott a szobába.
-          Mindjárt jövök oké? –bontakoztam ki öleléséből.
-          Öhm..oké! –mondta zavartan. Gyorsan bespuriztam a fürdőbe, majd idegesen fel-alá kezdtem járkálni. Ha még egyszer meglátom így….nekem annyi, megöl. Mármint a kinézetével. 
-          Baj van? Olyan fura vagy most! –jött be még mindig egy szál alsóban.
-          Persze minden oké! –mondtam.
-          Biztos? –jött oda hozzám, majd megfogta a kezem.
-          Na jó nem! –fakadtam ki. –Meg ölsz basszus! –mondtam, majd sóvár tekintettel néztem végig rajta.
-          Ohh….értem! –mosolygott. –Szóval…- mondta, majd elkezdett közeledni, én meg hátráltam, addig amíg be nem értem a zuhanyzóba. Onnan nincs menekvésem.
-          Ajjajj! –mondtam.
-          Nyugi kincsem! –mosolygott, majd megcsókolt. Fúúú……NO COMMENT. Olvadoztam konkrétan, és ha nem tart meg, összeesek! Amikor ezt észrevette, csak mosolygott. Amikor elengedett, csak mosolyogva figyelte a szememet. Nem sokkal később felkapott, és ki akart vinni, csak hát az a baj, hogy elé vékony a zuhanyzó, így pont az ajtajába basztam be a fejem.
-          Áucs!! –ordítottam fel, de Zayn csak röhögött. –Ne röhögj már, tudod mennyire fájt? Aaaa. –fogtam meg a fájó pontomat.
-          Biztos fáj! –röhögött még mindig, majd letett az ágyra és hozott jeget.
-          Köszi! –mosolyogtam rá.
-          Nincs mit! –mondta, majd öltözni készült.
-          Ne! Lécci ne! –mondtam kérlelően.
-          Oké!!! –nevetett fel, majd bebújt mellém az ágyba.
-          Ááá de bebasztam a fejem! –keseregtem.
-          Az biztos! –röhögött.
-          Ajj ne nevess már tudod mennyire fá….- kezdtem bele, de megelőzött és megcsókolt.
-          El tudom képzelni mennyire fájt. –mosolygott, majd egyre közelebb jött hozzám. És még közelebb. A végén már teljesen hozzám simult, majd átölelt.
-          Szeretem azt a hülye fejedet! –mondta nevetve, majd adott egy puszit a homlokomra.
-          Hahaha nem vagy vicces! –mondtam.
-          Dehogyisnem! –mosolygott, majd megcsókolt.
-          Fázom baba! –mondtam, majd letettem a jeges zacskót a kisasztalra, majd fejemet mellkasába temettem, átöleltem, és nyakamig felhúztam a takarómat. Egy kicsit ott maradtam hogy felmelegedjek (mért ilyen hideg a jég?!?) majd elengedtem Zaynt, aki gyorsan felkapta a ruháit, majd leült mellém.
-          Bepakolunk?? –kérdezte.
-          Ahhhaa!! –vigyorogtam, majd pakolni kezdtünk. 3 óra alatt végeztünk, de csak azért, mert egy csomó cuccom szét volt hajigálva a szobában meg mindenhol.
-          Fúúúúú! –nyögtem ki fáradtan, majd Zayn elhúzta a függönyt, így a nap telibe sütötte a szemem.
-          Meg vakultam!!!! –kiabáltam, de Zayni csak röhögött rajtam. –Nem vicces! –mondtam.
-          De az! Lemegyünk a partra vagy valahova? –kérdezte.
-          Tudod hova mennék? Enni!! –simogattam meg korgó hasamat.
-          Rendeljünk vagy lemenjünk? –kérdezte mosolyogva.
-          Menjünk le pls!! –kérleltem. Összekészítettünk mindent amit leviszünk (pénz, telefon, stb.) majd lementünk a szálloda éttermébe. Amint lementünk, elmentünk a szőke recepciós csaj mellett is én meg kinyújtottam rá a nyelvem, mire ő mérgesen nézett rám. Ezt a kis akciómat Zayni is észrevette, de ő csak nevetett.
-          Imádlak te kis hülye! –ölelt magához.
-          Én is! –mosolyogtam. Leültünk egy asztalhoz, majd olvasni kezdtük a menüt. Valami Hawaii kaját rendeltünk, elég bonyolult neve volt, de valami tésztás. Mindegy, kaja után lementünk sétálni a partra, ahol sikeresen lekaptak minket a fotósok, de nem zavartattuk magunkat. Dél volt, úgyhogy visszamentünk a szálloda szobánkba. 1 óra múlva indul a gépünk, és 20 perc mire kiérünk a reptérre. Összepakoltuk a maradék cuccokat, majd indultunk. Próbáltunk taxit fogni, de elég nehéz volt, de a végén sikerült. Behuppantunk a kocsiba, majd bediktáltuk a címet, és elindultunk. Zayn vállára hajtottam a fejem és úgy néztem a várost. Már majdnem elaludtam, de megérkeztünk a reptérre.
-          Zayn kelj fel!! –mondtam, mert ő el is aludt.
-          Nem akarok! –nyafogott.
-          Muszáj, indul a repülő, és nem hagyhatom hogy ellopjon a taxis! –nevettem.
-          Akkor see!!! –nyafogott tovább.
-          Oké, szia! –mondtam, majd kiszálltam és kivettem a csomagtartóból a cuccainkat. Amikor lecsaptam a csomagtartó ajtaját már Zayni is ott állt mellettem így együtt vittük a cuccokat.
-          Örülök hogy felébredtél! –csókoltam meg.
-          Hmm……mostmár én is! –mosolygott. Leültünk a reptér várakozójába, majd nem sokkal később becsekkoltunk és felszállítunk a repülőre.
-          Most már aludhatsz baba! –fogtam meg a kezét.
-          Jó de most inkább mást csinálnék! –súgta a fülembe, majd perverzül méregetett.
-          Zayn! Nem! Hülye vagy? Repülőn vagyunk! –mondtam.
-          Mire való a wc kincsem? –mosolygott, majd megcsókolt.
-          Hát nem arra! –nevettem, majd megint megcsókoltam. Egy öreg néni ránk szólt, hogy hagyjuk abba a nyáladzást, mások is vannak itt. Zayn csak mérgesen nézett rá, én meg nevettem.
-          Átülünk leghátulra? –kérdezte.
-          De van még hely? –kérdeztem.
-          Ha sietünk még van. –mosolygott, majd megfogta a kezem és hárta rángatott. Elfoglaltuk a helyünket, és ott már nem ült senki sem.
-          Szóval baba! –mosolygott, majd a combomat kezdte el simogatni.
-          Nem! Zayni, nem! –mondtam.
-          Naaaa lééééécci!!!! –mondta kiskutya szemekkel, majd lassan megcsókolt.
-          Nem! Baba, nem lehet! –nevettem. –Mit szólnának? –kérdeztem.
-          Kit érdekel? –kérdezte.
-          Engem.
-          Kérlek!-mondta.
-          Jó, meglátjuk! –vigyorogtam.
-          Köszi! –puszilta meg a hasamat.
-          Ne bízd el magad! –nevettem. Egy női hang bemondta, hogy megkezdjük a felszállást. Szorosan megfogtam Zayni kezét, majd vártam hogy a levegőben legyünk. Amint felértünk, kinyitottam a szemem.
-          Alszol? –súgtam Zaynnek. Nem hiszem el hogy 5 perc alatt el tud aludni. Mindegy, mivel szuszogott, így én is úgy döntöttem hogy alszom…..
*Éjszaka, Zayn szemszöge*
Hajnali kettő óra volt, felébredtem, és körbejártam a repülőt, mindenki aludt. Visszamentem Dorkához, majd leültem mellé, ő meg csak némán pislogott.
-          Mióta vagy fenn? –kérdeztem.
-          Hát, 10 perce biztos! –ásított, majd vállamra hajtotta a fejét.
-          Szeretlek! –súgtam neki, majd megcsókoltam, ő meg nyelvét számba tuszkolta. Eléggé beindított ez a kis dolog.
-          Mennünk kell baba nem bírom tovább! –nyafogtam.
-          Baba, muszáj? –mosolygott.
-          Igen, muszáj!!! Ne akard hogy hisztis legyek!! –mondtam.
-          Jó! De csak akkor ha halkak leszünk és nem keltünk fel a repülőn minden egyes embert! –kuncogott halkan.
-          Oké! –mondtam. Halkan elindultunk a wc felé, majd beléptünk, és magunkra zártuk az ajtót.
-          Szeretleek! –csókolt bele a nyakamba.
-          Én is! –mondtam, majd nem sokkal később halkan átadtuk magunkat a dolognak.
*Dorka szemszöge*
Amikor végeztünk, fejemet fáradtan mellkasára hajtottam, majd halkan lihegtem.
-          Fúú! –fújta ki ő is a levegőt. Gyorsan felkaptuk a ruháinkat, majd kiléptünk a fülkéből. Visszaültünk a helyünkre, majd fáradtan néztem magam elé.
-          Na? –súgta.
-          Fantasztikus volt! –mondtam ki, mire csak halkan felnevetett.
-          Örülök! –csókolt meg.
-          Szeretlek!
-          Én is! –puszilta meg a hasam.
-          Ne puszilgasd a hasam olyan csikis!! –mondtam.
-          Nem baj! –csókolt meg. Kinéztem az ablakon, és már világosodott.
-          Ájmos vagyok!! –néztem kiskutya szemekkel Zaynre. Ő csak mosolyogva magához húzott, majd nem sokkal később el is aludtam….
*Délelőtt*
Amikor kinyitottam a szemem, láttam hogy Zayn figyel.
-          Jóreggelt! Két órája bámullak! –nevetett.
-          Mért nem keltettél fel? –ásítottam.
-          Mert olyan aranyos vagy amikor alszol. Főleg amikor még motyogsz is! –nevetett.
-          Uramisten! Mit mondtam??? –kérdeztem ijedten.
-          Nyugi, semmi komoly! Csak hogy szeretsz és hozzám bújtál! –mosolygott.
-          Ja! Jó! Látod még álmomban is tudom mit csinálok! –mondtam, majd megpusziltam. Átültem az ölébe, majd mellkasán pihentettem fejemet. Amikor megint csókolózni kezdtünk, odajött az a néni és ráütött a botjával Zayn fejére.
-          Ne molesztáld szegény kislányt! –mondta. Jogos volt, mert fenekemet simogatta. Alig bírtam visszatartani a röhögést, amikor elment a néni, hangosan felnevettem. Nem tehettem róla, olyan vicces volt.
-          Irritál ez a néni! –méregette szúrós szemekkel Zayn a nénit. Ezen csak mégjobban röhögtem, már levegőt se kaptam. Amikor végre leállt a röhögőgörcsöm, meg tudtam szólalni.
-          Uramisten! –vigyorogtam.
-          Fájt! –mondta lebiggyesztett szájjal Zayn.
-          Ajj te! –mondtam, majd megpusziltam ahova ütött a néni. –Ne félj, ha mégegyszer jön, megvédelek, oké? –kérdeztem, mire csak bólogatott és mellkasomba hajtotta a fejét. Én is átöleltem, majd így ültünk.
-          Jön a néni! – mondta ijedten Zayn, majd szorosan magához húzott. Szerencsére most nem minket basztatni jött, hanem a mosdóba ment, de azért mondta, hogy ’Figyellek fiatalember’. Hát én azt hittem meghalok a röhögéstől. Amikor már tisztes távolságban voltunk a nénitől, Zayn csak perverzen méregetett és a pólómat húzogatta.
-          Nem! –mondtam.
-          Na! Nem is gondoltam semmi ilyesmire sem! –mondta, mire komolyan néztem rá. –Na jó talán egy kicsit! –vigyorgott.
-          Ajj kis hülyém! –nevettem, majd átöleltem. Az út további részében unatkoztam (már amennyire Zayni mellett lehet) meg beszélgettünk, hülyültünk. Nem sokkal később bemondták, hogy mindenki kapcsolja be az övét mert kezdjük a leszálltást.
-          Zayn, engedj el! –mondtam.
-          Neeeeeeeeem! Itt maradsz!!!! –nyafogott, majd bekötött minket.
-          Ajj……jó! –mondtam. –szorosan átöleltem, majd vártam a leszállást. Amikor leszálltunk, átvettük a csomagokat, majd megláttam Louist. Odarohantam hozzá, majd a nyakába ugrottam.
-          Louiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!! –mondtam, majd megpusziltam.
-          Szia hugi! Hiányoztááál! –mosolygott. Még egyszer megöleltem, majd elindultunk haza. Elmeséltünk nagyjából mindent. De az egyik dolgot különösen kiemeltük.
-          És képzeld el Louis, lehet hogy nem soká jön a kis Malik! –mosolygott Zayn.
-          Úúúúúú tényleg? –csillant fel Louis szeme.
-          Aha! Vagyis remélem. –mosolyogtam én is.
-          De kussban maradsz! Ez titok! Majd ha biztos lesz csak akkor mondjuk el a többieknek, jó Louis?! –kérdeztem.
-          Cipzár van a számon! –kacsintott.
-          Szerencséd!! –mosolyogtam. Amint hazaértünk, kipattantam a kocsiból, majd berohantam a házba.
-          Sziasztok gyerekeeeek!!! –mondtam. Mindenkit megszorongattam megpusziltam, és még Susanék is átjöttek. Hurrá. :D
-          Na milyen volt Hawaii? –kérdezték.
-          Fúúú mesés volt! Gyönyörű volt a táj, ugye Zayn? –kérdeztem, aki Louissal rángatták a böröndöket.
-          Aha! –vigyorgott.
-          És jól éreztétek magatokat? –kérdezte Liam.
-          Aha! Nagyon jó volt, egyszer muszáj mindannyian elmennünk oda! –mosolyogtam.
-          És fehér volt a nyaralás? –kérdezte Harry.
-          Miaz hogy!? –üvöltött a konyhából Zayn. –Főleg a repülőn ugye kincsem? –mondta.
-          Fogd már be a szád! –röhögtem kínosan, és az még egy lapáttal rátett az égésemre, hogy a srácok is kiröhögtek.
-          Ti komolyan a repülőn csináltátok? –röhögött Harry.
-          Persze! Mért ne? –ordított a konyhából Zayn.
-          Befognád a szádat? –ordítottam neki vissza. Olyan hülye ><’.
-          Ti nem vagytok normálisak!! –nevetett Louis.
-          És nem vette észre senki? –kérdezte nevetve Dan.
-          Éjszaka mindenki alszik! –huppant le mellém Zayn. Én azonnal belevertem a vállába.
-          Áucs! –mondta. –Már te is kezded? –kérdezte röhögve.
-          Megérdemled! –mondtam.
-          Ki vert még meg? –kérdezte Nialler.
-          A repcsin egy öreg néni! Nem is egyszer!!! –nyafogott Zayn. A többiek szakadtak a röhögéstől.  Amikor abbahagytuk a röhögést, még beszélgettünk egy kicsit, majd Louis és Zayn kimentek a konyhába.
-          Baba, indulunk!! –jött vissza Zayn és felhúzott a kanapéról.
-          Hova megyünk? –kérdeztem.
-          Legyen titok! –csókolt meg, majd elindultunk. Megint fel kellett vennem a szemtakarót, így egész úton kérdeztem hogy „OTTVAGYUNKMÁR??” xd.
-          Ha még egyszer megkérdezed, bünti lesz!!! –fenyegetett….Hatás szünet, majd megint belekezdtem. Leállította a kocsit, majd csikizni kezdett.
-          Neeeee!!! –sikítottam. Abba hagyta, majd megcsókolt. Hmmmm… :$$$
-          Mehetünk? –kérdezte.
-          Aha! –mondtam, majd még egyszer megcsókoltam. Kiszálltam a kocsiból, majd amíg Zayn lezárta a kocsit neki mentem a villanyoszlopnak xdd.
-          Kurvaélet! –ordítottam fel. Zayn csak nevetve megfogta a kezem, majd húzott maga után.
-          Olyan béna vagy! –nevetett.
-          Nem vagyok béna…..csak egy kicsit. –mondtam. Levette a szem takarómat és a plázánál voltunk *-*.
-          Úúú mért jöttünk ide? –mosolyogtam.
-          Nem tudom….vásárolni?? –kérdezte értetlenül.
-          Jó, de mit? –kérdeztem.
-          Amit akarsz. –mosolygott.
-          Nem! Nem használlak ki!! –mondtam.
-          Nem használsz ki!! –csókolt meg. Beléptünk a hatalmas plázába, majd elindultunk. Beültünk enni, vásárolgattunk, meg minden.
-          Ú oda bemegyek! Jössz? –kérdeztem.
-          Oda? –mutatott a fehér nemű bolt felé xd. Jólvan na, csak egy kicsit húzni akartam az agyát.
-          Ühümm! –bólogattam. Bementünk, majd eldugtam a hátam mögé egy hálóinget, majd bementem felpróbálni, ő meg addig kint megvárt.
Ez volt az:  
-          Te jössz be vagy én menjek ki? –kérdeztem.
-          Szerintem mindenkinek jobb ha én megyek be! –mondta.
-          Oké! –nevettem. –Akkor gyere!! –mondtam. Belépett, én meg szembe fordultam vele és vártam a reakcióját.
-          Na? –kérdeztem félénken.
-          Hű! –túrt bele a hajába. –Nagyon jó! –lépett hozzám közelebb. És még közelebb…..
-          Szeretlek! –súgta fülembe majd megcsókolt. Amikor csókjától megremegett a lábam, hirtelen elengedett és kiment.
-          Te köcsög! –mondtam, mire felröhögött. Kinéztem, ő meg ott állt a fülke előtt. Visszahúztam, majd megcsókoltam. Felugrottam, majd derekán átkulcsoltam a lábamat.
-          Szeretleeek!! –mondtam neki.
-          Én is! –motyogott bele a csókunkba. Amikor elengedett, kiment, én meg felöltöztem. Kiléptem a fülkéből, majd a pénztárnál kifizettük a ruhát, és tovább mentünk.
-          Oda be kell mennünk. –ragadta meg a karomat Zayn, és elkezdett egy sex shop felé húzni. xd.
-          Mi? Be nem megyek oda! –röhögtem.
-          Tényleg nem?? –kérdezte, majd felkapott és beszaladt velem a boltba.
-          Ne mááár!! –nevettem. Fujj nagyon undi egy ilyen bolt, nem akarok bemenni többé.
-          Zayn menjünk máár! –nyafogtam. Minél hamarabb szabadulni akartam innen.
-          Nyugi baba lazíts! –csókolta meg a nyakam, majd tovább nézelődött. A végén egy bilinccsel mentünk ki a boltból.
-          Minek még egy? –kérdeztem nevetve.
-          Mert a másik az Louisé volt és hát kell egy nekünk is! –kacsintott rám, majd megcsókolt. Nem sokkal később Louis megcsörgette Zaynt.
-          Menjünk haza! –mosolygott, majd megcsókolt.
-          Olyan furi vagy most, történt valami? –kérdeztem.
-          Nem baba minden oké ne aggódj! –mosolygott.
-          Oké! –nevettem, majd beültünk a kocsiba és hazafelé vettük az irányt.
-          Úúú zárd le a kocsit be vécézek!! –mondta Zayn, majd felkapott pár csomagot és beszaladt a házba. Én is nevetve utána mentem, majd bementem az ajtón.
-          MEGLEPETÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS!!!!!  - ordította mindenki egyszerre. –BOLDOG SZÜLINAPOT!!!! –mosolyogtak.
-          Uramisten!! –mosolyogtam. –Köszönöm srácok!! –öleltem meg mindenkit. A meghatottságtól sírva is fakadtam. Olyan kis cukik voltak ^.^
-          Nagyon sok boldog születésnapot szerelmem! –csókolt meg Zayn. Elfújtam a gyertyát, majd megettük a tortát.
-          Bulizzunk gyerekek!! –mondtam.
-          Okéé!! –mondtuk egyszerre, majd bulizni kezdtünk. Egyszer csak csöngettek.
-          Szia! Hát te ki vagy? –mosolyogtam kedvesen egy barna hosszú hajú lányra.
-          Szia! Eleanor vagyok, Louis barátnője! –mosolygott.
-          Tényleg! Okés! Gyere beljebb! –mondtam.
-          Boldog szülinapot!! –mosolygott, majd odaadott egy kis tasakot.
-          Jajj de aranyos vagy köszönöm. –mosolyogtam. Bevezettem a házba, ahol a többiek buliztak már. Itt volt mindenki aki fontos volt. Louis, Niall, Liam, Harry, Danielle, Vani, Eszter, Susan, Matthew, Eleanor (szerintem jó barátnők leszünk ^^), és végül Zayn.
-          Louis, itt a csajod! –ordítottam neki, mire Eleanor elnevette magát.
-          Remélem hamar be tudok majd illeszkedni hozzátok.
-          Te? Hidd el, nem kell 2 nap és olyan lesz mintha a húgom lennél! –mosolyogtam, majd megöleltem. Nagyon kedves csajszi.
-          Akkor jó! –mondta, majd Louis nyakába ugrott.
-          Louis! Mért nem szóltál?? –ripakodtam rá.
-          Nem kérdezted! –mondta.
-          Ajj te vadbarom nem kérdeztem, de mondhattad volna! –röhögtem.
-          Jó, bocs! Béke? –tárta szét a karját.
-          Béke! –mondtam, majd megöleltem. Visszamentünk bulizni, majd nem sokkal később megint csöngettek. Amikor kinyitottam az ajtót, Perrie állt mögötte és egy srác.
-          Ohh…..sziasztok! –mondtam.
-          Szia Dorka! Figyi, tudom hogy haragszol rám, de… - mondta, majd bejött. –Ne haragudj, jó?
-          Hát jó! –mosolyogtam. –Amúgy ki ez a srác? –kérdeztem.
-          Ja, ő a barátom. Hát nem édes? –mosolygott Perrie.  
-          De az!
-          Ugye? És olyan kedves velem! –mosolygott. –Ú olyan boldog vagyok most! –mondta, majd megölelt. –Ja és boldog szülinapot! –adott oda egy kis csomagot.
-          Köszii!! –öleltem meg. –Na menjünk bulizni. Ja várj. Kértek valamit? –kérdeztem.
-          Neem, köszi majd talán később. –mosolyogtak, majd visszamentünk a többiekhez.
-          Heló! –jöttek oda Perriékhez a többiek.
-          Várj! –húzott el Zayn. –Te engedted be? –kérdezte.
-          Nyugi baba semmi baj! Kibékültünk! –mosolyogtam.
-          Tényleg? Ezt örömmel hallom. –mosolygott, majd megcsókolt. –Halihó Perrie! –köszönt neki.
-          Szia Zayn! –ölelte meg Perrie. –Mizujs?
-          Semmi különös, veletek? –kérdezte Zayn.
-          Velünk is minden oké! –mosolygott. –Bulizzunk srácok! –mondta, majd táncolni kezdett. Mindenki elkezdett táncolni, hülyéskedni, Larry Stylinson például keringőzni kezdett. Mindenki szakadt rajtuk, olyan hülyék ><’. Amikor már beindult a buli, mindenki ivott.
-          Fúú nagyon jó ez a buli! –jött ki hozzám a konyhába Perrie, mert elfogyott az innivaló. Seggrészeg volt, én még annyira nem voltam becsípve.
-          Fúú mindjárt összeesel! –mondtam, majd elkaptam, mert tényleg összeesett. –Jól vagy? –kérdeztem.
-          Hát! –mondta.
-          Várj…ülj le! Szólok Harrynek hogy vigyen fel! Meg ne moccanj! –mondtam.
-          Jó jó! –mondta. Megkerestem Harryt, aki szintén be volt rúgva, de nem volt vészes.
-          Harry, segítened kell!! –mondtam.
-          Mondd!
-          Segíts felvinni Perrie-t a vendégszobába. –mondtam.
-          Jó, jövök! –mondta.
-          Na, itt van Harry, gyere Perrie. –mondtam. Harry az ölébe vette, majd felvittük az emeletre. Betettük az ágyba, majd betakartam.
-          Nincs hányingered? –kérdeztem.
-          Nem, nincs, de hozzatok kérlek szépen egy pohár vizet. –mondta. Hoztam neki vizet, meg a biztonság érdekében egy vödröt is, nehogy beokádjon az éjszaka.
-          Felküldjem a barátodat? –kérdeztem tőle.
-          Aha, légyszi! –mondta. Lementem, majd felküldtem Perrie-hez a barátját.
-          Jó éjt gyerekek! –mondtam, majd becsuktam az ajtót. Visszamentem a többiekhez, de már mindenki segg részeg volt.
-          Na jó gyerekek, ideje lefeküdni! –mondtam. Louis és Eleanor felment Louis szobájába, Niall és Vani is, Liam és Danielle Liam szobájába mentek, Harry meg Eszter pedig Harry szobájába. Nem fértünk volna el, így kénytelenek voltak együtt aludni. A földszinti kihúzható kanapét megcsináltam Susannak és Matthewnek, majd mi is Zaynnel felmentünk Zayn szobájába.
-          Baba, segg részegre leittad magad! –mondtam.
-          Tudom! –mondta, majd lefeküdt. Én is bebújtam mellé, majd átöleltem.
-          Jóéjt szerelmem, remélem jól érezted magad! –vigyorgott.
-          Nagyon jó volt!! –mosolyogtam, majd megcsókoltam. Nem sokkal később el is aludtam….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése