2013. január 8., kedd

36. fejezet


Reggel szokatlan módon 9kor keltem, Zayn meg még nyakamban szuszogott. Kibontakoztam öleléséből, majd elkészültem és lementem a partra futni. Kellemes volt a futás, a szél csapkodta az arcomat, és a hajam is lobogott. Néhányan megfütyültek, de nem figyeltem, csak futottam tovább. Amikor visszamentem a hotelbe, beszálltam a liftbe, majd felmentem a mi emeletünkre. Mindegy, visszamentem a szobánkba, de Zayni még mindig húzta a lóbőrt. Letérdeltem mellé, majd megpusziltam.
-          Kelj baba! –mosolyogtam.  
-          Nem akarok! –rántott maga mellé, majd átölelt. Én fejemet mellkasába fúrtam és kezemmel  kockáit simogattam.
-          Baba ne kínozz! –harapta be alsó ajkát.
-          De ha akarlak? –kérdeztem.
-          Akkor se, meghalok! –sóhajtott. Nem simogattam tovább, csak hozzábújtam. –Jobb? –kérdeztem.
-          Nem! –mondta.
-          Döntsd már el mit akarsz. –nevettem.
-          Hm…téged! –mosolygott majd megcsókolt.
-          Oké! –mondtam, majd megpusziltam a nyakát, majd haját birizgáltam. –Lezuhanyozok oké? – kérdeztem.
-          Jövök! –csillant fel a szeme.
-          Jó, gyere! –nevettem. Bementünk, gyorsan levetkőztünk, majd beálltunk a zuhany alá. Zayn vagy stírölt, vagy puszilgatott….No comment xd. Miután végeztünk, belecsavartam magam egy törcsibe, majd megfésülködtem.
-          Ezt mért nem veszed le? –piszkálta meg törülközőmet Zayni.
-          Örülnél neki mi? –kérdeztem nevetve.
-          Miazhogy?! –mondta, majd magához húzott és megcsókolt, majd a falnak nyomott. Addig baszakodott a törölközőmmel amíg le nem esett, és elvette.
-          Add vissza! –mondtam, de ő csak mosolyogva megrázta a fejét és megpuszilt. Bementem a szobába, majd bebújtam az ágyba.
-          Add vissza! –nyafogtam.
-          Inkább meghalok mint hogy visszaadjam! –röhögött, majd bebújt mellém és rám feküdt.
-          Élvezed, mi? –mondtam, mire csak hevesen bólogatott.
-          És most jön az ajándék! Csukd be a szemed! –mondta.
-          Jó, bízom benned! –mondtam, majd becsuktam a szemem. Kár volt bízni benne. A bilincset megint a csuklómra tette, majd hasamra azt a rohadt művért.
-          Te mi a bánatot művelsz? –néztem rá mérgesen.
-          Nem tudom! –röhögött, majd hasamon csúszkáltatta azt a gecit. Esküszöm éjszaka kidobom.
-          Fúúúúúúúúúúúúj! –nyafogtam, de ő csak megcsókolt, és tovább csúszkáltatta hasamon azt a szart.
-          Zayn Malik ha nem veszed le azt a szart, bajok lesznek! –mondtam.
-          Igen?? –mosolygott kajánul. –És mégis milyen bajok szívem? –csúsztatta lejjebb a kezét.
-          Zayn, kezdek megijedni tőled. –néztem félve.
-          Nincs mitől. –mosolygott gúnyosan, majd hasamat puszilgatta.
-          Zayn…. –mondtam.
-          Nyugi, lazíts! –suttogta a fülembe, amitől kirázott a hideg. –Nem lesz bajod.. –mondta, majd megharapta a nyakam, de most erősebben mint máskor.
-          Auu! –kiabáltam.
-          Csssss! –tette ujját a számra. –Ne kiabálj! –mondta, majd belém hatolt, mire felszisszentem. Amikor végeztünk, lihegve lefeküdt mellém és nyakamat puszilgatta.
-          Te beteg vagy! –mondtam.
-          Tudok róla! –mosolygott gúnyosan, majd felém hajolt, és mosolyogva megcsókolt.
-          Szeretleeek! –motyogtam bele a csókunkba. Ő csak mosolyogva megharapta a számat és nem engedte el.
-          Fááj! –nyafogtam.
-          Örülök neki. –mosolygott, majd mélyen a szemembe nézett. De számat még mindig nem engedte el. Amikor elengedte homlokomnak támasztotta az övét, majd megsimogatta az arcom.
-          Szeretlek! –súgta, majd megpuszilt.
-          Én is! –mosolyogtam. –Öhm…leveszed még ma a bilincset? –kérdeztem.
-          Aha! –mosolygott. Amikor levette, fájó tekintettel vizsgálgattam a kezem. Eléggé meg nyomta a csuklóm. –Fáj! –nyafogtam.
-          El fog múlni! –mosolygott, majd megpuszilta a homlokomat. Leszállt az ágyról, majd öltözni ment.
-          Ez szép! Amikor nem kérem akkor felöltözöl, amikor kérem akkor meg fél óráig kell könyörögni! –fakadtam ki.
-          Én az én törvényeim szerint élek! –kacsintott rám. Rá se hederítettem, hanem én is gyorsan felkaptam a ruháimat.
-          Le megyünk a partra enni vagy hívjuk a szobapincért? –kérdezte Zayn miközben átölelt hátulról. 
-          Menjünk le! –néztem rá kiskutya szemekkel, mire csak elnevette magát, és kezemet megfogta, majd elindultunk lefelé. Amikor már a tengerparton sétáltunk, átkarolt hátulról, majd úgy mentünk.
-          Zayn, most vagy úgy nézel ki mint aki beszart, vagy úgy mint egy pingvin! Tiszta hülyének néznek! –nevettem.
-          Mért, nem azok vagyunk? –kérdezte, majd megpuszilta az arcom.
-          De azok vagyunk! –mondtam, majd beléptünk a vendéglőbe. –Zayn, elengedsz? –kérdeztem.
-          Nem! –adta az egyszerű választ.
-          Így hogy ülök le? –kérdeztem.
-          Hát így! –mondta, majd az ölébe ültetett. Én csak nevettem, majd szuggerálni (ez a szó xd) kezdtem a menüt. Végül ugyanaz mellett a hús mellett döntöttem, csak most chilis szósszal. Zayn nem kért semmit, mert tudta, hogy úgyse eszem meg, mert szét fog égni a fejem. Szóval, épp keltem volna fel az öléből, hogy megrendeljem a kaját, de Zayn ugyanúgy átkarolta a derekamat, így kénytelen voltam vele a nyakamban odamenni a pulthoz és rendelni. Biztos vicces lehetett. Visszamentünk, majd végre a saját fenekemre ülhettem le. Amíg kihozták a kajánkat, Zayn autógrammokat osztogatott, meg képeket készített, meg hülyültünk, beszélgettünk.
-          Ajj holnap megyünk haza. –szomorkodtam.
-          Nyugi, máshová is megyünk majd még! –mosolygott.
-          Tényleg? –kérdeztem, miközben kihozták a kajánkat.
-          Persze! –mosolygott.
-          Oké! –mondtam, majd elkezdtük enni a chilis húst.
-          Fúúú de erős! –fintorogtam, de Zayn csak kiröhögött.
-          Én megmondtam. –mosolygott. Azért ettem én is, de tényleg szétégett a fejem.
-          Fú! –mondtam, amikor megettük a kaját. –Szétég a fejem! –mondtam, majd kifutottam az étteremből, egyenesen a tengerbe, muszáj volt lecsillapítani az égést. Amikor feljöttem a víz alól, már csak azt láttam, hogy Zayn szinte fetreng a röhögéstől.
-          Jóvanna! –röhögtem én is. –Tudod mennyire csíp? –kérdeztem, miközben nyelvemről próbáltam lekaparászni az erősséget.
-          Én mondtam! –mosolygott.
-          Tudom! –mondtam.
-          Gyere, menjünk haza. –mondta, majd megfogta a kezem, és hazafelé mentünk. Vagyis a hotelbe. Csurom vizesen mentem be a szobába, majd onnan a fürdőbe és átöltöztem.
-          Kész vagyok! –jöttem ki a teljesen új ruhámba: 
-          Végre! –csókolt meg Zayn, majd mélyen a szemembe nézett.
-          Kell a szemeeed! –suttogtam.
-          Hát az nekem is! –röhögött.
-          Jó, de olyan szép! –mondtam.
-          Olyan mint a tiéd! –mosolygott, majd megcsókolt.
-          Elmegyünk kocsikázni? –kérdezte.
-          Aha! –bólogattam. Lementünk, majd béreltünk 2 órára egy autót. Hawaii olyan szép hely, és olyan jó menni a városban. Útközben megálltunk egy fagyizónál, majd tovább mentünk. Olyan 10 perccel az autóbérlés lejárta előtt vittük vissza a kocsit, majd visszagyalogoltunk a hotelhez.  Este hat óra volt.
-          Figyi baba! –mosolygott Zayn.
-          Hm? –kérdeztem.
-          Öltözz fel csinosan, egy óra múlva indulunk! –mondta.
-          Oké, de hova megyünk? –kérdeztem.
-          Az titok! –tette a szája elé a kezét. Bementünk a szobánkba, majd készülni kezdtem.
Ezt a ruhát vettem fel:                                                                                 Amint elkészültem, kiléptem a fürdőből, Zayn meg az ágyon ücsörgött, majd amikor kiléptem, megfordult, és csillogó szemekkel nézett.
-          Gyönyörű vagy! –motyogott.
-          Köszi!  - pirultam el.
-          Mehetünk? –fogta meg a kezem, majd szememre húzta „a” szemtakarót.
-          Mehetünk! –nevettem fel.

Zayn szemszöge

Amíg én a kulcsot kerestem, Dorka sikeresen nekiment a falnak.
-          Áucs! –mondta, de én csak röhögtem.
-          Jól vagy? –nevettem még mindig.
-          Aha! –nevetett ő is. Amikor végre megtaláltam a kulcsot, belekaroltam, majd elindultunk.
-          Leveheted! –mondtam mosolyogva, amikor megérkeztünk az adott helyre. Amikor levette, ujjongva a nyakamba ugrott. Amúgy a tengerpartra mentünk vacsorázni.
-          De aranyos vagy! –mosolygott, majd megcsókolt. Átöleltem a derekát, majd az asztalhoz mentünk. Bor is volt, meg minden! Vacsi közben Dorka egy kicsit többet ivott a kelleténél, ezért eléggé lerészegedett.
-          Kicsim ugye tudod hogy szeretlek? –mondta.
-          Igen tudom, én is. –mosolyogtam, majd mögé mentem hogy megcsókoljam.
-          Na hagyj békén Harry! –mondta.
-          Harry? Zayn vagyok! –nevettem.
-          Nem te Harry vagy! –mosolygott.
-          Baba, nézz a szemembe, és akkor meglátod hogy Zayn vagyok! –mondtam, majd meg akartam csókolni.
-          Harry, nem csalhatom meg Zaynt, hagyj békén. –motyogott. Jól esett hogy tudhatom nem fog megcsalni, de akkor is felismerhetne.
-          Nézz a szemembe! –fordítottam szembe magammal.
-          Ohh..szia Zayni. Hol van Harry? –kérdezte.
-          Ő otthon, összetévesztettél vele baba! –mosolyogtam, majd megcsókoltam.
-          Ohh…..bocsi! –nevetgélt. –Gyeree! –húzott a tenger felé.
-          Biztos hogy be akarsz menni? –kérdeztem, de a következő pillanatban már a víz alatt voltunk. Amikor feljöttünk, ő csak nevetgélt, én meg mosolyogtam rajta. Olyan aranyos volt.
-          Menjünk haza baba! Hideg van! –suttogott.
-          Oké! –mondtam. Ráadtam a kabátját, meg én is felvettem a dzsekimet, majd elindultunk haza.
-          Kincsem, elmegyünk a Marsra? –kérdezte. Kitört belőlem a röhögés, nem bírtam vissza tartani.
-          Kicsim, nem tudunk elmenni, a mi helyünk a Föld! –mosolyogtam.
-          De én el akarok menni a Marsra! –hisztizett, mire megcsókoltam. Amikor elengedtem, lenyugodott.
-          Hm….finom vagy baby! –csókolta meg a nyakam.
-          Menjünk be! –mondtam. Amint beléptünk az ajtón, bekapcsoltam egy horrort.
-          Szeretlek! –súgtam a fülébe.
-          Hm..én jobban! –kezdett el csókolgatni, majd levette a pólóm és a hasamat puszilgatta.
-          Baba, ne kínozz! –mondtam.
-          Oké! –bújt hozzám. Nem sokkal később elkezdett OTT LENT simogatni.
-          Öhm… - mondtam. –Nem akarsz lezuhanyozni? –kérdeztem.
-          Nyeeem! –nevetett.
-          Biztos? –nyeltem egy nagyot, mert még mindig simogatott.
-          Igen! –mosolygott pimaszul, mint aki direkt szórakozik velem.
-          Dorka…. –motyogtam.
-          Igen? –kuncogott.
-          Le zuhanyozok! –mondtam.
-          Csak akkor mehetsz ha én is! –mondtam.
-          Gyere baba! –nevettem. Amíg zuhanyoztunk, egyfolytában puszilgatott és incselkedett velem. Amikor végeztünk, maga köré csavart egy törölközőt, és amint kiléptünk a szobába, magához húzott és megcsókolt. Levettem róla a törölközőt, mire belemosolygott a csókunkba. El mentünk az ágyhoz, majd lelöktem és csókolgattam.
-          Szeretlek! –súgtam neki.
-          Én is! –mosolygott, majd megint megcsókolt. Nem sokkal később átadtuk magunkat a dolognak…..
-          Úúú ez jó volt! –ujjongott.
-          Ja! –mosolyogtam, majd megcsókoltam. Nem sokkal később azt éreztem, hogy szuszog a nyakamban, tehát elaludt. Nem sokkal később én is elaludtam úgy hogy átöleltem, ő meg mellkasomba temette a fejét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése