2013. január 5., szombat

35. fejezet


Másnap amikor felkeltem Zayn feje még mindig a nyakamban volt, és halkan szuszogott. 10kor indul a repülő és 8 óra van.
-          Zayn! –lökdöstem meg, mire csak morgott. –Baba kelni kell nemsoká indul a repülőnk. –mosolyogtam. El sem hiszem hogy eljutok kettesben Zaynnel Hawaiira.
-          Még egy kicsit légyszíí! –nyafogott, majd megpuszilta a nyakam. Sose unom meg a cuki kis dörmögős hangját.
-          Jó! –mondtam, majd még 5 percet pihentünk.
-          Na de most már tényleg kelnünk kell baba! –mondtam. Vette a fáradságot és leszállt rólam, én meg nagy nehezen kimásztam az ágyból és bementem a fürdőbe. Lezuhanyoztam, beszárítottam a hajam, sminkeltem, fogat mostam és felöltöztem.
Ezt a cuki rucit vettem fel:                                                                            Felvettem azt is amit Zayntől kaptam.
-          Na? –kérdeztem amikor kiléptem a fürdőszobából.
-          Fantasztikusan nézel ki! –mosolygott. –És örülök hogy felvetted a dzsekit. –mondta az ágyból fekve.
-          Baba, köszönöm, de igazán elkezdhetnél készülődni. –mosolyogtam, majd adtam a homlokára egy puszit.
-          Jó, kelek! Csak adj ruhát. - Neki is adtam egy pólót meg egy baseball dzsekit meg egy farmert. Ő is gyorsan lezuhanyozott, fogat mosott, belőtte a haját és felöltözött.
-          Aranyos vagy kincsem! –csókoltam meg amikor kilépett a fürdőszobából.
-          Köszi! –mondta. Lementünk a többiekhez, majd megreggeliztünk. Fél 10 lesz 5 perc múlva úgyhogy gyorsan felszaladtunk a cuccainkért, majd búcsúzkodtunk.
-          Sziasztok gyerekek hiányozni fogtok! –mosolyogtam. Susanék is átjöttek elbúcsúzni. -3 nap múlva találkozunk. –mondtam, majd mindenkit megöleltem és megpusziltam.
-          Sziasztoook! –léptünk ki az ajtón amikor dudált a sofőr.
-          Halii! –köszöntek a többiek. Beültünk a limóba, ami egyenesen a reptérre vitt. Már elkezdődött a felszállás, sima géppel mentünk, nem a magángéppel. Elfoglaltuk a helyünket, majd nem sokkal később felszálltunk. Zayn vállára hajtottam a fejemet, majd próbáltam elaludni. Ami sikerült is. Olyan hajnali 3 körül keltem fel. Zayni is elaludt, majd édesen szuszogott mellettem. Amint tudom, 3 óra múlva leszállunk. Elővettem a telefonomat, de eléggé unatkoztam, ezért hát pihentem.
*3 óra múlva*
Szóltak, hogy nemsoká leszállunk, ezért keltegettem Zaynt is.
-          Baba, szállunk le nemsoká. –keltegettem.
-          Ahh…aludni szeretnék!
-          Muszáj felkelned vagy itt maradsz! –fenyegettem.
-          Jó jó!- mondta, majd kinyitotta a szemeit. –Ölelj meg baba! –mondta. Megöleltem és megpusziltam, majd vártam a leszállást. Amint leszálltunk, megkerestük a cuccainkat, majd fogtunk egy taxit, és a szállodához vitettük magunkat.
-          Köszönjük a fuvart! –mondtuk, majd kifizettük a pénzt és bementünk. A recepcióstól elkértük a kulcsunkat.
-          Tessék uram! És ha bármit szeretne, csak hívja a recepciós szolgálatot! –kacsintott rá a csaj.
-          Majd hívjuk! –mosolyogtam gúnyosan rá, majd megfogtam Zayn kezét és elhúztam onnan.
-          Szeretem amikor féltékeny vagy! –kacsintott rám.
-          Nem vagyok féltékeny! –hazudtam.
-          De az vagy!
-          De nem!
-          De!
-          Nem! –mondtam, majd beléptem a liftbe.
-          De igen! –mosolygott majd megcsókolt. Amint felértünk a lifttel, szaladtam a szoba felé, de magas sarkúban jó nagyot tanyáltam.
-          Áucs! –mondtam, majd felálltam, de Zayn csak röhögött.
-          Kösz hogy segítesz! –morogtam, majd beléptem a szobánkba. –Húú de szép! –mosolyogtam.
-          Tetszik? –kérdezte.
-          Aha! Nagyon! –ugrottam mosolyogva a nyakába.
-          Tudod, többször is viselhetnéd ezt a pólót! –mondta miután letett.
-          Mért? –kérdeztem. Csak egy sima fehér póló, semmi extra nincs benne.
-          Mély a kivágása! –kezdett el stírölni.
-          Hahaha értelek! –mondtam, majd ledőltem az ágyra. Ő leült a lábamhoz, majd az ölébe vett.
-          Áucs te téglát tettél a gatyádba? –kérdeztem, majd gyorsan kipattantam az öléből.
-          Öhm.. az nem tégla! –mosolygott perverzül.
-          Hülye perverz disznó! –röhögtem.
-          Nem vagyok az! –nevetett ő is.
-          Dehogynem! –mosolyogtam. Lehúzott maga mellé, majd felém hajolt és megcsókolt, majd vetkőztetni kezdett.
-          Szobapincéér! –hallottuk az ajtó mögül.
-          Remek időzítés! –morgott Zayn, de én csak nevettem. –De nem is kértünk semmit! –nyitott ajtót.
-          Ez a hotel ajándéka. –mosolygott a srác, majd odaadott egy tálcát pezsgővel meg eperrel meg olvasztott csokival ^^.
-          Köszönjük! –mondtuk, majd Zayn bezárta az ajtót.
-          Kérsz? –ült le mellém, majd a csokiba mártott egy epret.
-          Aham! –mondtam, majd bekaptam. –Finom! –mondtam, majd én is adtam neki. Elvoltunk, majd amikor tele lettem, Zayn letette az asztalra a tálcát, majd megcsókolt, és folytatta amit az előbb, csak eléggé idegesített. Szóval, csókolgatni kezdett, majd pólóm alját húzogatta vagy 10 percig.
-          Leveszed még ma azt a rohadt pólót? –kérdeztem, mire ő csak felnevetett, majd megcsókolt. Nem sokkal később átadtuk magunkat az érzésnek. Miután végeztünk, még sokáig csókolóztunk.
-          Hiányoztál baba! –suttogott.
-          Te jobban! –mondtam. Rám feküdt, majd halkan szuszogott a nyakamban.  –Kincsem, nyomsz! –mondtam. Sokat evett otthon, biztos.
-          Bocsi, de nem az én hibám.
-          Már hogy ne lenne a tiéd hogy ilyen súlyos vagy? –kérdeztem.
-          Ja, én másra gondoltam! –röhögött, majd leszállt rólam.
-          Hülye! –nevettem én is, amikor leesett. –Fúú de perverz vagy! –mondtam, majd mellkasára tettem a fejem. Egy kicsit ott feküdtem, majd felkeltem és felöltöztem.
-          Zayn, öltözz fel, mindjárt 8 óra van! –mondtam. Reggel 8.
-          És az mért baj? –kérdezte.
-          Nem tudom! –nevettem.
-          Baba, öltöztess fel! –mosolygott.
-          Nincs kedvem! –vontam vállat, majd bementem a fürdőbe és elkészítettem a fejem. Nem sokkal később amikor végeztem, kimentem, de Zayn még mindig pucéran volt.
-          Öltözz már fel! –nevettem.
-          Mért, nem bírod a látványomat? –kérdezte durcásan.
-          De bírom, de nem lehetsz így egész nap. –ültem az ölébe. Gyorsan adtam neki egy szájra puszit, majd adtam neki ruhát.
-          Baba, most már tényleg öltözz fel rendben? –mosolyogtam.
-          Ahh…..jó! –mondta, majd végre öltözni kezdett.
-          Mik a terveink mára? –kérdeztem.
-          Hát, lemegyünk futni a partra, majd sétálunk, aztán elmegyünk kajálni, fürdünk a tengerben, meg ilyesmik….megfelel? –kérdezte, majd leült a lábamhoz.
-          Tökéletes! –ültem fel majd megpusziltam.        
-          Veszünk vattacukrot? –kérdezte csillogó szemekkel.
-          Hát, nemtudom itt lehet e kapni, de ha igen akkor veszünk! –nevettem, majd kézen fogtam és lementünk. A parton sétálva Zayn meglátott egy játékboltot, ahová muszáj volt bemennünk.
-          Ú, ez kell!! –mondta, majd megfogta a dobozt amiben művér volt.
-          Fujj! –mondtam, de rám se hederített, szaladt a pénztárhoz. Amint kimentünk a boltból, végig azzal szórakozott.
-          Zayn, eltennéd azt a szart eléggé irritáló a kinézete. –mondtam.
-          De olyan jó! Megfogod? –tolta az orrom alá.
-          Fujj vidd innen! –mondtam, miközben bementünk a szállodába. Felmentünk a szobába, majd lepihentünk egy kicsit.
-          Zayni, ne vedd le a pólóm.
-          Kivételesen nem azért akarom levenni.
-          Hát akkor? –kérdeztem.
-          Csak úgy. –mosolygott, majd levette a pólómat. Vállamra tette a fejét, majd hasamat simogatta, én meg becsuktam a szemem. Nem sokkal később egy hideg dolgot kezdett egy csúszkáltatni a hasamon. Kinyitottam a szemem, majd amikor megláttam hogy a művért tette rá, felsikítottam és felugrottam az ágyról.
-          Fúúúúúúúúúúúúj –nyafogtam. –Mért csináltad ezt? –néztem rá mérgesen.
-          Mert kedvem volt hozzá! –mosolygott gúnyosan.
-          Fujj utállak! –mentem be a fürdőbe, majd lemostam a hasam. Lehet hogy nem ment rá semmi de akkor is olyan undi volt :SS.
-          Annyira utálsz mint én téged? –karolta át a derekamat, majd megcsókolta a nyakam.
-          Nem! –mondtam, majd kibontakoztam karjai közül és visszamentem a szobába, majd bebújtam a takaró alá, de a fejem kint volt. 
-          Na, baba ne utálj! –mondta, majd bebújt a takaró alá, a fejével együtt, majd hasamat puszilgatta. Egyre fentebb jött, majd kidugta fejét a takaró alól és megcsókolt. –Szeretlek! –súgta.
-          Én is! –mondtam, majd megpusziltam.
-          Baba, menjünk le a strandra. –mondta kiskutya szemekkel.
-          Kiskutya szemek nélkül is lemegyünk! –mondtam. Leszállt rólam, majd vettem elő fürdőruhát, majd odaadtam neki az övét, én meg az enyémmel bementem a fürdőbe és átvettem. Amint kiléptem, nem kicsit elkezdett stírölni. Alsó ajkát beharapta, majd méregetett.
-          Szia! –ültem az ölébe hogy rám is figyeljen. –Minden oké? –kérdeztem.
-          P-persze! –dadogott.
-          Akkor jó! –szálltam ki az öléből. –Menjünk! –mondtam. Vittünk pénzt, plédet, törölközőt, naptejet meg ilyeneket. Felvettem a flip flopomat, majd elindultunk. Lesétáltunk a partra, majd egy számunkra szimpatikus helyre, majd lefeküdtem napozni, Zayn meg hozott colát.
-          Tessék! –adta oda. Felültem, majd ittam egy kicsit belőle.
-          Ahh….köszi, majd meghaltam szomjan. –mosolyogtam.
-          Bemegyünk? –kérdezte a tenger felé mutatva.
-          Ühüm! –bólogattam. Letakartuk a cuccainkat, majd belefutottam a tengerbe.
-          Nem hideg? –kérdezte.
-          Nem, gyere baba! –mosolyogtam. Bejött hozzám, majd megölelt. Elkezdtük fröcskölni egymást, majd lemerültem a víz alá, és úszkálni kezdtem. Olyan jó kellemes volt a víz, és olyan jó volt benne lenni. Nem sokkal később feljöttem, de Zayn már nem volt a vízben. Nem fogjátok kitalálni mit csinált. Kagylót gyűjtött a parton….No comment.
-          Kincsem, elvagy? –mondtam neki.
-          Aham, nézd milyen szépeket találtam. –mutatta mosolyogva.
-          Tényleg szépek. –mosolyogtam.
-          Bekapunk valamit? –kérdezte.
-          Ühüm! –mondtam, majd kézen fogtam és elmentünk egy parti étterembe. Úgy értve parti hogy a parton van xd.
-          Na baba mit kérsz? – kérdezte, miközben az étlapot nézte.
-          Hát, nem tudom. – a végén valami szószos húst kértem, valami hawaii kaját. Amikor megettük, visszamentünk a partra.
-          Baba, úszok egy kicsit, jössz? –kérdeztem, de ő csak megrázta a fejét. –Hát oké! –pusziltam meg, majd befutottam a vízbe, és úszni kezdtem. Amikor feljöttem a víz alól, kiintegettem Zaynnek, majd megint úszni kezdtem még bentebb. Amikor megint feljöttem a víz alól, Zayn egy lánnyal beszélgetett. Nem tudom, de valamiért gyorsan kiúsztam majd „vacogva” kiszaladtam egy törcsiért.
-          Baba, adj egy törcsit! –„vacogtam”. Zayn adott egy törülközőt, majd megpuszilt, én belecsavartam magam, majd leültem a plédre. A csaj nem zavartatta magát, tovább fecsegett. Amikor meglátta szúrós szememet, elköszönt Zayntől és jobbnak látta hogyha elmegy.
-          Tetszik ahogy féltékenykedsz! –súgta Zayn a fülembe.
-          Nem vagyok féltékeny és hagyjál békén!
-          Mi a bajod? –kérdezte.
-          Mért kellett vele enyelegni, még utána is amikor már itt voltam? –mondtam.
-          Mi? Én nem enyelegtem vele, csak beszélgettünk. Rajongónk, megkérdezte mikor lesz új dal, kért autógrammot, képet meg kérdezte hogy minden oké e köztünk. –mosolygott.
-          Tényleg? –kérdeztem. –De úgy láttam nagyon elvoltatok! –néztem a földet.
-          Baba, én veled érzem jól magam! Hidd el, szeretlek! –mondta, majd megcsókolt.
-          Jó, oké! –sóhajtottam.
-          Hazamegyünk? –kérdezte. –Pihenni akarok! –nyafogott.
-          Menjünk! –álltam fel, majd elpakoltam a táskámba, és elindultunk. Amint beléptünk a hotelbe, a szőke recepciós csajszi megint ott állt.
-          Szia Zayni! Ha bármit tehetek érted, csak gyere le és odaadom! –mosolygott. Kész, kikeltem magamból.
-          Na ide figyelj anyukám, ha még egyszer kikezdesz a barátommal, nagyon nagy bajok lesznek megértetted? –fenyegettem. Zayn csak röhögött rajtam. Hát oké ha ez neki vicces.
-          Szerinted ez vicces? –kérdeztem, majd otthagytam és elszaladtam a lifthez. Felmentem az emeletre, majd magam mögött becsaptam az ajtót. Fú de mérges voltam Zaynre is meg arra a kurvára is. Lehuppantam az ágyra, majd a tvt néztem.
-          Most meg mi bajod van? –jött be Zayn, de rá se hederítettem, tovább nyomogattam a távirányítót.  –Hahó! –ült le elém, de tovább figyeltem a tv-t. –Figyelj, most mért nem szólsz hozzám? –kérdezte.
-          Figyelj, ha azzal a lánnyal akarsz lenni, isten áldjon! –mosolyogtam, majd tovább néztem a tv-t.
-          Én nem akarok vele lenni, én veled akarok lenni! –mondta.
-          Igen? Nem azért de nem kicsit élvezted amikor az a ribanc kikezdett veled! –kiabáltam.
-          De nem élveztem, azt élveztem ahogy kiakadtál. Szeretem ha féltékeny vagy, de nincs okod rá! –mondta.
-          Szerintem nagyon is van. Zayn, lerészegedsz. Egy nagyon helyes kedves srác vagy, valaki rád akaszkodik, paff elveszítelek. Ilyen egyszerű. Én szeretlek meg minden de nem akarok félelemben élni hogy bármikor elveszíthetlek.
-          De baba nem kell félelemben élned, én csak téged szeretlek, hidd el nekem! –mondta, majd megcsókolt.  –Higgy nekem lécci! –nézett kiskutya szemekkel.
-          De…..ahh jó nem haragszom rád és nem fogok félni, csak már nem egyszer csaltál meg és félek! –mondtam. –Ott volt Edina meg Perrie is…. –sóhajtottam.
-          Baba, ne emlegesd, belegondolni is rossz….- mondta, majd kirázta a hideg.
-          Biztos hogy nem kell félnem? –kérdeztem.
-          Egy percig sem! Amíg itt vagyok melletted addig nem. –mondta, majd megcsókolt.
-          Hát jó! –mondtam, majd mellkasára tettem a fejem.
-          Figyelj csak! –kezdett bele. –Tudod, belekezdtem valamibe amit nem fejeztem be…
-          Igen? –kérdeztem.
-          Na szóval……ahh mindegy hagyjuk. –mondta, majd elfordult.
-          Zayn, ha már belekezdtél mondd el. –mondtam, majd átmásztam a másik oldalra ahol bele tudtam nézni a szemébe.
-          Öhm mindegy. –mondta.
-          Zayn, mondd el! –néztem a szemébe.
-          De vissza fogsz utasítani. –mondta szomorúan, mire megcsókoltam.
-          Nem foglak. –mosolyogtam.
-          Hát…öhm… arra gondoltam, hogy talán eljött az idő, hogy jöjjön egy pici Malik…. –mondta.
-          Tényleg? –mosolyogtam. –Biztos szeretnéd? –kérdeztem.
-          Hát, igen, örülnék neki nagyon….
-          Hát, akkor legyen. –mosolyogtam.
-          Tényleg? –kérdezte.
-          Igen, hiszen te 24 vagy én meg 22 már nem vagyunk hozzá fiatalok! –mondtam, mire ő csak felkapott, megpörgetett és megcsókolt.
-          Köszönöm! –mondta, majd fejét a vállamba fúrta. –Szeretlek! –mosolygott, majd könnyek gyűltek a szemébe.
-          Ajj ne sírj! Ennyire örülsz? –kérdeztem, mire ő csak bólintott és megölelt.
-          Szeretlek baba! –mondtam.
-          Én is! –mosolygott. Leültünk az ágyra, majd egymást átölelve feküdtünk. Amikor már 10 perce feküdtünk, Zayn megszólalt.
-          Lemegyünk megnézni a naplementét? –kérdezte Zayn.
-          Ühüm! –mosolyogtam, majd lementünk és a parton sétálva beszélgettünk. Amikor már lement a nap akkor visszamentünk a szállodához mert már sötét volt.
-          Várj, ne menjünk kajálni az étterembe, mire való a szobapincér? –mosolyogtam.
-          Okéé! –mondta, majd felmentünk a szobába.
-          Figyi Zayni, rendelj valamit addig lezuhanyozok. Okés? –kérdeztem.
-          Rendben! –mondta, majd meg puszilta a homlokomat. –Siess vissza! –mosolygott.
-          Oké, úgy lesz! –mondtam. Gyorsan lezuhanyoztam, majd felvettem a hálóingem és kimentem Zaynihez.
-          Oké zuhanyozz le majd én átveszem a kajákat oké? –kérdeztem.
-          Rendben. –mosolygott.
-          Siess baba! –mondtam, majd megcsókoltam. Bekapcsoltam a tv-t majd a zenecsatornára kapcsoltam. Nem sokkal később jött a szobapincér.
-          Hali! –nyitottam ki az ajtót, majd betolta a kocsit és kipakolta a kaját.
-          Jó sokat eszel egyedül. –mosolygott.
-          Ja, nem, majd jön a barátom is csak ő most zuhanyozik! –mosolyogtam.
-          Ja, értem. –mondta. Odaadtam neki a pénzt meg egy kis borravalót, majd bezártam az ajtót és kipakoltam a kajákat. Nem sokkal később Zayni is kijött egy csípőjére csavart törölközővel.
-          Hm… szia baba! –csókoltam meg.
-          Szia kincsem! –motyogott a csókunkba.
-          Eszünk? –kérdeztem.
-          Ühüm….ez a hálóing is hasonló a pólódhoz! –kacsintott rám.
-          Haha! –mondtam, majd leültünk és kajálni kezdtünk. Kaja után fogat mostunk, majd bebújtunk az ágyba.
-          Kincsem, akarsz babaprojektet gyakorolni? –kérdezte szemöldökét húzogatva és perverz szemmel.
-          Szeretnéd? –kérdeztem.
-          Mindennél jobban. –mosolygott, majd megcsókolt és levette a ruháimat, majd átadtuk magunkat egymásnak.
-          Szeretlek! –mondta két csók között.
-          Én is, remélem sikerült! –mosolyogtam, majd rákacsintottam.
-          Álmos vagyok, aludjunk! –mondta, majd szorosan magához húzott és megcsókolt, majd hátamat simogatta.  
-          Nem is örülsz? –kérdeztem.
-          De, baba mindennél jobban csak meghalok olyan álmos vagyok! –ásított, majd nyakamba hajtotta a fejét és nem sokkal később elaludtunk.       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése