2013. január 19., szombat

38. fejezet


*Dorka szemszöge*


Reggel amikor felébredtem, gyorsan kimentem a zuhanyzóba és lezuhanyoztam, meg rendbe tettem magam. Ezt vettem fel:    Amikor végeztem a sminkeléssel, nyafogást hallottam. Szóval Zayn felébredt.
-          Kérsz gyógyszert? –kérdeztem.
-          Légyszi hozz! –mondta. Gyorsan leszaladtam, majd összekészítettem mindenkinek egy pohár vizet meg gyógyszer, majd felvittem. Odaadtam Zayninek, majd a többiek mellé is leraktam. Visszamentem a konyhába, majd készíteni kezdtem a reggelit. majdnem 4 serpenyő tojásrántottát csináltam xd. Már majdnem végeztem, amikor Perrie jött le.
-          Szia! –mosolygott, majd felült a pultra.
-          Hali! Megkaptad a gyógyszert? –kérdeztem.
-          Aha, köszi, bevettem és sokkal jobban vagyok! –mosolygott.
-          Örülök! –mosolyogtam. –Fel kéne kelteni a többieket is… - mondtam.
-          Jó menjünk! –mondta.
-          Várj! –mondtam. –Nem csak úgy! –mondtam, majd engedni kezdtem vizet poharakba.
-          Ááá értem!! –nevetett. Vittünk fel poharakat, majd lelocsoltunk mindenkit. A többiek szitkozódva kergettek minket, majd bebújtunk a cipős szekrénybe.
-          Jók voltunk!!! –röhögtem, majd lepacsiztunk.
-          Gyertek elő! –hallottam Louis hangját. Alig bírtuk visszatartani Perrie-vel a röhögést, de végül sikerült :D
-          Csajok, megölünk titeket! –mondta Harry.
-          3ra kitörünk innen! –mondtam.
-          Biztos hogy ez jó ötlet? –kérdezte nevetve.
-          Nyugi jó buli lesz!! –mondtam. Elszámoltunk 3ig, majd kitörtünk a szekrényből. A többiek a konyhában voltak.
-          Ott vannak! –mutatott felénk Niall.
-          Futás!!!! –mondtam Perrienek, majd kirohantunk a kertbe. Odaálltunk a medence mellé, majd amikor rohantak hogy elkapjanak minket elálltunk onnan, és mindenki a medencében kötött ki.
-          Nem igaz!! –háborgott Liam. Röhögve lepacsiztunk Perrievel, majd felszaladtunk az emeletre.
-          Ez meleg volt! –mosolyogtam.
-          Ja! –rendbe tettük magunkat, majd lementünk a többiekhez.
-          Haragszunk rátok! –mondta durcisan Harry.
-          Ajj Harry baba! –öleltem meg. –Bocsi, de nem hagyhattam ki. –pusziltam meg. Mindenkit megöleltünk, hogy ne haragudjanak, majd bementünk reggelizni. Vanival elmosogattunk, és közben beszélgettünk.
-          Szerintem szakítunk Niallel…. –mondta.
-          Miért? –kérdeztem.
-          Nem tudom….már nem szeretem csak barátilag….. –mondta.
-          Jó, tegyél úgy ahogy jónak látod, de sajnálni foglak titeket. –mondtam.
-          Köszi! –ölelt meg. Amikor végeztünk, neki láttam egy kis ebédet kotyvasztani.
-          Mit főzöl? –jött oda Zayni baba.
-          Krumplipürét csinálok! –mondtam. Bekapott egy főtt krumplit.
-          Ne kapd be mert…… - mondtam, de késő volt.
-          Auuu forró leégeti a nyelveem! –köpte ki a kukába.
-          Mert forró! –fejeztem be a mondatomat.
-          Adj vizet!!!–mondta. Gyorsan röhögve öntöttem neki vizet, majd megitta.
-          Köszii!! –ölelt meg. Amikor elengedett, felült a pultra, és figyelt.
-          Szólj baba a többieknek hogy kaja van!! –csókoltam meg.
-          Ha ilyen szépen kéred!! –vigyorgott, majd szólt a többieknek. Kivittem a kaját, majd enni kezdtünk. Épp letettem az asztalra a köretet, amikor Nialler átölelt hátulról.
-          Szeretleeeek!!! –mondta.
-          Mért? –kérdeztem.
-          Mert csináltál kaját!!! –mosolygott, majd megpuszilt.
-          Szívesen Niall baba! –mosolyogtam. Ebéd után el akartam mosogatni, de Zayn olyan erőszakos.
-          Zayn, engedj el!!
-          Nem! Ráér a mosogatás! Kérj meg valakit, ma még nem is foglalkoztál velem! Gonosz vagy! –durcázott be.
-          Ajj bocsi baba! –mondtam, majd meg akartam ölelni, de nem engedte.
-          Hagyj békén, menjél mosogatni, neked az úgyis fontosabb! –durcizott tovább.
-          Kincsem, drága egyetlen szerelmem, de akard hogy bántsalak! –mosolyogtam.
-          Úgyse tudsz! –mondta durcizva.
-          Tényleg nem? –kérdeztem, majd a falhoz nyomtam.
-          Ez tetszik! –mosolygott. Mosolyogva kiszívtam a nyakát, majd csókolgattam. Levettem a pólóját, majd kockáit simogattam és úgy csókolgattam.
-          Gyerekek, ezt fönn! –jött be Harry a konyhába. Égés lvl 99.
-          Öhm…oké! –mondtam kínosan mosolyogva.
-          Itt meg mi folyik? –jött be Liam.
-          Semmi apuciii! –mondtam. Liam az apum, Louis, Harry a bátyusom, Nialler pedig az öcsim ^^.
-          Ajánlom is! –mondta.  Meg öleltem Zaynt, ő meg mosolyogva figyelt engem.
-          Ha kimegyek így, minden csaj meghal? –kérdezte.
-          Biztos is! De nem adlak nekik odaa!!! –mondtam.
-          Nem is kell! –mosolygott, majd megcsókolt. Kimentünk  a nappaliba a többiekhez, Zayn póló nélkül *o*. A csajok jól meglesték, de elkapták a tekintetüket, mert nekik ott vannak a srácok.
-          Én megmondtam!! –súgtam Zaynnek, mire elnevette magát.
-          Pacsi!! –mondta, majd lepacsiztunk.  Tovább néztük a filmet, a csajok még néha ránéztek Zaynre, de csak egy kicsit xd. Tudom hogy kibaszott jól néz ki, de ő az enyém xd. Zayn kiment mosdóba, majd amikor visszajött már volt rajta póló.
-          Gyere csak!!! –mondta, majd fel kapott és kivitt az udvarra. Este volt már és sötét, csak a kerti világítástól láttam valamit.
-          Fürdés!!! –üvöltötte el magát Zayn, majd velem együtt beleugrott a medencébe.
-          Hülye állat! –röhögtem amikor feljöttem a víz alól. 
-          Így kell szeretned!! –mosolygott.
-          Így szeretlek!! –mondtam, majd megcsókoltam. –Imádok lebegni! Te tudsz? –kérdeztem, majd lebegni kezdtem. Olyan jó *---*.
-          Kimegyünk?- kérdezte.
-          Aha! –mondtam. –Várj meg kint te fagyos! –mondtam. Én még maradni akartam egy kicsit. Zayn kiment a vízből, majd megtörölte a haját egy törölközővel, ami így aranyosan szétállt, felsőtestére meg rátapadt a pólója *____________________________*
Én itt haltam meg. Amikor már sok ideje és elég idegesítően figyeltem, megszólalt.
-          Minden oké? –kérdezte.
-          P-persze! –dadogtam. Oda úsztam a medence széléhez, ő meg lefeküdt és megcsókolt. Belehúztam a vízbe, majd felugrottam, és a derekát átkulcsoltam a lábammal.
-          Szeretleeek! –mondtam.
-          Hm….én is!! –mosolygott. Amikor elengedett, kiültünk a napágyakra /éjszaka xd/, és beterítettük magunkat törölközővel. Zayn megkereste a kezemet, majd ujjait enyéimre kulcsolta.
-          Khm…..nincs kedved átülni  ide? –kérdezte.
-          Mért? –kérdeztem.
-          Mért ne? –kérdezte nevetve.
-          Hát jó! –mondtam, majd felkászálódtam, és átültem az ölébe.
-          Szeretsz? –kérdezte, miközben a nyakát puszilgattam.
-          Nem, csak hobbiból puszilgatlak!! –mondtam.
-          Jóvanna!! –nevetett. –Én is szeretlek! –mondta, majd mosolyogva megcsókolt, majd benyúlt hátul a pólóm alá majd melltartómat kezdte basztatni.
-          Baba!! –szóltam neki.
-          Tessék! –mosolygott ártatlanul.
-          Kezed megint eltévedt! –mosolyogtam.
-          Nem, végre meg találta hogy hova tartozik. –vigyorgott.
-          Ahh…..hülye vagy! –nevettem. –Meg fagyok bemegyünk? –kérdeztem.
-          Várj mindjárt felmelegítelek! –mondta. Levette a pólóját, majd magához húzott és éreztem teste melegét.
-          Ááá vedd le a pólód ez így nem jó! –mondta.
-          Mért?
-          Mert hideg!
-          Aha….hideg… - nevettem, de levettem a pólóm.
-          Így jobb! –motyogott, majd méregetni kezdett. Hozzábújtam, majd kockáit simogattam.
-          Óvatosan baba! –mondta, majd felszisszent.
-          Oké!! –mondtam.
-          Menjünk be babyke!! –mondta.
-          Így? –kérdeztem.
-          Mért ne? –kérdezte.
-          Hát mert….. –kezdtem bele.
-          Mért? –kérdezte mosolyogva.
-          Mert féltékeny leszeel!! –röhögtem.
-          Én nem vagyok olyan!! –mondta.
-          De olyan vagy!! –nevettem, majd kikeltem az öléből és bementünk. Amint beléptünk, Harry rögtön megfütyült és a srácok is megnéztek xd.
-          Sziasztok gyerekek! –szaladtunk fel a lépcsőn.
-          Háháh!! –mondtam, majd lepacsiztunk Zaynnel. Kerestem valami nem vizes ruhát, majd bementem volna a fürdőbe.
-          Jöhetek??? –csókolt meg Zayn.
-          Nem tudom… - mondtam.
-          Légyszííííííí!! – nyafogott.
-          Háááát…. –húztam tovább.
-          Nem baj akkor is jövök! –mondta, majd betolt a fürdőbe.
-          Hé ki engedte meg? –kérdeztem.
-          Nekem nem kell engedély! –tolt a falhoz.
-          Biztos?? –kérdeztem.
-          Igen!! –mosolygott, majd megcsókolt.
-          Zayn, szétnyomsz!! –mondtam, mert annyira hozzám bújt, hogy már majdnem megfulladtam xd.
-          Ohh….bocs! –engedett el. Gyorsan átvettük a száraz ruhánkat.
Én ezt vettem fel ^^:         
-          Dögös vagy kincsem! –mért végig mosolyogva, majd megpuszilt.
-          Köszi baba! –mosolyogtam vissza. –Lemegyünk? –fogtam meg a kezét.
-          Mehetünk. –mondta, majd leszaladtunk. Majdnem eltaknyoltam, de elkapott így nem lett semmi bajom.
-          Kösz! –röhögtem, majd bementünk a nappaliba.
-          Várj! –fogtam meg Zayn kezét. –Rendeljünk pizzát. –mondtam.
-          Oké! –mosolygott. Kimentünk a konyhába, majd a pizzázó számát tárcsáztam és a fülemhez emeltem a telefonomat. Zayn átkarolta a derekamat és a nyakamat kezdte el puszilgatni.
-          Zayn, telefonálok! –nevettem.
-          És? –kérdezte.
-          És engedj el!! –nevettem.
-          Nem!! –tiltakozott, majd a pólóm alját húzogatta és combomat simogatta.
-          Zayn!! –súgtam elgyengülten. Kinyomtam a telefont, majd megfordultam Zayn felé és hosszasan megcsókoltam. Épp elengedtem volna, amikor elkezdte volna lehúzni a gatyámat.
-          Zayn!! Nem szabad!! –nevettem, majd beleharaptam egy picit a nyakába.
-          Oh… mért nem? –kérdezte.
-          Konyhában vagyunk!! Meg amúgy se! –nevettem.
-          Nem baj! –harapott bele alsó ajkamba, mire felszisszentem.
-          Megrendeljük a kaját? –kérdeztem. Ezért tudtam hogy mérges lesz xd.
-          Bazd meg hogy lehetsz ennyire hangulatrontó??? –mondta mérgesen, majd ki akart menni a konyhából.
-          Majd este kiengesztellek! –mosolyogtam.
-          Az a minimum! –dőlt az ajtónak. Tárcsáztam a pizzázó számát és lediktáltam a rendelést. Amint végeztem, odamentem Zaynhez.
-          Mire készülsz? –kérdezte.
-          Én? Semmire! –mosolyogtam, majd dzsekijénél fogva magamhoz rántottam és vadul csókolgattam. Amikor Elengedtem, fáradtan a vállára hajtottam a fejem.
-          Szeretlek! –mondtam.
-          Én is! –mondtam.
-          Figyi baba! Nem kéne elmenni orvoshoz? –kérdezte.
-          Miért? –kérdeztem.
-          Hát hogy sikerült-e!! –mosolygott izgatottan.
-          Tényleg jó lenne tudni!! –mosolyogtam én is. –Jó, holnap elmegyünk. –ugrottam a nyakába.
-          Ú remélem sikerül, én lennék a világ legboldogabb embere! –mosolygott.
-          Fú, én is az biztos! –mosolyogtam. –Lehet hogy ő is tehetséges lesz mint az apja!
-          Vagy ő is olyan gyönyörű lesz mint az anyja. –mosolygott.
-          Óóó!! –mondtam, majd átöleltem a nyakát. Olyan jó volt ezen elgondolkozni…e szép gondolatainkat a csöngő zavarta meg. Gyorsan az ajtóhoz szaladtam, majd kinyitottam.
-          Helóóóóóó! –mosolyogtam a pizza futárra. –Ú köszi!!  - vettem el tőle a pizzákat.
-          Niall babaa!! –kiáltottam neki.
-          Igen? –jött oda, én meg kezébe nyomtam a pizzákat.
-          Köszi! –puszilt meg. Kifizettem a pizzákat, majd bementem a konyhába. A többiek már zabálták a pizzát.
-          Héé!! Legalább egy szeletet hagyjatok nekem is!! –nyavalyogtam.
-          Tessék! –nyomott mosolyogva egyet a kezembe Harry.
-          Köszönöm Harryke!! –öleltem meg. Bespuriztunk a nappaliba, de időközben a srácok harcolni kezdtek, így rám estek.
-          Nemár a pizzám!!!!! –nyafogtam. Az ölembe ültek szép sorjában. Én, Harry, Louis, Niall, Liam és Zayn.
-          Harrybaba, nem vennétek le rólam az elhízott hátsótokat? –kérdeztem.
-          MI? ELHÍZOTT? –kiáltott fel Zayn és Louis.
-          Nem elhízott na! Csak nagy! –röhögtem.
-          Ez jó volt!! –pacsizott le velem Harryke.
-          Tudom! –pusziltam meg. Végre leszálltak rólam, de amikor Harry is leszállt rólam azt hittem meghalok a röhögéstől. Mindenki röhögött rajta, Harry pedig értetlenül kapkodta a fejét.
-          Mivan? Mit röhögtök? –kérdezte.
-          A seggedre ragadt a pizzám!!! –nevettem. Erre ő is elröhögte magát, majd felment gatyát cserélni.
-          Dorka gyere már! –kiabált le.
-          Jövök Harryke!! –nevettem. Felszaladtam, majd egy szál alsóban állt előttem.
-          Mondd! –mosolyogtam.
-          Hogy a fenébe szedjem ki a pizzát a gatyámból? –kérdezte.
-          Hm… - kezdtem el gondolkozni. –Szerintem dobjuk be a mosógépbe, hátha kijön. –mondtam, majd betettem a gépbe és elindítottam.
-          Jajj de okos vagy! –puszilt bele a nyakamba.
-          Köszi! –mosolyogtam, majd megöleltem. Hirtelen már csak arra lettem figyelmes, hogy Harryvel smárolok. Eltoltam magamtól, majd a szemébe néztem.
-          Menjünk le! –mondtam.
-          Jó, mindjárt! –mondta, majd megint megcsókolt. Beletúrtam a hajába, majd úgy csókolóztunk. Amikor eltoltam magamtól, csak mosolyogva megpusziltam, majd lementem a többiekhez. Már megint mit csináltam? Akkora ribanc vagyok :’//.
-          Álmos vagyok! –ültem Zayn ölébe szememet dörgölve.
-          Én is! –ásított. –Felmentünk! –mondta, majd megfogta a kezem és maga után húzott. Még be sem léptünk az ajtón, de már csókolgatni kezdett.
-          Szeretlek!! –súgtam neki.
-          Én is! –mondta. Amikor elengedett, elmentem és lezuhanyoztam. Utána Zayn is. Majd nagy vihar lett.
-          URAMISTEN!! –sikítottam fel, amikor egy akkorát villámlott, hogy bevilágította az egész eget.
-          Zayn bazd meg siess már félek nagyon.
-          Jó sietek! –mondta.
-          De nem eléggé. –mondtam. Olyan fél perc múlva egy szál alsóban lépett ki elém *o*.
-          Ajj végre!! –pattantam ki az ágyból, majd szorosan magamhoz öleltem.
-          Baba! Amíg én melletted vagyok nincs mitől félned! –kacsintott rám, majd eltolt magától és felszisszentett.
-          Baj van? –kérdeztem kacéran mosolyogva.
-          Nem, semmi! –méregetett.
-          Akkor jó! –mondtam, majd végigsimítottam kockáin és megcsókoltam.
-          Ne kínozz már mert itt hagylak! –mondta, de én csak elmosolyodtam, majd az ágyhoz vezettem és ledöntöttem, majd hasát kezdtem el puszilgatni. Ő csak halkan felnyögött, amitől egy kicsit elnevettem magam. Amikor felmásztam hozzá, nyomtam egy puszit a szájára…..vagyis ezt akartam, de kis pusziból egy nagy nyelves csók lett.
-          Nem tudok betelni veled!! –sóhajtott.
-          Én se veled szerelmem!! –mondtam. Lefeküdtem mellé, majd átöleltem.
-          Jó éjt! –mondtam.
-          Jó éjt kincsem!! –mondta, majd megpuszilta a homlokomat, és nem sokkal később elaludtunk.    

3 megjegyzés:

  1. Egyszerűen tökéletes. Ez jellemzi a blogodat!!Imádom ahogyan, írsz és a történetet is.Ez az egyik kedvenc blogom. Miden nap megnézem,hogy raktál-e fel új részt.Várom a köveit.Siess!! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!! Köszi csajok, sietek :))) Orsi köszi, igyekszem <33 :D
    Niki köszönöm :)

    VálaszTörlés